| Forfatter |
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 23 November 2009 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
| Skærmen skal monteres til jord i afsenderenden for at virke imod lavfrekvent støj. |
|
|
Fedt så huskede jeg rigtigt.
Men underligt du har fået fat i et prof kabel hvor den slet ikke var monteret.
Supra LoRad er lavet med vilje med montage i begge ender, forøvrigt på en super genial måde som er nem at arbejde med. De har gjort den grøne del af jord lederen semi ledende, så man skal bare sætte brun, blå og gul/grøn i som normalt, så har skærmen automatisk fati begge ender.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 23 November 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
oki det var sgu smart
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mornings fra Kalundborg  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 08:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Mornings fra Kalundborg  |
|
|
Godmorgen  __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
| Skærmen skal monteres til jord i afsenderenden for at virke imod lavfrekvent støj. |
|
|
Fedt så huskede jeg rigtigt.
Men underligt du har fået fat i et prof kabel hvor den slet ikke var monteret.
Supra LoRad er lavet med vilje med montage i begge ender, forøvrigt på en super genial måde som er nem at arbejde med. De har gjort den grøne del af jord lederen semi ledende, så man skal bare sætte brun, blå og gul/grøn i som normalt, så har skærmen automatisk fati begge ender.
Busk
|
|
|
Mit bedste netkabel er 3 gange 1 kvadrat med schuko og en ferritkerne i modtager enden ! 
OG alle forbindelser er LODDET
Det skulle i prøve en dag, efter min bedste overbevisning slår det de skærmede netkabler !
Frankie
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
| Skærmen skal monteres til jord i afsenderenden for at virke imod lavfrekvent støj. |
|
|
Fedt så huskede jeg rigtigt.
Men underligt du har fået fat i et prof kabel hvor den slet ikke var monteret.
Supra LoRad er lavet med vilje med montage i begge ender, forøvrigt på en super genial måde som er nem at arbejde med. De har gjort den grøne del af jord lederen semi ledende, så man skal bare sætte brun, blå og gul/grøn i som normalt, så har skærmen automatisk fati begge ender.
Busk
|
|
|
Så vil det sige at en ordentlig størrelse kvadrat slår skærmede netkabler frankie ?
Mit bedste netkabel er 3 gange 1 kvadrat med schuko og en ferritkerne i modtager enden ! 
OG alle forbindelser er LODDET
Det skulle i prøve en dag, efter min bedste overbevisning slår det de skærmede netkabler !
Frankie |
|
|
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har prøvet 1.0 / 1.5 og 2.5 kvadrat og spør mig ikke hvorfor, men den hvide runde NKT 1.0 spiller bare bedst
Alle netkabler jeg selv har lavet er LODDET og med ferritkerne i modtagerenden ! OG selvfølgelig MED jord !
Jeg prøvede engang med 1.0 kvadrat STIV som jeg flettede men der synes jeg at grænsen for hvor detaljeret det blev var nået ! Det spillede med max hul igennem, men tilgængæld var det liiie detaljeret nok ! 
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Jeg har prøvet 1.0 / 1.5 og 2.5 kvadrat og spør mig ikke hvorfor, men den hvide runde NKT 1.0 spiller bare bedst
Alle netkabler jeg selv har lavet er LODDET og med ferritkerne i modtagerenden ! OG selvfølgelig MED jord !
Jeg prøvede engang med 1.0 kvadrat STIV som jeg flettede men der synes jeg at grænsen for hvor detaljeret det blev var nået ! Det spillede med max hul igennem, men tilgængæld var det liiie detaljeret nok !  |
|
|
Så med andre ord så er det med skærmede netkabler noget fis. Bare Stikkene er gode og kvadraten er fin , så er det godt ?..........................BUSK.....bland dig lige i det her
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Frankie skrev:
|
Jeg har prøvet 1.0 / 1.5 og 2.5 kvadrat og spør mig ikke hvorfor, men den hvide runde NKT 1.0 spiller bare bedst
Alle netkabler jeg selv har lavet er LODDET og med ferritkerne i modtagerenden ! OG selvfølgelig MED jord !
Jeg prøvede engang med 1.0 kvadrat STIV som jeg flettede men der synes jeg at grænsen for hvor detaljeret det blev var nået ! Det spillede med max hul igennem, men tilgængæld var det liiie detaljeret nok ! 
|
|
|
Så med andre ord så er det med skærmede netkabler noget fis. Bare Stikkene er gode og kvadraten er fin , så er det godt ?..........................BUSK.....bland dig lige i det her 
|
|
|
har fuldt snakken lidt, og kan se vi ender op med en større diskution, det er selvfølgelig også meningen, og det skal blive en spændende aften når der skal leges med netkabler. Men jeg vil så sige at den aften bliver nød til at foregå på en bestemt måde og kabler skal ikke være en samling af forskellige mærker, men nogen hvor vi har styr på opbygningen. Alså nogen vi har laves selv med forskellige udgangspunkter, ellers bliver det for rodet. Da jeg ser en del diskutions punkter her.
1: Vi skal have lavet et sæt kabler med den 1mm2, går ud fra der her snakkes om en standard nkt h07 kabel?
2: Det samme kabel igen med ferritkerne i modtage enden, (denne har jeg ikke selv prøvet, men ved det har en indvirkning, kan bare ikke huske hvorfor).
3: Samme kabel igen men med skærm.
4: Kabel laves med stive ledere. (her er jeg enig i den større detajlegrad der er i et solidcore kabel, Jeg kan dog ikke se hvordan man kan få for mange detaljer, målet må værre at komme så tæt på indspilningen som muligt). (Der kan selvfølgelig være tale om at det i kombi med et bestemt anlæg kan være for lyst, for mørkt osv.).
Jeg er enig i at så god mekanisk samling som muligt er et must, så at skrue det først så man kan opnå en så tæt samling som muligt (læs fri for luft, for at undgå korision), og derefter forsegler det med lodetin for at beskytte det resterende frie kobber, er en perfekt måde at gøre det på. Har i en af mine lærebøger læst om at man i en selv god samling kan miste op til 10dB af det originale signal og i dårlige endnu mere, så overgang mellem til og ledning er meget vigtig.
Emnet om skærm kan jeg slet ikke forstå skulle være noget der ødelægger, medmindre man igen har et setup hvor den ændring der kommer, forstærker de evt. dårlige sider i systemet. Og dette er selvfølgelig altid en mulighed.
Men som sagt i starten, testen af disse ting børe foregå på kabler hvor grundopbygningen er den samme, og vi så bare tilføjer de forskellige ting på dette, så bliver testen fair. Så kan vi altid senere lave en decideret test af forskellige mærker, da dette er en anden snak for der er mange andre ting som valg af materialer der også spiller ind.
Ved egentlig ikke om jeg fik hjulpet noget her, men jeg har i hvert fald en mening .
Men til test dagen skal vi have et simpelt system at teste dette på, en cd og en integreret forstærker, så skal vi kun lave to af hvert af kablerne, så et sådan system med jord søges til denne test.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.jenving.se/lorad.htm
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super ...busk  . P.S jeg vil bare have det bedste til mit setup
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
Frankie skrev:
|
Jeg har prøvet 1.0 / 1.5 og 2.5 kvadrat og spør mig ikke hvorfor, men den hvide runde NKT 1.0 spiller bare bedst
Alle netkabler jeg selv har lavet er LODDET og med ferritkerne i modtagerenden ! OG selvfølgelig MED jord !
Jeg prøvede engang med 1.0 kvadrat STIV som jeg flettede men der synes jeg at grænsen for hvor detaljeret det blev var nået ! Det spillede med max hul igennem, men tilgængæld var det liiie detaljeret nok ! 
|
|
|
Så med andre ord så er det med skærmede netkabler noget fis. Bare Stikkene er gode og kvadraten er fin , så er det godt ?..........................BUSK.....bland dig lige i det her 
|
|
|
har fuldt snakken lidt, og kan se vi ender op med en større diskution, det er selvfølgelig også meningen, og det skal blive en spændende aften når der skal leges med netkabler. Men jeg vil så sige at den aften bliver nød til at foregå på en bestemt måde og kabler skal ikke være en samling af forskellige mærker, men nogen hvor vi har styr på opbygningen. Alså nogen vi har laves selv med forskellige udgangspunkter, ellers bliver det for rodet. Da jeg ser en del diskutions punkter her.
1: Vi skal have lavet et sæt kabler med den 1mm2, går ud fra der her snakkes om en standard nkt h07 kabel?
2: Det samme kabel igen med ferritkerne i modtage enden, (denne har jeg ikke selv prøvet, men ved det har en indvirkning, kan bare ikke huske hvorfor).
3: Samme kabel igen men med skærm.
4: Kabel laves med stive ledere. (her er jeg enig i den større detajlegrad der er i et solidcore kabel, Jeg kan dog ikke se hvordan man kan få for mange detaljer, målet må værre at komme så tæt på indspilningen som muligt). (Der kan selvfølgelig være tale om at det i kombi med et bestemt anlæg kan være for lyst, for mørkt osv.).
Jeg er enig i at så god mekanisk samling som muligt er et must, så at skrue det først så man kan opnå en så tæt samling som muligt (læs fri for luft, for at undgå korision), og derefter forsegler det med lodetin for at beskytte det resterende frie kobber, er en perfekt måde at gøre det på. Har i en af mine lærebøger læst om at man i en selv god samling kan miste op til 10dB af det originale signal og i dårlige endnu mere, så overgang mellem til og ledning er meget vigtig.
Emnet om skærm kan jeg slet ikke forstå skulle være noget der ødelægger, medmindre man igen har et setup hvor den ændring der kommer, forstærker de evt. dårlige sider i systemet. Og dette er selvfølgelig altid en mulighed.
Men som sagt i starten, testen af disse ting børe foregå på kabler hvor grundopbygningen er den samme, og vi så bare tilføjer de forskellige ting på dette, så bliver testen fair. Så kan vi altid senere lave en decideret test af forskellige mærker, da dette er en anden snak for der er mange andre ting som valg af materialer der også spiller ind.
Ved egentlig ikke om jeg fik hjulpet noget her, men jeg har i hvert fald en mening .
Men til test dagen skal vi have et simpelt system at teste dette på, en cd og en integreret forstærker, så skal vi kun lave to af hvert af kablerne, så et sådan system med jord søges til denne test.
Busk
|
|
|
Kan være at mit anlæg kunne bruges !
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=76577&K W=Frankie
lidt nede på siden ! Forholdsvist simpelt med integreret og cd !
Frankie
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Super ...busk .
P.S jeg vil bare have det bedste til mit setup
|
|
|
Velbekomme  __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Busk skrev:
tonykart007 skrev:
Frankie skrev:
|
Jeg har prøvet 1.0 / 1.5 og 2.5 kvadrat og spør mig ikke hvorfor, men den hvide runde NKT 1.0 spiller bare bedst
Alle netkabler jeg selv har lavet er LODDET og med ferritkerne i modtagerenden ! OG selvfølgelig MED jord !
Jeg prøvede engang med 1.0 kvadrat STIV som jeg flettede men der synes jeg at grænsen for hvor detaljeret det blev var nået ! Det spillede med max hul igennem, men tilgængæld var det liiie detaljeret nok ! 
|
|
|
Så med andre ord så er det med skærmede netkabler noget fis. Bare Stikkene er gode og kvadraten er fin , så er det godt ?..........................BUSK.....bland dig lige i det her 
|
|
|
har fuldt snakken lidt, og kan se vi ender op med en større diskution, det er selvfølgelig også meningen, og det skal blive en spændende aften når der skal leges med netkabler. Men jeg vil så sige at den aften bliver nød til at foregå på en bestemt måde og kabler skal ikke være en samling af forskellige mærker, men nogen hvor vi har styr på opbygningen. Alså nogen vi har laves selv med forskellige udgangspunkter, ellers bliver det for rodet. Da jeg ser en del diskutions punkter her.
1: Vi skal have lavet et sæt kabler med den 1mm2, går ud fra der her snakkes om en standard nkt h07 kabel?
2: Det samme kabel igen med ferritkerne i modtage enden, (denne har jeg ikke selv prøvet, men ved det har en indvirkning, kan bare ikke huske hvorfor).
3: Samme kabel igen men med skærm.
4: Kabel laves med stive ledere. (her er jeg enig i den større detajlegrad der er i et solidcore kabel, Jeg kan dog ikke se hvordan man kan få for mange detaljer, målet må værre at komme så tæt på indspilningen som muligt). (Der kan selvfølgelig være tale om at det i kombi med et bestemt anlæg kan være for lyst, for mørkt osv.).
Jeg er enig i at så god mekanisk samling som muligt er et must, så at skrue det først så man kan opnå en så tæt samling som muligt (læs fri for luft, for at undgå korision), og derefter forsegler det med lodetin for at beskytte det resterende frie kobber, er en perfekt måde at gøre det på. Har i en af mine lærebøger læst om at man i en selv god samling kan miste op til 10dB af det originale signal og i dårlige endnu mere, så overgang mellem til og ledning er meget vigtig.
Emnet om skærm kan jeg slet ikke forstå skulle være noget der ødelægger, medmindre man igen har et setup hvor den ændring der kommer, forstærker de evt. dårlige sider i systemet. Og dette er selvfølgelig altid en mulighed.
Men som sagt i starten, testen af disse ting børe foregå på kabler hvor grundopbygningen er den samme, og vi så bare tilføjer de forskellige ting på dette, så bliver testen fair. Så kan vi altid senere lave en decideret test af forskellige mærker, da dette er en anden snak for der er mange andre ting som valg af materialer der også spiller ind.
Ved egentlig ikke om jeg fik hjulpet noget her, men jeg har i hvert fald en mening .
Men til test dagen skal vi have et simpelt system at teste dette på, en cd og en integreret forstærker, så skal vi kun lave to af hvert af kablerne, så et sådan system med jord søges til denne test.
Busk
|
|
|
Kan være at mit anlæg kunne bruges !
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=76577&K W=Frankie
lidt nede på siden ! Forholdsvist simpelt med integreret og cd !
Frankie
|
|
|
Jep, det ville være et simpelt setup at afprøve forskellene på.
Ville gerne tilbyde mit Denon SA1 system, men denon tror ikke på jordforbeindelse, så det dur ikke.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indrømmet....jeg er nok ikke den bedste at overbevise når det drejer sig om producenternes agumenter for at købe deres produkter er der noget som koster kassen så er det alle de "ingeniørpenge" der er i at "producere" et kabel ! Det eneste jeg gør er at lytte alene for mig selv. ! Deciderede A/B tests er nok ikke nemme at bruge når det drejer sig om kabler, da de fleste kabler lige skal bruge lidt tid til at "falde på plads" også selv om de har været sluttet til før ! Jeg ville meget hellere låne et par "buskkabler" med schuko stik, så skal jeg nok afgøre hvad der lyder bedst her hos mig men det er bestemt ikke noget jeg vil afgøre på en aften, af den simple grund af mit anlæg lyder meget forskelligt afhængig af dag og tidspunkt...desværre En anden meget vigtig ting er at man ALTID skal gå "BAGLÆNS" igen når man tester dele ! Det er først her at forskellen rigtig kommer til udtryk.
Frankie
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et "nonewoodoo" kabel der spiller rigtig godt ! 

Og til prisen, svær at slå ! 
Frankie
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
|
Indrømmet....jeg er nok ikke den bedste at overbevise når det drejer sig om producenternes agumenter for at købe deres produkter er der noget som koster kassen så er det alle de "ingeniørpenge" der er i at "producere" et kabel ! Det eneste jeg gør er at lytte alene for mig selv. ! Deciderede A/B tests er nok ikke nemme at bruge når det drejer sig om kabler, da de fleste kabler lige skal bruge lidt tid til at "falde på plads" også selv om de har været sluttet til før ! Jeg ville meget hellere låne et par "buskkabler" med schuko stik, så skal jeg nok afgøre hvad der lyder bedst her hos mig men det er bestemt ikke noget jeg vil afgøre på en aften, af den simple grund af mit anlæg lyder meget forskelligt afhængig af dag og tidspunkt...desværre En anden meget vigtig ting er at man ALTID skal gå "BAGLÆNS" igen når man tester dele ! Det er først her at forskellen rigtig kommer til udtryk.
Frankie
|
|
|
Skal nok kommentere senere eller i morgen. Må indrømmer at jeg er ret træt efter en uge med sygdom forud. og så har knoklet med højttalere og opsætning af gipsplader, mangler lige lidt af de kræfter fra før sygdommen.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
Frankie skrev:
|
Indrømmet....jeg er nok ikke den bedste at overbevise når det drejer sig om producenternes agumenter for at købe deres produkter er der noget som koster kassen så er det alle de "ingeniørpenge" der er i at "producere" et kabel ! Det eneste jeg gør er at lytte alene for mig selv. ! Deciderede A/B tests er nok ikke nemme at bruge når det drejer sig om kabler, da de fleste kabler lige skal bruge lidt tid til at "falde på plads" også selv om de har været sluttet til før ! Jeg ville meget hellere låne et par "buskkabler" med schuko stik, så skal jeg nok afgøre hvad der lyder bedst her hos mig men det er bestemt ikke noget jeg vil afgøre på en aften, af den simple grund af mit anlæg lyder meget forskelligt afhængig af dag og tidspunkt...desværre En anden meget vigtig ting er at man ALTID skal gå "BAGLÆNS" igen når man tester dele ! Det er først her at forskellen rigtig kommer til udtryk.
Frankie
|
|
|
Skal nok kommentere senere eller i morgen. Må indrømmer at jeg er ret træt efter en uge med sygdom forud. og så har knoklet med højttalere og opsætning af gipsplader, mangler lige lidt af de kræfter fra før sygdommen.
Busk
|
|
|
Spar på kræfterne Buski, ved godt hvordan det er at ryge ned med influenza og tro mig det blir ikk bedre med alderen !
Desuden så ses vi jo snart....der skal jo også være lidt at snakke om når vi har generalforsamling ! vi skal jo ikke brænde al krudtet af herinde ! 
Frankie
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 17:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor her du købt stik henne Frankie ?
|
| Til top |
|
| |