| Forfatter |
|
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
OG NISSEN ER HOS JER

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
Busk skrev:
Jep men sikke en stil jeg lægger for dagen, selv i soveværelset styrer jeg slagets gang  |
|
|
Og uanset hvad du skal foretage dig, er der kompleks teknik omkring dig 
|
|
|
Lige precis, og kan jeg lave det selv gør jeg det gerne  __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 09:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle i som udgør spiren til vestsjællands hifiklub. Dette er simpelhen mit første indlæg nogensinde i dette forum.Jeg syntes jeg hellere må komme ud af busken nu vi skal mødes på søndag.jeg har fulgt med i tråden.Jeg tror nok at de fleste af jer kender hinanden lidt på forhånd men jeg håber da at blive taget pænt imod.Jeg glæder mig ihvertfald til at møde jer.
Hvis jeg må præsentere mig selv....46 år ,selvstændig landmand fra Kalundborg,far til tre + to i bonus.Gift med Gitte. Har haft basillen siden konfirmationsalderen. Er passioneret selvbygger med hang til bånd. Mit mantra er low cost =great fun. Mangler totalt teoretisk ballast men elsker at eksperimentere.
Jeg spiller pt. på Martin Logan clarity drevet af en Denon 3805 med en Kenwood dp7060 cd`er ,Ariston rd 40 til vinylen og en Audio pro B1-36 til det dybe.I front og bag har jeg de små Monitor audio B1.
Hilsen henrik
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
|
Hej alle i som udgør spiren til vestsjællands hifiklub. Dette er simpelhen mit første indlæg nogensinde i dette forum.Jeg syntes jeg hellere må komme ud af busken nu vi skal mødes på søndag.jeg har fulgt med i tråden.Jeg tror nok at de fleste af jer kender hinanden lidt på forhånd men jeg håber da at blive taget pænt imod.Jeg glæder mig ihvertfald til at møde jer.
Hvis jeg må præsentere mig selv....46 år ,selvstændig landmand fra Kalundborg,far til tre + to i bonus.Gift med Gitte. Har haft basillen siden konfirmationsalderen. Er passioneret selvbygger med hang til bånd. Mit mantra er low cost =great fun. Mangler totalt teoretisk ballast men elsker at eksperimentere.
Jeg spiller pt. på Martin Logan clarity drevet af en Denon 3805 med en Kenwood dp7060 cd`er ,Ariston rd 40 til vinylen og en Audio pro B1-36 til det dybe.I front og bag har jeg de små Monitor audio B1.
Hilsen henrik
Hej Henrik
Super at læse lidt fra dig også! Jamen, jeg tror faktisk de fleste af os på tråden her, har lært hinanden at kende via tråden. Jeg selv har besøgt Smeden og Busk, under forberedelserne til vores klubmøde - men ellers er det kun i forum. Tonen er, som du sikkert har læst, dejlig afslappet og heldigvis har vi også plads til andet end den tekniske snak. Jeg selv er også håbløst forældet, når d'herrer folder sig ud med diagrammer osv. Så humor er en stor del af det hele.
Det ser spændende ud, det du spiller på! Det må du da vise frem over en kop kaffe på gården en skønne dag, vi er jo naboer...
Jeg glæder mig til at møde dig!
Ha' en god dag 
|
|
|
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
|
Hilsen henrik
|
|
|
Velkommen i klubben Henrik og tillykke med indlæg nr 1 ! 
Frankie
|
| Til top |
|
| |
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man skal jo starte et sted !!  Tak !!
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmmm... der er lidt stille fra ham den skøre professor - mon han går og pusler med noget spændende?...

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
|
Hilsen henrik
|
|
|
Hej hifihenrikbondemand
velkommen i klubben. og jo især velkommen til endnu en Martin Logan ejer, så hvis der skulle blive ballade er vi da 2
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
OG NISSEN ER HOS JER

|
|
|
Kan se du har farvet hår, det står meget bedre til de røde sløjfer
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
|
Hilsen henrik
|
|
|
Velkommen til.
Faktisk kender jeg kun en af dem i klubben før Per startede denne tråd, friman, men vi er hurtigt kommet ind på hinanden med vores gode humor og fælles interesse.
Glæder mig til at se alle på søndag.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Hmmmm... der er lidt stille fra ham den skøre professor - mon han går og pusler med noget spændende?...

|
|
|
Ha ha
Han ryder op, den hall du så sidst du var her er nu helt ryddet og et 85% Busk Audio setup står der nu. Busk Audio 2vejs HT (som der trimmes filter på lige nu. Busk Audio forforstærker, Busk Audio effekttrin, Busk Audio HT kabler, Signal kabel fra en endnu hemlig producent, Lyngdorf CD1.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 08 December 2009 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
| Hej alle i som udgør spiren til vestsjællands hifiklub. Dette er simpelhen mit første indlæg nogensinde i dette forum.Jeg syntes jeg hellere må komme ud af busken nu vi skal mødes på søndag.jeg har fulgt med i tråden.Jeg tror nok at de fleste af jer kender hinanden lidt på forhånd men jeg håber da at blive taget pænt imod.Jeg glæder mig ihvertfald til at møde jer.
Hilsen henrik |
|
|
Hej Henrik, og velkommen til.
Jeg har faktisk aldrig mødt nogen af de kommende medlemmer, kender dem kun fra denne tråd ..... og så lidt e-mail  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
*Godmorgen*
Så har jeg fået rydet vores hall, så den ikke ligner Jerusalems ødelæggelse, så var der også plads til at stille et anlæg mere op, dette vil der komme en beskrivelse af senere, når der kommer nogen billeder på.
4dage tilbage til den store dag .
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meddelelse fra Serviceafdelingen
Vores journalist har sneget sig ind på området, hvor det hele sker på søndag... Det er lykkedes os at få taget et par billeder, men SSSHHH!! Pas på han ikke opdager det... 
1/3
Hallen (det vi andre kalder en entré, hvilket man jo ikke kan kalde en mindre koncertsal...)

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
2/3 - SSSHHH!!

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
3/3.... HO-HO-HO

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker til Journalisten for det yderst hemmelige spion fotos. På billederne ses følgende.
Højttaler: Busk Audio VS16 (Vifa XT25, Scan Speak 18W8545K01)
CD: Lyngdorf CD 1
Forforstærker: Busk Audio Pre1 (Burrbrown op-amps, DC servo, DACT 24 stilling omskifter til volume, DACT indgangsvælger, helt igennem eget design).
Effektforstærker: Busk Audio 2KW (2*570W 8ohm, 2*1140W 4ohm)
Signal kabel: No Name Secret
Højttaler kabel: Busk Audio Flat4
Busk

__________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|

Nå ja en lille skilletrafo røg der da også lige på.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahhhh meeeeennn dog Busk Har NESA sendt dig julegratiale i år? Og NASA... HAHA!
Hygge __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 09 December 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Ahhhh meeeeennn dog Busk Har NESA sendt dig julegratiale i år? Og NASA... HAHA!
Hygge
|
|
|
Nå ja, man er vel på listen over dem der får julekort fra de to omtalte firmaer hvert år .
Er faktisk ved at overveje at smide et anlæg mere op, enten der eller i stuen, har jo noget lækkert Denon der ikke laver noget lige nu. 
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |