| Forfatter |
|
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 07:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Også stor tak herfra til Busk og Familie for at i lagde hus til vores arrangement nummer et .Sjældent har jeg hygget mig som i aftes.Chilien var kanon og lyden på reference anlægget misundelses værdig.Så nu glæder jeg mig allerede til næste møde og på hvad det kan byde af oplevelser .
Hilsen Bondemanden
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 09:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godmorgen til alle.
Jeg har jo det privilegie at sove længe, så jeg udnyttede at familien var på fyn og sov længe, og sidder lige nu med morgen the-en og tjekker mail og varmer op til at skrive et referat af igår.
Og så er det jo dejligt at læse alle de positive tilbagemeldinger fra vores 1. møde, dejligt at se at folk har haft det hyggeligt, maden kunne spises og at lyden ikke var helt ringe. Skulle hilse fra konen og sige at hvis der er noget vores hus er, så er det et hjemsted hvor hi-fi entuiaster altid kan mødes, og hun var meget rørt over at der faktisk var køby en værtindegave også, den vil jeg give til hende når jeg henter dem om et par timer.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 09:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mornings Dr. Watt
Så må hilse din kone og sige, at vi er mange der ser hende som drømmekvinden - endda uden at have mødt hende! 
AlPape gik videre i byen i går - fandt ham nede i byen i en blindgyde udenfor værtshuset her til morgen... 

__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil forøvrigt sige en stor tak til Friman og Alpape, som kom ved 10 tiden og hjlap med at skære, snitte og simre, og Friman som kunne levere lidt ekstra stole til folket. Ellers havde jeg nok været en anelse træt , det tog 3timer fra start til maden bare skulle simre, så det er jeg glad for at jeg ikke skulle stå med selv.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 608
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Mornings Dr. Watt
Så må hilse din kone og sige, at vi er mange der ser hende som drømmekvinden - endda uden at have mødt hende! 
AlPape gik videre i byen i går - fandt ham nede i byen i en blindgyde udenfor værtshuset her til morgen... 

|
|
|
He He....
Blindgyden? Var det i Tin pan alley....? __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Busk skrev:
|
Jeg vil forøvrigt sige en stor tak til Friman og Alpape, som kom ved 10 tiden og hjlap med at skære, snitte og simre, og Friman som kunne levere lidt ekstra stole til folket. Ellers havde jeg nok været en anelse træt , det tog 3timer fra start til maden bare skulle simre, så det er jeg glad for at jeg ikke skulle stå med selv.
Busk
|
|
|
Ingen årsag....., og skulle det være en anden gang. Det var jo super hyggeligt!
Og rart at få sat ansigt på folk... __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer 
Jeg har brug for en hjælpende hånd til at få afhentet et sæt nyt højtalere i Bagsværd i denne uge. Snell B skal tilbage i stuen! De kan desværre ikke være i vores bil og jeg skal samtidig have mine Infinity med, da det er en byttehandel.
Er der nogen som har en stationcar/kassevogn eller lignende – som har lyst til at hjælpe mig? Meget gerne køre med, da ham jeg bytter med ikke har fysik til at løfte…
Jeg betaler selvfølgelig for alle udgifter til turen og giver en god frokost 
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 10:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for en virkelig god aften i går. Maden og selskabet kunne ikke have været bedre. En STOR tak til Busk for at han lagde hus og lyd til.... det var bare super fedt. Det var lige som juleaften igår og rigtigt godt endelig at komme igang med klubben. Det er virkeligt godt at være i blandet ligesindede nørder
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Hej med jer 
Jeg har brug for en hjælpende hånd til at få afhentet et sæt nyt højtalere i Bagsværd i denne uge. Snell B skal tilbage i stuen! De kan desværre ikke være i vores bil og jeg skal samtidig have mine Infinity med, da det er en byttehandel.
Er der nogen som har en stationcar/kassevogn eller lignende – som har lyst til at hjælpe mig? Meget gerne køre med, da ham jeg bytter med ikke har fysik til at løfte…
Jeg betaler selvfølgelig for alle udgifter til turen og giver en god frokost 
|
|
|
Ville meget hjælpe, men min lille "Swiffer" kan desværre ikke rumme så store højtalere ! 
Håber at du får løst problemet !
Frankie
|
| Til top |
|
| |
Grislingen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Oktober 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 65
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 12:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa.
Tak for igår det var rigtig hyggelig og tak til Busk for at ligge hus og anlæg til!
Friman - har sendt dig en personlig besked mht noget af det musik du smed på anlægget.
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spilleliste fra i går 
Jeg synes der var meget god musik på slæden i går, kan hver især ikke lige byde ind her med det i spillede?
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grislingen skrev:
|
Hejsa.
Tak for igår det var rigtig hyggelig og tak til Busk for at ligge hus og anlæg til!
Friman - har sendt dig en personlig besked mht noget af det musik du smed på anlægget.
|
|
|
Har svaret dig.... __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Per...Jeg har en bil som nok kan anvendes til at af hente omtalte speakers. Jeg vil også gerne hjælpe med at slæbe hvis det kan passes ind i planlægningen på farmen. Så meld lige ud hvornår det i givet fald så skulle være med den flytning.
hilsen Henrik
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Spilleliste fra i går 
Jeg synes der var meget god musik på slæden i går, kan hver især ikke lige byde ind her med det i spillede?
|
|
|
Nu var jeg DJ et stykke tid igår, så jeg ville næsten hellere hvis folk henvender sig med konkrete ønsker, så skal jeg se om jeg kan huske hvad det var...
Kan dårligt huske alt det vi var igennem.... __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 13:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifi-bondemand skrev:
|
Hej igen Per...Jeg har en bil som nok kan anvendes til at af hente omtalte speakers. Jeg vil også gerne hjælpe med at slæbe hvis det kan passes ind i planlægningen på farmen. Så meld lige ud hvornår det i givet fald så skulle være med den flytning.
hilsen Henrik
|
|
|
Hej Henrik
Det lyder rigtigt godt - jeg vender lige tilbage til dig vedr. dag og tid :)
Sender lige en sms, så tager vi den der 
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friman skrev:
Busk skrev:
|
Busk
|
|
|
Ingen årsag....., og skulle det være en anden gang. Det var jo super hyggeligt!
Og rart at få sat ansigt på folk...
|
|
|
Siger som Friman 
Kan også kun tilslutte mig alle de positive tilkendegivelser der er kommet.
OG
Selvfølgelig et stående til huset Busk, for den meget generøse gæstfrihed.
Bukker og takker. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
|
Mornings Dr. Watt

|
|
|
Hellere havne så'n end med fletninger  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
En lille julejoke 
Løget og juletræet: En familie sidder ved aftensbordet og sønnen spørger sin far: "Far, hvor mange slags bryster er der?", Faderen svarer lidt forskrækket: "Nu skal du høre min søn, der er tre slags bryster: i 20'erne er de som meloner, faste og runde i 30'erne og 40'erne er de som pærer, stadig gode, men hænger lidt men efter 50 er de som løg!" "Løg??", spørger sønnen... Faderen forklarer roligt: "ja, når du ser dem begynder du at græde..." Så blev hans kone og datter godt sure i skralden, og datteren spørger højlydt sin mor. "Hvor mange slags tissemænd findes der?" Moderen smiler og svarer: "Nu skal høre min datter, der er tre slags: i 20'erne er den som et egetræ, mægtig og hård i 30'erne og 40'erne er den som et lille birketræ, fleksibel, men pålidelig men efter 50 er den som et juletræ!!!" "Et juletræ???", spørger datteren forundret.. "Ja, død fra roden og op, mens kuglerne kun er til pynt!!!"
__________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
|
En lille julejoke 
Løget og juletræet: En familie sidder ved aftensbordet og sønnen spørger sin far: "Far, hvor mange slags bryster er der?", Faderen svarer lidt forskrækket: "Nu skal du høre min søn, der er tre slags bryster: i 20'erne er de som meloner, faste og runde i 30'erne og 40'erne er de som pærer, stadig gode, men hænger lidt men efter 50 er de som løg!" "Løg??", spørger sønnen... Faderen forklarer roligt: "ja, når du ser dem begynder du at græde..." Så blev hans kone og datter godt sure i skralden, og datteren spørger højlydt sin mor. "Hvor mange slags tissemænd findes der?" Moderen smiler og svarer: "Nu skal høre min datter, der er tre slags: i 20'erne er den som et egetræ, mægtig og hård i 30'erne og 40'erne er den som et lille birketræ, fleksibel, men pålidelig men efter 50 er den som et juletræ!!!" "Et juletræ???", spørger datteren forundret.. "Ja, død fra roden og op, mens kuglerne kun er til pynt!!!"
|
|
|
HAHA! Den var sgu da GO  __________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
gazelle Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 54
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
En stor tak til Busk & Co !
Meget vellykket møde i den nye klub for rigtige mænd, vildt lækker mad og musik, jeg ser frem til at mødes igen i det nye år, endnu en stor tak til Busk & Co.
Med Venlig HIFI Hilsen.
Claus. __________________ Claus Jensen
Rør grej og horn
Vestsjællands hifiklub
|
| Til top |
|
| |