| Forfatter |
|
Busk Udelukket fra forum

Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977
Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1463
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for alle de rosende ord, det varmen og gør at hele ugen op til har været det værd. Jeg elsker jo hi-fi så at dele det med ligesindede er jo bare fedt.
Busk __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige snakket med Daniel. Han vil stille et rum til rådighed hvor jeg evt kunne stille et setup op. Vil se hvad jeg kan finde ud af. Hvis nogen har bil med god plads i. Så må de gerne lige fange mig.
__________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
MrsBee Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ååååårh drenge.......hvor er I søde!!! 
Tusind tak for de fine gaver (som jeg skal undlade at stille spørgsmåltegn ved hvorfor jeg har fået ). Glæder mig meget til at smage lækkerierne som man virkelig med rette kan kalde de her godter.
Og dejligt at der er så mange entusiaster så min kære mega-nørd af en mand kan dele sin begejstring for Hi-Fi i endnu et forum. Er jo selv mega-nørd bare på et helt andet feldt -så det er sagt med den største kærlighed.
Tak igen gutter. Håber det var den første af mange hyggelige sammenkomster i fremtiden.
Mange hilsner
Fru Busk
|
| Til top |
|
| |
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til fru Busk
|
| Til top |
|
| |
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 608
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
MrsBee skrev:
Tusind tak for de fine gaver (som jeg skal undlade at stille spørgsmåltegn ved hvorfor jeg har fået ). Glæder mig meget til at smage lækkerierne som man virkelig med rette kan kalde de her godter.
Og dejligt at der er så mange entusiaster så min kære mega-nørd af en mand kan dele sin begejstring for Hi-Fi i endnu et forum. Er jo selv mega-nørd bare på et helt andet feldt -så det er sagt med den største kærlighed.
Tak igen gutter. Håber det var den første af mange hyggelige sammenkomster i fremtiden.
Mange hilsner
Fru Busk |
|
|
Arh men det er jo verdensklasse....  Det skulle jo næsten trykkes på ryggen af en t-shirt, eller i glas og ramme til vores kommende klublokale...  Og velbekome i øvrigt... __________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
MrsBee skrev:
|
Mange hilsner
Fru Busk |
|
|
Velbekomme ..... hvad der så end var i pakkerne 
Håber at jeg også en dag møder Busk'inden, især efter alle de positive ting der er blevet sagt  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 616
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
| Har lige snakket med Daniel. Han vil stille et rum til rådighed hvor jeg evt kunne stille et setup op. Vil se hvad jeg kan finde ud af. Hvis nogen har bil med god plads i. Så må de gerne lige fange mig. |
|
|
Hej Kenneth,
Nu skal vi først have fundet frem til næste aftens agenda, før vi beslutter noget som helst...
Indtil videre, er vi alle blevet enige om at bruge lidt tid på nogle praktiske punkter, med opdatering af forskellige opgaver og tiltag, som fx klublokaler og hjemmeside. Det kan man læse i Busk's referat. Efterfølgende skal vi hygge os med alm. snak, musik og hygge.
Det er super, at du byder ind og interesserer dig for klubben, men jeg er lidt i tvivl her - er du forhandler eller privat medlem?
Hvis du er "forhandler" / leverandør og vil vise dine varer, er kommandovejen en helt anden. Så skal jeg bede dig om en lidt mere officiel henvendelse, med en kort beskrivelse af formål, vilkår og produkter, hvor efter klubben beslutter sig for om det er relevant at kigge mere på.
De venligste hilsener
Per
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
MrsBee skrev:
|
Mange hilsner
Fru Busk
|
|
|
Fru Busk 
Først skal jeg sige, at din mand jo fortjener dig! Han er jo SÅ cool, at intet mindre kan gøre det... Jeg selv er jo lykkelig ved, at min elskede kone synes, at store højtalere er pæne møbler i hjemmet. Og det rækker til vores forbrug, da jeg hverken har loddekolbe, dippedutter eller forstand på at bruge nogle af delene... Det er så livsbekræftende, at høre den gode Busk fortælle om sin kære kone med et mega glimt i øjet - noget man sjældent ser, især blandt mænd med hang til den slags udstyr. Så man må kalde jeres ægteskab for et lucky punck og et perfekt match
Nu har jeg aldrig haft fornøjelsen at møde dig, men jeg kender dig allerede! Ligesom alle de andre kære medlemmer ved vi, at du giver jer/din mand plads til livets legeplads og det er bare SÅDAN den skal skæres.
Med stor respekt...
Per
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 14 December 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
kennethjensen skrev:
| Har lige snakket med Daniel. Han vil stille et rum til rådighed hvor jeg evt kunne stille et setup op. Vil se hvad jeg kan finde ud af. Hvis nogen har bil med god plads i. Så må de gerne lige fange mig. |
|
|
Hej Kenneth,
Nu skal vi først have fundet frem til næste aftens agenda, før vi beslutter noget som helst...
Indtil videre, er vi alle blevet enige om at bruge lidt tid på nogle praktiske punkter, med opdatering af forskellige opgaver og tiltag, som fx klublokaler og hjemmeside. Det kan man læse i Busk's referat. Efterfølgende skal vi hygge os med alm. snak, musik og hygge.
Det er super, at du byder ind og interesserer dig for klubben, men jeg er lidt i tvivl her - er du forhandler eller privat medlem?
Hvis du er "forhandler" / leverandør og vil vise dine varer, er kommandovejen en helt anden. Så skal jeg bede dig om en lidt mere officiel henvendelse, med en kort beskrivelse af formål, vilkår og produkter, hvor efter klubben beslutter sig for om det er relevant at kigge mere på.
De venligste hilsener
Per
|
|
|
Jeg skam bare et helt ganske alm medlem
Var bare min gode ven Daniel som sagde det nok skulle holdes hos ham også snakket Daniel om mig om og lave et demo rum til aftens formål. Hvor jeg kunne medbringe lidt hifi nyheder. Det vel HIFI det drejer sig om ik!? Netop det med musik og hygge er lige det jeg fisker efter  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
mikkelfrost Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey alle jeg håber at søndag var en god aften er super ked af jeg ikke kunne være der men der sket det min mor bliv indlangt med tegn på blod prob . hun er nu på toppen igen og det var kun en lille en så nu stopper hun med at ryge ..
så man kan sige at musikken spiller her igen og julen er redet . jeg glæder mig til næste måde og til at høre om hvor den det første gik :) hilsen mikkel
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 07:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelfrost skrev:
hey alle jeg håber at søndag var en god aften er super ked af jeg ikke kunne være der men der sket det min mor bliv indlangt med tegn på blod prob . hun er nu på toppen igen og det var kun en lille en så nu stopper hun med at ryge ..
så man kan sige at musikken spiller her igen og julen er redet . jeg glæder mig til næste måde og til at høre om hvor den det første gik :) hilsen mikkel
|
|
|
Hej Mikkel
Det var da godt at høre det kun var en lille en af slagsen der ikke ødelagde julen. Min mor fik selv en for nogen år tilbage, men hun er en stædig rad, som syr patchwork (det der små pilleri), så på dag 2 fik hun det ind og fumlede med, lidt lammelse havde hun jo fået, men 2md senere kommer der kun en rystelse en gang i mellem. Så at kvite rygning og lave noget man holder af er vejen frem. Hun kunne jo begynde at inhalere mdf støv i stedet for, alså begynder at bygge højttalere, så laver hun da noget med hænderne og holder tankerne til smøgerne lidt væk .
Men godt at høre hun slap med en lille advarsel.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 07:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
PeKo skrev:
MrsBee skrev:
|
Mange hilsner
Fru Busk
|
|
|
Fru Busk 
Først skal jeg sige, at din mand jo fortjener dig! Han er jo SÅ cool, at intet mindre kan gøre det... Jeg selv er jo lykkelig ved, at min elskede kone synes, at store højtalere er pæne møbler i hjemmet. Og det rækker til vores forbrug, da jeg hverken har loddekolbe, dippedutter eller forstand på at bruge nogle af delene... Det er så livsbekræftende, at høre den gode Busk fortælle om sin kære kone med et mega glimt i øjet - noget man sjældent ser, især blandt mænd med hang til den slags udstyr. Så man må kalde jeres ægteskab for et lucky punck og et perfekt match
Nu har jeg aldrig haft fornøjelsen at møde dig, men jeg kender dig allerede! Ligesom alle de andre kære medlemmer ved vi, at du giver jer/din mand plads til livets legeplads og det er bare SÅDAN den skal skæres.
Med stor respekt...
Per
|
|
|
Det var meget sødt sagt Per  __________________ Marantz SA-7S1
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er forøvrigt sendt et referat ud af vores første møde, håber alle har fået det og læst det.
Jeg vil her senere sende en mail ud med de oplysninger der skulle på en mail liste.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friman skrev:
| Nu var jeg DJ et stykke tid igår, så jeg ville næsten hellere hvis folk henvender sig med konkrete ønsker, så skal jeg se om jeg kan huske hvad det var...
Kan dårligt huske alt det vi var igennem.... |
|
|
Hej Friman.
Hvad var det for en live skive vi hørte med de to "heavy" guitarister ?
Hygge __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
Busk Udelukket fra forum

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
alpape skrev:
Friman skrev:
| Nu var jeg DJ et stykke tid igår, så jeg ville næsten hellere hvis folk henvender sig med konkrete ønsker, så skal jeg se om jeg kan huske hvad det var...
Kan dårligt huske alt det vi var igennem.... |
|
|
Hej Friman.
Hvad var det for en live skive vi hørte med de to "heavy" guitarister ?
Hygge
|
|
|
http://www.rodgab.com/home.html

Helt precis denne som man kan købe på siden.
Marantz SC-7S2
Marantz MA-9S2
B&W Nautilus 800 Sig. TE
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
SHI. ...... sold out  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
hifi-bondemand Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er desværre i restordre ser det ud til... . Er de andre af deres album udgivelser lige så gode kvalitetsmæssigt eller skal man håbe på at den bliver genoptrykt? Det er jo forrygende god musik....!!
|
| Til top |
|
| |
PeKo Forum Bruger

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
HÆYYY... Hvis du finder den - så bestil to, ik?... er den heller ik på CDON?
__________________ PMK
Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 December 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
sælges af flere på eBay  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |