Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 12:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI klub - Vestsjælland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 102
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 December 2009 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

Mange tak for alle de rosende ord, det varmen og gør at hele ugen op til har været det værd. Jeg elsker jo hi-fi så at dele det med ligesindede er jo bare fedt.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Sendt: 14 December 2009 kl. 18:44 | IP-adresse registreret  

Har lige snakket med Daniel. Han vil stille et rum til rådighed hvor jeg evt kunne stille et setup op. Vil se hvad jeg kan finde ud af. Hvis nogen har bil med god plads i. Så må de gerne lige fange mig.

MrsBee
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2009
Sendt: 14 December 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Ååååårh drenge.......hvor er I søde!!!

Tusind tak for de fine gaver (som jeg skal undlade at stille spørgsmåltegn ved hvorfor jeg har fået). Glæder mig meget til at smage lækkerierne som man virkelig med rette kan kalde de her godter.

Og dejligt at der er så mange entusiaster så min  kære mega-nørd af en mand kan dele sin begejstring for Hi-Fi i endnu et forum. Er jo selv mega-nørd bare på et helt andet feldt -så det er sagt med den største kærlighed.

Tak igen gutter. Håber det var den første af mange hyggelige sammenkomster i fremtiden.

Mange hilsner

Fru Busk

Til top Vis MrsBee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MrsBee

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 December 2009 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

Velkommen til fru Busk
Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Friman
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 December 2009 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

MrsBee skrev:

Tusind tak for de fine gaver (som jeg skal undlade at stille spørgsmåltegn ved hvorfor jeg har fået). Glæder mig meget til at smage lækkerierne som man virkelig med rette kan kalde de her godter.

Og dejligt at der er så mange entusiaster så min  kære mega-nørd af en mand kan dele sin begejstring for Hi-Fi i endnu et forum. Er jo selv mega-nørd bare på et helt andet feldt -så det er sagt med den største kærlighed.

Tak igen gutter. Håber det var den første af mange hyggelige sammenkomster i fremtiden.

Mange hilsner

Fru Busk

Arh men det er jo verdensklasse....

Det skulle jo næsten trykkes på ryggen af en t-shirt, eller i glas og ramme til vores kommende klublokale...

Og velbekome i øvrigt...

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007
Sendt: 14 December 2009 kl. 19:59 | IP-adresse registreret  

MrsBee skrev:

Mange hilsner

Fru Busk

Velbekomme ..... hvad der så end var i pakkerne

Håber at jeg også en dag møder Busk'inden, især efter alle de positive ting der er blevet sagt

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Sendt: 14 December 2009 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

kennethjensen skrev:
Har lige snakket med Daniel. Han vil stille et rum til rådighed hvor jeg evt kunne stille et setup op. Vil se hvad jeg kan finde ud af. Hvis nogen har bil med god plads i. Så må de gerne lige fange mig.

Hej Kenneth,

Nu skal vi først have fundet frem til næste aftens agenda, før vi beslutter noget som helst... 

Indtil videre, er vi alle blevet enige om at bruge lidt tid på nogle praktiske punkter, med opdatering af forskellige opgaver og tiltag, som fx klublokaler og hjemmeside. Det kan man læse i Busk's referat. Efterfølgende skal vi hygge os med alm. snak, musik og hygge.

Det er super, at du byder ind og interesserer dig for klubben, men jeg er lidt i tvivl her - er du forhandler eller privat medlem?

Hvis du er "forhandler" / leverandør og vil vise dine varer, er kommandovejen en helt anden. Så skal jeg bede dig om en lidt mere officiel henvendelse, med en kort beskrivelse af formål, vilkår og produkter, hvor efter klubben beslutter sig for om det er relevant at kigge mere på. 

De venligste hilsener

Per

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 14 December 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

MrsBee skrev:

Mange hilsner

Fru Busk

Fru Busk

Først skal jeg sige, at din mand jo fortjener dig!  Han er jo SÅ cool, at intet mindre kan gøre det... Jeg selv er jo lykkelig ved, at min elskede kone synes, at store højtalere er pæne møbler i hjemmet. Og det rækker til vores forbrug, da jeg hverken har loddekolbe, dippedutter eller forstand på at bruge nogle af delene... Det er så livsbekræftende, at høre den gode Busk fortælle om sin kære kone med et mega glimt i øjet - noget man sjældent ser, især blandt mænd med hang til den slags udstyr. Så man må kalde jeres ægteskab for et lucky punck og et perfekt match  

Nu har jeg aldrig haft fornøjelsen at møde dig, men jeg kender dig allerede! Ligesom alle de andre kære medlemmer ved vi, at du giver jer/din mand plads til livets legeplads og det er bare SÅDAN den skal skæres.

Med stor respekt...

Per

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

kennethjensen
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Branchemedlem Audioheaven

Bruger siden: 10 Oktober 2004
Sendt: 14 December 2009 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:

kennethjensen skrev:

Hej Kenneth,

Nu skal vi først have fundet frem til næste aftens agenda, før vi beslutter noget som helst... 

Indtil videre, er vi alle blevet enige om at bruge lidt tid på nogle praktiske punkter, med opdatering af forskellige opgaver og tiltag, som fx klublokaler og hjemmeside. Det kan man læse i Busk's referat. Efterfølgende skal vi hygge os med alm. snak, musik og hygge.

Det er super, at du byder ind og interesserer dig for klubben, men jeg er lidt i tvivl her - er du forhandler eller privat medlem?

Hvis du er "forhandler" / leverandør og vil vise dine varer, er kommandovejen en helt anden. Så skal jeg bede dig om en lidt mere officiel henvendelse, med en kort beskrivelse af formål, vilkår og produkter, hvor efter klubben beslutter sig for om det er relevant at kigge mere på. 

De venligste hilsener

Per

Jeg skam bare et helt ganske alm medlem  

Var bare min gode ven Daniel som sagde det nok skulle holdes hos ham også snakket Daniel om mig om og lave et demo rum til aftens formål. Hvor jeg kunne medbringe lidt hifi nyheder. Det vel HIFI det drejer sig om ik!? Netop det med musik og hygge er lige det jeg fisker efter

mikkelfrost
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Sendt: 15 December 2009 kl. 00:30 | IP-adresse registreret  

hey alle  jeg håber at søndag var en god aften er super ked af jeg ikke kunne være der men der sket det min mor bliv indlangt med tegn på blod prob  .  hun er nu på toppen igen og det var kun en lille en så nu stopper hun med at ryge ..

så man kan sige at musikken spiller her igen og julen er redet . jeg glæder mig til næste måde og til at høre om hvor den det første gik :)  hilsen mikkel
Til top Vis mikkelfrost's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mikkelfrost

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 07:11 | IP-adresse registreret  

mikkelfrost skrev:
hey alle  jeg håber at søndag var en god aften er super ked af jeg ikke kunne være der men der sket det min mor bliv indlangt med tegn på blod prob  .  hun er nu på toppen igen og det var kun en lille en så nu stopper hun med at ryge ..

så man kan sige at musikken spiller her igen og julen er redet . jeg glæder mig til næste måde og til at høre om hvor den det første gik :)  hilsen mikkel

Hej Mikkel

Det var da godt at høre det kun var en lille en af slagsen der ikke ødelagde julen. Min mor fik selv en for nogen år tilbage, men hun er en stædig rad, som syr patchwork (det der små pilleri), så på dag 2 fik hun det ind og fumlede med, lidt lammelse havde hun jo fået, men 2md senere kommer der kun en rystelse en gang i mellem. Så at kvite rygning og lave noget man holder af er vejen frem. Hun kunne jo begynde at inhalere mdf støv i stedet for, alså begynder at bygge højttalere, så laver hun da noget med hænderne og holder tankerne til smøgerne lidt væk .

Men godt at høre hun slap med en lille advarsel.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 07:12 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
MrsBee skrev:

Mange hilsner

Fru Busk

Fru Busk

Først skal jeg sige, at din mand jo fortjener dig!  Han er jo SÅ cool, at intet mindre kan gøre det... Jeg selv er jo lykkelig ved, at min elskede kone synes, at store højtalere er pæne møbler i hjemmet. Og det rækker til vores forbrug, da jeg hverken har loddekolbe, dippedutter eller forstand på at bruge nogle af delene... Det er så livsbekræftende, at høre den gode Busk fortælle om sin kære kone med et mega glimt i øjet - noget man sjældent ser, især blandt mænd med hang til den slags udstyr. Så man må kalde jeres ægteskab for et lucky punck og et perfekt match  

Nu har jeg aldrig haft fornøjelsen at møde dig, men jeg kender dig allerede! Ligesom alle de andre kære medlemmer ved vi, at du giver jer/din mand plads til livets legeplads og det er bare SÅDAN den skal skæres.

Med stor respekt...

Per

Det var meget sødt sagt Per

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Der er forøvrigt sendt et referat ud af vores første møde, håber alle har fået det og læst det.

Jeg vil her senere sende en mail ud med de oplysninger der skulle på en mail liste.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 16:19 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:
Nu var jeg DJ et stykke tid igår, så jeg ville næsten hellere hvis folk henvender sig med konkrete ønsker, så skal jeg se om jeg kan huske hvad det var...

Kan dårligt huske alt det vi var igennem....

Hej Friman.

Hvad var det for en live skive vi hørte med de to "heavy" guitarister ?

Hygge

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

alpape skrev:
Friman skrev:
Nu var jeg DJ et stykke tid igår, så jeg ville næsten hellere hvis folk henvender sig med konkrete ønsker, så skal jeg se om jeg kan huske hvad det var...

Kan dårligt huske alt det vi var igennem....

Hej Friman.

Hvad var det for en live skive vi hørte med de to "heavy" guitarister ?

Hygge

http://www.rodgab.com/home.html

Helt precis denne som man kan købe på siden.

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 20:46 | IP-adresse registreret  

Takker

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

SHI. ......sold out 

hifi-bondemand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2006
Sendt: 15 December 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Den er desværre i restordre ser det ud til...Cry. Er de andre af deres album udgivelser lige så gode kvalitetsmæssigt eller skal man håbe på at den bliver genoptrykt?  Det er jo forrygende god musik....!!

Til top Vis hifi-bondemand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifi-bondemand

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 December 2009 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

alpape skrev:
SHI. ......sold out 

HÆYYY... Hvis du finder den - så bestil to, ik?...  er den heller ik på CDON?

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 December 2009 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

sælges af flere på eBay 

<< Forrige Side af 102 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum