Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 10:16   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: HIFI klub - Vestsjælland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 102
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tidl. Branchemedlem - Dobb.prof. MWB1977

Bruger siden: 05 April 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Denne tråd her :http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80211& KW=tonykart007&TPN=7

Der er andre tråde som er mindst lige så useriøse fra tid til anden, og en af dem ha en moderator som stifter af tråden.

Tror ikke det skal tages så tungt, men ja, det bliver fedt npr vi får vores egen med forum til.

Busk

Til tider kunne vi måske også være mere seriøse, men alle folk glædede sig til første møde og at få klubben igang, og så gik der nok lidt hat og briller i det. Men det er nu længe siden nu.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

www.busk-audio.dk Opdateret 18.Jan 2010
--------------------------------
Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Denne tråd her :http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=80211& KW=tonykart007&TPN=7

Den tråd synes jeg at jeg kender

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Bruger siden: 23 Januar 2009
Lokalitet: Odense
Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:
tonykart007 skrev:

Der er andre tråde som er mindst lige så useriøse fra tid til anden, og en af dem ha en moderator som stifter af tråden.

Tror ikke det skal tages så tungt, men ja, det bliver fedt npr vi får vores egen med forum til.

Busk

Til tider kunne vi måske også være mere seriøse, men alle folk glædede sig til første møde og at få klubben igang, og så gik der nok lidt hat og briller i det. Men det er nu længe siden nu.

Jeg tager det heller ikke så tungt, men værne om vores klub.

Til top Vis tonykart007's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tonykart007

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret  

Det skal vi bestemt også.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk
Til top Vis Busk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Busk Besøg Busk's Websted

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:
Det skal vi bestemt også.

Så er det jo nok en fordel at dette gamle brokhoved måske snart bliver udelukket fra denne site, så laver jeg da ikke ballade her

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Nå hvad laver i i øjeblikket rent hi-fi messigt drenge???

Jeg starter lige selv .

Får Peak Consult XeeD kabinetter i morgen, hvor der skal en Morel Supreme 110 og en SB Acoustic 17nrxc35-4 i. Bliver en super lille tovejs højttaler, kabinettet er lavet af en sandwich af MDF og 10mm ædeltræ . Har lige snakket med Hr. Neeper og han hørte en 2,5vejs konstruktion med den 6,5" og det var den bedste lyd på CES .

Så er der projektet til Per, som har ændret sig lidt. Her skal der en Mundorf AMT-2310E i, har en på prøve i øjeblikket, bliver spændende. Så kommer der en ScanSpessk 15M mellemtone i plus 2 ScanSpeak 26W pap i som bund. Kabinettet har i set tidligere i tråden, der kommer nogen små modifikationer inden projektet går igang, men det er småting.

Så er der mit VSS1510alu projekt, som ikke behøver nærmere præsentation, når det er færdigt bliver det solgt til PeKo´s lillebror, som har desperat brug for hi-fi assistance .

I går brugte jeg hele dagen på at designe højttalere til min gode ven Tossi, han skal igang med et yderst spændende projekt. Vifa XT25 diskant, Seas Excel w18e001 bas mellemtone, og 2 Seas excel w26fx002 basser. Designet er Sonus Faber cremona M inspireret med facet skåret front. Det tog vel små 8-10timer at tegne færdigt .

Så har jeg gang i nogen Bi-amp effekt blokke, med 1stk IcePower 1000ASP modul og 1stk Icerpower 1000a modul i hver. Forstærker kabinettet bliver laser skåret ud af en 70mm Alu blok på 44*44cm, og der kommer en top og bund på i 10mm Alu, top og bund bliver anodiceret i sølvgrå, og 70mm midter sektionen bliver anodiceret i koksgrå. Meget rå forstærkere.

Så har jeg lige færdig gjort 2 store delefiltre til min ven Ozzy og hans meget spændende højttaler projekt, Med Tad 16" bas, JBL K2 horn, og Tad bånddiskant. Filtrene vejer 12kg pr. stk og fylder 40*40cm. Kik evt. på min hjemmeside under "delefilter udvikling".

Så er der som sagt et sæt Dali 107 på vej ind i samlingen og et sæt Dali 400, plus at mine Dali 7A er på vej hjem til mig igen.

Nå det var den smule jeg roder med pt , hvad laver i?

Busk

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Intet, bruger mere end 50 timer om ugen på arbejde.

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

alpape skrev:

Busk skrev:

Puha da, ja så bliver det ikke til meget hi-fi, andet end lidt lytning om aftenen, håber jeg.

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Finn29
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:27 | IP-adresse registreret  

alpape skrev:

Busk skrev:

ja og 50 på h4a

<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
Til top Vis Finn29's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Finn29 Besøg Finn29's Websted

alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 18:34 | IP-adresse registreret  

Finn29 skrev:
alpape skrev:

Busk skrev:

ja og 50 på h4a

No way .... kan godt være at det så'n ud, men inden vi kommer dertil, så er jeg sgu blevet smidt ud  

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Er i fuld gang med at opgradere mit computer setup.
Har shoppet en Onkyo a807 i mint condition samt skaffet mig et sæt Dali 300 så er ved at blive renoveret. Ud over det har det tilkøbt en lille aktiv 8 " sub som er osse er blevet modificeret for bedre lyd. Så der skulle snart komme god lyd på mit computersetup.

Det er i øvrigt opgraderet fra en Denon avr 3802 som drev et par Paradigm Titan v2.

tonykart007
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Forever!

Sendt: 14 Januar 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Og jeg har osse rodet med strømkabler på mit hifi setup.

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 08:00 | IP-adresse registreret  

tonykart007 skrev:

Hej Gutter, det er da godt nok "spændende" læsning... Jeg er sikker på at nogen havde fortalt os at vi var ude på et sidespor, hvis det var tilfældet  

Der er så mange brugere på HIFI4ALL, som er positive over for vores initiativ og vi har fået masser af tilkendegivelser om at det er super super. Det opvejer de få der bruger tiden på at pege fingre.

Man jo bare lade være med at følge tråden hvis man finder den uinteressant - så let er det vel...

HA EN GOD DAG!   

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 08:04 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Må man spørge hvad formålet med kontingentet er, og hvad pengene går til?
Klublokalerne er kommunen jo forpligtet til at stille til rådighed gratis.

Hvad er formålet med det spørgsmål? Det siger vel sig selv, at en klub har behov for kapital.

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Til top Vis PeKo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PeKo Besøg PeKo's Websted

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Busk skrev:

Jeg starter lige selv .

Får Peak Consult XeeD kabinetter i morgen, hvor der skal en Morel Supreme 110 og en SB Acoustic 17nrxc35-4 i. Bliver en super lille tovejs højttaler, kabinettet er lavet af en sandwich af MDF og 10mm ædeltræ . Har lige snakket med Hr. Neeper og han hørte en 2,5vejs konstruktion med den 6,5" og det var den bedste lyd på CES .

Så er der projektet til Per, som har ændret sig lidt. Her skal der en Mundorf AMT-2310E i, har en på prøve i øjeblikket, bliver spændende. Så kommer der en ScanSpessk 15M mellemtone i plus 2 ScanSpeak 26W pap i som bund. Kabinettet har i set tidligere i tråden, der kommer nogen små modifikationer inden projektet går igang, men det er småting.

Så er der mit VSS1510alu projekt, som ikke behøver nærmere præsentation, når det er færdigt bliver det solgt til PeKo´s lillebror, som har desperat brug for hi-fi assistance .

I går brugte jeg hele dagen på at designe højttalere til min gode ven Tossi, han skal igang med et yderst spændende projekt. Vifa XT25 diskant, Seas Excel w18e001 bas mellemtone, og 2 Seas excel w26fx002 basser. Designet er Sonus Faber cremona M inspireret med facet skåret front. Det tog vel små 8-10timer at tegne færdigt .

Så har jeg gang i nogen Bi-amp effekt blokke, med 1stk IcePower 1000ASP modul og 1stk Icerpower 1000a modul i hver. Forstærker kabinettet bliver laser skåret ud af en 70mm Alu blok på 44*44cm, og der kommer en top og bund på i 10mm Alu, top og bund bliver anodiceret i sølvgrå, og 70mm midter sektionen bliver anodiceret i koksgrå. Meget rå forstærkere.

Så har jeg lige færdig gjort 2 store delefiltre til min ven Ozzy og hans meget spændende højttaler projekt, Med Tad 16" bas, JBL K2 horn, og Tad bånddiskant. Filtrene vejer 12kg pr. stk og fylder 40*40cm. Kik evt. på min hjemmeside under "delefilter udvikling".

Så er der som sagt et sæt Dali 107 på vej ind i samlingen og et sæt Dali 400, plus at mine Dali 7A er på vej hjem til mig igen.

Busk

Huhaaa - det var en sjat  Jeg er ved at teste BUSK højtalerkablet op imod mine Nordost - det lader til, indtil videre, at der er bedre bund i BUSK kablerne HAHAHAAHAH!!!

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

PeKo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 08:17 | IP-adresse registreret  

Vedr. hjemmeside

Når der er midler til det kommer vi som sagt i luften i løbet af kort tid. Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for at lave en udvidelse med et forum der kører i samme miljø som dette her, hvilket giver os muligheder for at lave tråde osv. Spændende. Har tidligere lavet det til en rideklub, men skal lige have genopfrisket det tekniske lidt  

Jeg håber på at vi kan skyde det i luften i løbet af februar måned!

HYGS

Formand
Vestsjællands HIFI-klub
WWW.VSHK.DK
* * * * * * * * * * * *

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 09:21 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:
Busk skrev:

Jeg starter lige selv .

Busk

Huhaaa - det var en sjat  Jeg er ved at teste BUSK højtalerkablet op imod mine Nordost - det lader til, indtil videre, at der er bedre bund i BUSK kablerne HAHAHAAHAH!!!

HA HA ja og så har det vel kostet en 50kr ca. at lave

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Busk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 15 Januar 2010 kl. 09:24 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:

Vedr. hjemmeside

Når der er midler til det kommer vi som sagt i luften i løbet af kort tid. Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for at lave en udvidelse med et forum der kører i samme miljø som dette her, hvilket giver os muligheder for at lave tråde osv. Spændende. Har tidligere lavet det til en rideklub, men skal lige have genopfrisket det tekniske lidt  

Jeg håber på at vi kan skyde det i luften i løbet af februar måned!

HYGS

Super Per, så må vi se om du får bevilling af kassereren

B&W Nautilus 800 Sig. TE

Vestsjællands HiFi-Klub
www.vshk.dk

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 15 Januar 2010 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

PeKo skrev:

Spencer skrev:
Må man spørge hvad formålet med kontingentet er, og hvad pengene går til?
Klublokalerne er kommunen jo forpligtet til at stille til rådighed gratis.

Hvad er formålet med det spørgsmål? Det siger vel sig selv, at en klub har behov for kapital.

Det afhænger af flere ting - som f.eks. om klubben har et medlemsblad.
Jeg er medlem af en forening, hvor klubbens aktiviteter er forbundet med kørsel samt trykningen af et medlemsblad.

Hvis folk selv betalte kørsel og ikke fik et medlemsblad, ville kontingentet kunne gøres symbolsk - på f.eks. en krone om året.
Men igen kan det jo være nødvendigt med et kontingent, for at holde 'useriøse' ude.
Prisen på fadøllene bestemmer klientellet i baren - så at sige.

<< Forrige Side af 102 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes