| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 03 November 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det ved jeg godt kan være tilfældet, men kigger du nærmere på min avatar kan du se et par høretelefoner....
Jeg har ikke ondt bag i eller noget, men synes bare ikke at det smager godt.
Hvis nogen er fortørnet over min avatar fjerner jeg den da gerne...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Ja det ved jeg godt kan v�re tilf�ldet, men kigger du n�rmere p� min avatar kan du se et par h�retelefoner....
Hvis nogen er fort�rnet over min avatar fjerner jeg den da gerne...
|
|
|
Nej du har et fint avatar, slet ik så "gay" som mit  Men vil lige sige at den sort/hvide udgave jeg bruger på head-fi er bedre, men billedet er hjemme i DK og tager ik en 24 timers flytur hjem for at skifte
|
| Til top |
|
| |
KarstenKK Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2009 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 129
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 02:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, så det er bare at prøve sig frem med forskellige pads. Det vil jeg gøre.
Ang. mit navn, så beklager jeg, at mine initialer er således. :)
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 05:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Ja det ved jeg godt kan være tilfældet, men kigger du nærmere på min avatar kan du se et par høretelefoner....
Hvis nogen er fortørnet over min avatar fjerner jeg den da gerne...
|
|
|
Din avatar er fed, det var såmænd bare for at komme med en pointe. Måske er det i sådan et tilfælde bedre at sende en PB til vedkommende, hvis man gerne vil gøre opmærksom på noget som egenligt er mere personligt. Men nu har Karsten også lige skrevet at det er hans initialer, så kan vi vel lukke den her. Ville bare lige være med til at værne om den gode tone som er her på dette forum. Det er ikke lige tilfældet på alle hi-fi sites og så bliver det hurtigt useriøst.
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 07:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan kun anbefale at hive den store pung frem - og købe et par stax f.eks et par brugte 3040 eller 4040. Så har du hovedtelefoner "for life" !!!, og som du vil være glad for resten af dine dage !!.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen så en undskyldning herfra til Karsten.
Jeg er ked af at jeg har reageret så voldsomt, men jeg kan ikke klare sådan nogle ting som racisme og fremmedhad og hvad den organisation ellers render og laver.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
I øvrigt er jeg enig i at du skal tage den store tegnedreng frem og lave en seriøs åreladning.
Et par JVCdx 1000 og en V8er ville være mit bud.
Tec: Du er da lækker på det billede..
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
I
Tec: Du er da l�kker p� det billede..
|
|
|
Hehe tak
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
KarstenKK skrev:
| Ang. mit navn, så beklager jeg, at mine initialer er således. :) |
|
|
Ja det kan man jo ikke rigtig gøre for. Min nabos 18-årige søn hedder Kasper Kristian Kristiansen og han får også jævnligt røg for sine 3 K'er af sine kammerater. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
KarstenKK Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt i orden, Claus. :) Jeg kan godt se, at det kan misforståes.
At hive den helt store pung frem, er desværre ikke muligt, da jeg er på SU. Jeg vil dog senere have noget bedre grej, uden tvivl. Men det bliver når min indkomst er mangedoblet. :)
Mange tak for hjælpen folkens. :)
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
KarstenKK skrev:
Det er helt i orden, Claus. :) Jeg kan godt se, at det kan misforst�es.
At hive den helt store pung frem, er desv�rre ikke muligt, da jeg er p� SU. Jeg vil dog senere have noget bedre grej, uden tvivl. Men det bliver n�r min indkomst er mangedoblet. :)
Mange tak for hj�lpen folkens. :) |
|
|
Bahh SU er ingen hindring, se mig hehe
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Jamen så en undskyldning herfra til Karsten.
Jeg er ked af at jeg har reageret så voldsomt, men jeg kan ikke klare sådan nogle ting som racisme og fremmedhad og hvad den organisation ellers render og laver.
|
|
|
100 % enig
Til Karsten. Prøv et lyt på de tre Grado jeg nævnte.. SR 60'eren jeg har ER god og personligt gik jeg faktisk efter SR 325, som den hed for et år siden, da jeg ville opgradere, men syntes at lyd forskellen i SR 60 og SR 325 var for lille i forhold til prisen og valgte derfor RS 1, for der er kan man virkelig høre enomt forskel i opløsningen mellem SR 60 og RS 1. Den kan være at SR 60 (i) er det rigtige valg for dig og du slet ikke behøver ofre flere penge så. Måske vælger du en af de to andre, hvis lyden passer bedre til dig. Måske et helt andet mærke, men giv Grado en lytte test, for det er virkelig nogle gode hørebøffer
|
| Til top |
|
| |
KarstenKK Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
KarstenKK skrev:
Det er helt i orden, Claus. :) Jeg kan godt se, at det kan misforst�es.
At hive den helt store pung frem, er desv�rre ikke muligt, da jeg er p� SU. Jeg vil dog senere have noget bedre grej, uden tvivl. Men det bliver n�r min indkomst er mangedoblet. :)
Mange tak for hj�lpen folkens. :) |
|
|
Bahh SU er ingen hindring, se mig hehe |
|
|
Ja, man kan sige, at det er et spørgsmål om prioritering. :)
Svend88 skrev:
Claus-dk skrev:
| Jamen så en undskyldning herfra til Karsten.Jeg er ked af at jeg har reageret så voldsomt, men jeg kan ikke klare sådan nogle ting som racisme og fremmedhad og hvad den organisation ellers render og laver. |
|
|
100 % enig
Til Karsten. Prøv et lyt på de tre Grado jeg nævnte.. SR 60'eren jeg har ER god og personligt gik jeg faktisk efter SR 325, som den hed for et år siden, da jeg ville opgradere, men syntes at lyd forskellen i SR 60 og SR 325 var for lille i forhold til prisen og valgte derfor RS 1, for der er kan man virkelig høre enomt forskel i opløsningen mellem SR 60 og RS 1. Den kan være at SR 60 (i) er det rigtige valg for dig og du slet ikke behøver ofre flere penge så. Måske vælger du en af de to andre, hvis lyden passer bedre til dig. Måske et helt andet mærke, men giv Grado en lytte test, for det er virkelig nogle gode hørebøffer |
|
|
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor man kan lytte til Grado i syddanmark. Nu skal jeg dog til Odense hele weekenden, måske nogen kender til en butik dér, der fører Grado og andet i samme klasse? Hifi-klubben måske?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
KarstenKK skrev:
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor man kan lytte til Grado i syddanmark. Nu skal jeg dog til Odense hele weekenden, m�ske nogen kender til en butik d�r, der f�rer Grado og andet i samme klasse? Hifi-klubben m�ske? |
|
|
I Rødekro hos min Lillebror kan du høre, sr80, Ms-1, sr325i or HF2
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til dem som siger, at JVC's bud på hørebøffer er lig discount, kan jeg kun sige: I tager grueligt fejl!
Jeg har ejet dyrere høretelefoner end RX900 (og det er nemt at finde!), og jeg foretrækker egentlig hellere RX900 (RX700 har jeg ikke hørt). De giver så meget bang for the buck, og selve kvaliteten fejler bestemt heller ingenting. Jeg vil næsten sige, at mine gamle Grado'er var dårligere lavet...for ikke at nævne komforten!
__________________ Udstyr: lidt af hvert
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
KarstenKK skrev:
Problemet er bare, at jeg ikke ved hvor man kan lytte til Grado i syddanmark. Nu skal jeg dog til Odense hele weekenden, måske nogen kender til en butik dér, der fører Grado og andet i samme klasse? Hifi-klubben måske? |
|
|
http://www.aage.dk/shoppingsystem/produkter.asp?gruppe=Hoved telefoner der ligger en butik i Odense, iflg, deres site har de ikke Grado i butikken, men bl.a AKG, Sennheiser og Beyer Dynamic Men det ku' være de låne inde med nogle aligevel? Hvis sitet ikke er opdateret. Og så er der Hi-FI klubben som du nævner, de har heller ikke Grado, men andre gode mærker. Så har du da noget at gå efter, hvis du får tid
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasten: Hvis du bor i den østlige del af sdr. Jylland, er du velkommen til at høre min "samling", dog uden Grado.
Mediamarkt i Flensborg har også et rimeligt udvalg, ligeså Saturn, men heller ingen Gradoer.
Den eneste Grado jeg kender er RS-2 og den er en ganske udemærket bøf, men i mine øjne overprissat, ligesom alt andet amerikansk.
|
| Til top |
|
| |
KarstenKK Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2009 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Techtrino -> hvor arbejder din lillebror?
Svend88 -> Det ser godt ud, det kunne være man skulle en tur forbi Aage, så.
Claus-dk -> Tak for det venlige tilbud, omend jeg foretrækker butikker. :)
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
KarstenKK skrev:
| Techtrino -> hvor arbejder din lillebror?
|
|
|
Hehe ik nogen steder, men har en samling derhjemme, ku være du ku få lov at komme forbi og høre dem
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 05 November 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
Til dem som siger, at JVC's bud på hørebøffer er lig discount, kan jeg kun sige: I tager grueligt fejl!
Jeg har ejet dyrere høretelefoner end RX900 (og det er nemt at finde!), og jeg foretrækker egentlig hellere RX900 (RX700 har jeg ikke hørt). De giver så meget bang for the buck, og selve kvaliteten fejler bestemt heller ingenting. Jeg vil næsten sige, at mine gamle Grado'er var dårligere lavet...for ikke at nævne komforten!
|
|
|
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Man får meget for pengene ved at købe et par RX700 (det er dem jeg har) men der er igen tvivl om at et par 225 er meget bedre. Det er som med alt hifi, hvornår er noget tilstrækkelig meget bedre til at det kan betale sig at give dobbelt (eller mere) så meget for det?
|
| Til top |
|
| |