Emne: Hjælp til ny pladespiller ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 683
|
| Sendt: 09 November 2009 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Også hvad angår lydgengivelsen, var det et godt valg. Så er det bare på med pladen Palle.
venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smag og behag kan ikke diskuteres, vælger man efter udseenet er det en helt anden snak og andre parameter så som kvalitet, holdbarhed, betjeningsvenlighed, features, lyd etc er irelevant.
|
| Til top |
|
| |
megholm Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
A127, det virker som om du er glad for din 1200, men kunne du ikke lade være med at se så sort/hvidt på hvad kvalitet og god lyd er? Der er altså
masser af alternativer til din yndlingspladespiller, og nogen af dem lyder bestemt ikke dårligere. Rega p3 synes jeg er et glimrende sted at starte,
den er simpel men er af så god kvalitet at man godt kan lege med hvad en rigtig god pick-up eller riaa kan få ud af den. Og hvis man får lyst til
noget andet, f.eks en 1200 som er rigtig god til at spille til fester og lignende med (  ) så holder en p3 vist prisen rigtigt fornuftigt. __________________ You aint nobody without a naim!
|
| Til top |
|
| |
A127 Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 716
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
megholm skrev:
A127, det virker som om du er glad for din 1200, men kunne du ikke lade være med at se så sort/hvidt på hvad kvalitet og god lyd er? Der er altså masser af alternativer til din yndlingspladespiller, og nogen af dem lyder bestemt ikke dårligere. Rega p3 synes jeg er et glimrende sted at starte, den er simpel men er af så god kvalitet at man godt kan lege med hvad en rigtig god pick-up eller riaa kan få ud af den. Og hvis man får lyst til noget andet, f.eks en 1200 som er rigtig god til at spille til fester og lignende med ( ) så holder en p3 vist prisen rigtigt fornuftigt. |
|
|
Undskyld jeg siger det, men din bemærkning om at 1200 kun er god til fester etc er jo malplaceret og viser blot din egen uvidenhed.
Er ret ligeglad med hvad folk køber, de kan for min skyld købe 10 spåndpladespillere med pianolak og elastik - men spørger de får de mit svar, derefter er det folks eget problem hvem de vælger at lytte til.
I dette tilfæde ser trådstrarter på billeder af flere forskellige pladespillere, alle lavet i formstøbt metal, fineschemecker kvalitet til mindste detalje - og bedømmer det som platic fra billedet - så er det altså trådstarters eget problem hvad han ender ud med 
|
| Til top |
|
| |
Twaso Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 16:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
A127 skrev:
megholm skrev:
A127, det virker som om du er glad for din 1200, men kunne du ikke lade være med at se så sort/hvidt på hvad kvalitet og god lyd er? Der er altså masser af alternativer til din yndlingspladespiller, og nogen af dem lyder bestemt ikke dårligere. Rega p3 synes jeg er et glimrende sted at starte, den er simpel men er af så god kvalitet at man godt kan lege med hvad en rigtig god pick-up eller riaa kan få ud af den. Og hvis man får lyst til noget andet, f.eks en 1200 som er rigtig god til at spille til fester og lignende med ( ) så holder en p3 vist prisen rigtigt fornuftigt. |
|
|
Undskyld jeg siger det, men din bemærkning om at 1200 kun er god til fester etc er jo malplaceret og viser blot din egen uvidenhed.
Er ret ligeglad med hvad folk køber, de kan for min skyld købe 10 spåndpladespillere med pianolak og elastik - men spørger de får de mit svar, derefter er det folks eget problem hvem de vælger at lytte til.
I dette tilfæde ser trådstrarter på billeder af flere forskellige pladespillere, alle lavet i formstøbt metal, fineschemecker kvalitet til mindste detalje - og bedømmer det som platic fra billedet - så er det altså trådstarters eget problem hvad han ender ud med 
|
|
|
Eget problem hvad jeg ender med? Hvad er da det for en gang l**t at fyre af? Jeg er yderst tilfreds med mit valg, især nu efter en uges brug. Udsendet har bare fanget mig endnu mere efter den står i reolen og pynter, for det mener jeg virkelig den gør. Jeg var glad for de links du lagde frem til mig, men de faldt ikke i min smag, da de for mig så billige ud. Fineschemecker kvalitet eller ej
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Twaso skrev:
A127 skrev:
så er det altså trådstarters eget problem hvad han ender ud med  |
|
|
Eget problem hvad jeg ender med? Hvad er da det for en gang l**t at fyre af? Jeg er yderst tilfreds med mit valg, især nu efter en uges brug. Udsendet har bare fanget mig endnu mere efter den står i reolen og pynter, for det mener jeg virkelig den gør. Jeg var glad for de links du lagde frem til mig, men de faldt ikke i min smag, da de for mig så billige ud. Fineschemecker kvalitet eller ej |
|
|
Tag dig ikke af ham Vi er jo nok mange der synes at det vi har stående er det bedste valg man kan træffe, det betyder jo blot at man er glad for sin investering.
Glæd dig over Rega'en, hvilket du også gør. Det er en udmærket spiller, jeg havde selv en for mange år siden - simpel, enkel, ukompliceret, hverken prangende eller anonym.
|
| Til top |
|
| |
megholm Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 13 November 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
A127 skrev:
megholm skrev:
A127, det virker som om du er glad for din 1200, men kunne du ikke lade være med at se så sort/hvidt på
hvad kvalitet og god lyd er? Der er altså masser af alternativer til din yndlingspladespiller, og nogen af dem lyder bestemt ikke dårligere. Rega p3
synes jeg er et glimrende sted at starte, den er simpel men er af så god kvalitet at man godt kan lege med hvad en rigtig god pick-up eller riaa
kan få ud af den. Og hvis man får lyst til noget andet, f.eks en 1200 som er rigtig god til at spille til fester og lignende med ( ) så holder
en p3 vist prisen rigtigt fornuftigt. |
|
|
Er ret ligeglad med hvad folk køber, de kan for min skyld købe 10 spåndpladespillere med pianolak og elastik - men spørger de får de mit
svar, derefter er det folks eget problem hvem de vælger at lytte til.
I dette tilfæde ser trådstrarter på billeder af flere forskellige pladespillere, alle lavet i formstøbt metal, fineschemecker kvalitet til mindste
detalje - og bedømmer det som platic fra billedet - så er det altså trådstarters eget problem hvad han ender ud med  |
|
|
Hvor har jeg skrevet at 1200 kun er god til fester? Du må altså lige læse ordentlig inden du begynder at kalde folk uvidende. Jeg synes du
udstiller
dig selv rigeligt, så behøver ikke kalde dig noget som helst andet end en åbenbart MEGET stor 1200 fan. Er det ok vi andre snakker om de 100vis
af
andre spændende pladespillere som findes mens du pudser din formstøbte metal? __________________ You aint nobody without a naim!
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|