Sendt: 14 December 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Enig Janils, der skal billeder på herinde.
Fedt du fik dem spilleklare, og skønt med lidt lyd-beskrivelser. Din H&K må da kunne rive dem rundt til et vandvittigt lydnivau. de spiller jo 101 db med 4 watt og 110 db med 32 watt.
Min plan var først at bygge en BR udgave med samme diskant og Ja8008éren på 40-50 liter. Troels har lavet et udkast til sådan en og jeg tror det ville blive en yderst kompetent BR-monitor som ville kunne lidt udover det sædvanlige.
Herefter tænkte jeg på TQWT versionen af denne, altså uden de to 10", men efter rigtig mange overvejelser ender jeg også med at bygge dette "skrummel".
Den er jo vitterligt svære at gøre elegant rent designmæssigt, fylder 50 cm i dybden, og grundet transmissionslinien er den ikke helt nem at lave om på.
Har overvejet nogle skæve vinkler og lidt fiksfaks på fronten, men tror bare jeg laver den "plain" som denne, hvilket absolut ikke er nogen skam.
Nu mangler du bare det sidste "svære" som det er, at tage sig sammen til at lave finish på noget som allerede spiller smukt, men lidt flot træ og polish klæder dem kun lydmæssigt:)
Til Janpo.
Tror da bestem ikke det er overkill med de kablinger du har gang i. Basserne skal da bare have noget diameter.
Godnat folks
vh.
Anders
|