| Forfatter |
|
Friman Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 608
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
l´Blundt skrev:
Hvad med om folk brugte lige så meget tid på research inden de anskaffede sig et kæledyr som inden de anskaffer sig nye højttalere!!
Er man da fuldstændig sociopat fordi man er opvokset i et velfærdssamfund hvor ingen har stillet en til ansvar for sin opførsel. Hvad om du* lærte at bruge hovedet der er længst væk fra sofaen når du høre musik i stedet for det andet. Magen til usympatisk hysterisk kælling skal man da lede længe efter. Kan kun sige det er godt at du tydeligvis ikke kan have nok hjerne til at have magt so du har agt, i forhold til resten af samfundt. Afliver du også børnene når de gør noget de ikke må, eller konen? I så fald er det helt iorden at aflive katten.
Hilsen l´Blundt
*alle jer idioter der bare handler ud fra kortvarige impulser om umiddelbar tilfredsstillelse, istedet for rent faktisk at benytte jer af de 2300g i er udstyret med mellem ørerne
|
|
|
BØVS....
Vil dog give dig ret. Havde nok bare skruet lidt ned for arrigskabet inden jeg havde trykt på "indryk"...
__________________ Mvh. friman
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friman skrev:
l´Blundt skrev:
Hvad med om folk brugte lige så meget tid på research inden de anskaffede sig et kæledyr som inden de anskaffer sig nye højttalere!!
Er man da fuldstændig sociopat fordi man er opvokset i et velfærdssamfund hvor ingen har stillet en til ansvar for sin opførsel. Hvad om du* lærte at bruge hovedet der er længst væk fra sofaen når du høre musik i stedet for det andet. Magen til usympatisk hysterisk kælling skal man da lede længe efter. Kan kun sige det er godt at du tydeligvis ikke kan have nok hjerne til at have magt so du har agt, i forhold til resten af samfundt. Afliver du også børnene når de gør noget de ikke må, eller konen? I så fald er det helt iorden at aflive katten.
Hilsen l´Blundt
*alle jer idioter der bare handler ud fra kortvarige impulser om umiddelbar tilfredsstillelse, istedet for rent faktisk at benytte jer af de 2300g i er udstyret med mellem ørerne
|
|
|
BØVS....
Vil dog give dig ret. Havde nok bare skruet lidt ned for arrigskabet inden jeg havde trykt på "indryk"...
|
|
|
Hvis det kan berolige nogen, har katten ikke lidt overlast (andet end de kløer han selv rager uklar med ude i samfundet). Der er heller ikke truffet nogle aftaler med dyrlægen. Det eneste impulsive der er sket, er dette indlæg. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Golfdane
Hvis det er meget lidt og i bunden af paneler ?
Så burde det kunne ordnes ved at skylle "strintet" bort med en begrænset mængde af destileret vand, vædsken er nemmest påført membranen ved brug af en genopfyldlig sprayflaske, tørring sker med "tilt" af panelet for at hælde væsken ud, derefter en mild gang føn' 
Afir. har der været mindst en tråd i MLC forummet med løsning på lign. problem med vædske i bunden af panelet..., hvidvin! __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Weissbier skrev:
Tylle skrev:
Håber ikke du mener, at du vil aflive din kat bare for det - ville være for sygt  |
|
|
Børn og husdyr bør holdes langt væk fra hi-fi.
|
|
|
Ja, selvfølgelig skal de da det, for Hifi-udstyr er jo kun ment for enlige og meget seriøse mennesker. 
I virkelighedens verden kan det dog faktisk lade sig gøre at kombinere det hele. Det kræver bare at man ikke forelsker sig for meget i den, i forvejen, døde elektronik, og sætter grænser.
|
|
|
For mit eget vedkommende: Seriøs? Ja. Enlig? Nej. Interesse for hi-fi kan godt kombineres med et parforhold, men der kommer for meget sentimentalitet og dikkedik i billedet, når talen falder på husdyr. Der er tale om brugsgenstande, der dækker et følelsesmæssigt behov hos (nogen) mennesker. Når behovet ophører, dyret er brugt op, eller det af andre årsager bliver uønsket (hvis det f.eks. urinerer på dyrt hi-fi udstyr), bortskaffes det. Forskellen på en elektrisk tandbørste og en kat er, at førstnævnte ryger til genbrug, mens sidstnævnte aflives hos autoriseret dyrlæge.
Var man kineser, kunne katten også... nå, nej! __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Friman: Det er det eneste indlæg nogensinde jeg har lavet af den slags. Og så var det inden morgen-kaffen indtog kroppen. Men jeg behøver ikke holde mig tilbage når et dyrs velbefindene står på spil, det er det vi har politiet til  Men uanset bør vi, mennesker, som ynder at kalde os selv for toppen af evolutionen og endda intelligente lære at bruge indersiden inden vi handler. Hvis bare folk lagde halvt så meget tid i deres research af hvad det kræver og hvad der kan opstå af problemer inden de anskaffer et kæledyr(eller barn), som inden de køber et stykke hifi, ville mange kedelige skæbner for levende væsner være undgået. Jeg kan intet have til overs for folk der handler på denne måde. Det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, eller noget der ikke jævnligt er oppe at vende på 42-50", at kæledyr skal anskaffes efter man har gjort sig klar over hvad man kan tilbyde dyret og omvendt. Og hvis vi mener vi kan handle med dyr kan vi sgu også behandle dem ordentligt! Men nej toppen af fødekæden handler præcis som mågerne i Find Nemo.. mine, mine, mine ,mine, mine, mine, mine, mine... Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
du kunne også købe et sæt marine højttaler..!? og skylle dem med vand, så har du lyd og katten liv... Vupti..

__________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og montere dem på kattebakken, så den har sit eget sted med lyd. 
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
l´Blundt Udelukket fra forum

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sund: Yeah  Hellere behandle den lille uskyldige på den måde. CPH-R: Har du et link til de højttalere? For de ser da nice ud til noget badeværelse, alt efter prisen. Mvh. l´Blundt
|
| Til top |
|
| |
CPH-R Lukket konto

Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
l´Blundt skrev:
Sund: Yeah Hellere behandle den lille uskyldige på den måde.
CPH-R: Har du et link til de højttalere? For de ser da nice ud til noget badeværelse, alt efter prisen.
Mvh. l´Blundt
|
|
|
jeg gik bar på google og søgte marine speakers.... __________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dyr skal behandles ordentligt, mens de er i live, og de skal aflives humant (et lidt paradoksalt udtryk, når man netop taler om dyr), når de når dertil, men at sige åbent og ærligt, at husdyr/kæledyr alene eksisterer for menneskets skyld og på vores nåde, er vel ikke en urimelig påstand. At skaffe sig af med et husdyr, fordi det urinerer på ens ejendele, er helt legitimt.
__________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Weissbier skrev:
| At skaffe sig af med et husdyr, fordi det urinerer på ens ejendele, er helt legitimt. |
|
|
Ligsom det er muligt at lære visse kvinder at slå toiletbrættet op, er det også muligt at ændre adfæren, hos visse husdyr. Man bør forsøge at lære katten indendørs renlighed. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Weissbier skrev:
| At skaffe sig af med et husdyr, fordi det urinerer på ens ejendele, er helt legitimt. |
|
|
Ligsom det er muligt at lære visse kvinder at slå toiletbrættet op, er det også muligt at ændre adfæren, hos visse husdyr.
Man bør forsøge at lære katten indendørs renlighed.
|
|
|
Det har ikke så meget med renlighed at gøre. Katten har ikke anvendt bakke i flere år. Den går udenfor hver gang (den nægter at dele bakke med hunkatten, og hvis der er 2, nupper hun begge to). Det er en territorieadfærd (markering). Har prøvet med Feliway, men virkningen er for hans vedkommende til at overse (det har i hvert tilfælde ikke hindret ham), og hans mål er tilfældigt udvalgte lodrette flader. Må genoptage vandpistolsterapien (og lære at sigte), eller bygge en udendørs kattegård. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg siger afliv kræet med det samme...;-). hvilken ml model er det iøvrigt???
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tylle Forum Bruger

Bruger siden: 15 Maj 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 490
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
Tommy |
|
|
jeg siger afliv dig med det samme...;-) __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tylle skrev:
Tommy21 skrev:
Tommy |
|
|
jeg siger afliv dig med det samme...;-)
|
|
|
Det er vel næppe iorden at opfordre til krænkelser af den danske lovgivning? Well, l'Blundt kom med et konstruktivt forslag pr. PB, og 2X1,3m tyl er bestilt. Så er det bare og krydse fingre for at ESL'en kan genoplives med en vasker. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
Cesse Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var gået helt 
hilsen __________________ Hilsen Cesse ;)
Nakamichi og DIY
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et styk ESL afmonteret og forsiden skyllet i lunkent vand. Det værste overskud af vand taget med en tør fnugfri klud og derefter er modulet blevet støvsuget (ikke mere synligt vand). Nu får det lov og tørre weekenden over, inden der kommer strøm på. Det er bare ikke den tid på året, hvor jeg har "lyst" til at investere i nye paneler, så jeg håber det var nok. Katten sover de uskyldiges søvn i sofaen......... Alternativet til vandpistolen er en dåse trykluft (så får panelet da ikke vand). Ironisk nok er der et billede på dåsen af en hund der sprayer på en kat.
__________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Engang p***ede (urinerede) min kones kat i hendes reciever..det lød sgutte godt i højtalerne...den (recieveren altså) blev adskilt og skyllet under vandhanen. Derpå tørret en uges tid på fyret...den virkede efterfølgende.
ML-CLS's metode tror jeg kan lykkes, men de skal dælme tørres længe og godt. 5-6Kv kryber let.Lad os høre hvordan det går med dem
mvh __________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
golfdane skrev:
Tilsyneladende har min kastrerede hankat åbenbart ikke skrottet alle tendenser til at markere sine grænser, og har markeret "HER BOR JEG", og har ramt det elektrostatiske panel. Panelet spiller, men der mangler tydeligt niveau, så urinen er åbenbart ledende nok til at panelet ikke kan lade fuldt.
|
|
|

__________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |