| Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
C.Bukowski skrev:
|
Hvad er forskellen på en kat og en mis ?
Jo - En kat ser temmelig åndsvag ud når den er barberet
|
|
|
Jeg fortrækker også en våd mis frem for en våd kat  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er et ret overvældende flertal som mener katten skal leve, 96% lige nu....
men det er vel også din beslutning golfdane???
Tommy
__________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kill That Cat...
|
| Til top |
|
| |
Weissbier Forum Bruger

Bruger siden: 11 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 395
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy, du er vel manden, der med et snuptag kan manipulere lidt med afstemningresultatet således, at vi opnår et mere "retvisende" billede af folkets vilje, ikke?  __________________ Martin Hinge
Lyngdorf TDAI 2200 RP
Denon DCD-3300/DVD-3800BD
Pioneer CT-959/PDR-555RW
Thorens TD 318 Mk III
Samsung PS64D8005
Dali Helicon 300 mk II
Beyerdynamic DT 770/DT 880
Kimber 4TC/8TC
|
| Til top |
|
| |
Tommy21 Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 597
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Weissbier skrev:
Tommy, du er vel manden, der med et snuptag kan manipulere lidt med afstemningresultatet således, at vi opnår et
mere "retvisende" billede af folkets vilje, ikke?   |
|
|
Jeg tror faktisk allerede der er nogen fra kattens værn eller eller nogen miljøaktivister som har hacket sig ind, for der står at der er snart 300
stemmer hvilket er lidt underligt synes jeg, tidligere stod den 6-7....?
Tommy __________________ Setup
MartinLogan Vantage, Motif, Fresco i, encore TF
Parasound A21
Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95
Ps3, xbox 360, Wii, PsP
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tommy21 skrev:
men det er vel også din beslutning golfdane???
Tommy |
|
|
Som det ser ud nu, ja. Men der er trukket godt på "9 livs" kontoen. Fik i øvrigt mail fra Jim Powers, Service Manager hos ML. Han var sikker på at vask ville løse problemet, og det kunne jeg jo så bekræfte for ham. Han har netop adopteret sin tredie kat (en hunkat). Foreløbing er der sat forhindringer op som forhindrer yderligere uheld, til en mere permanent og fiks løsning er på plads. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
Severin Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skyd katten!
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 16:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også stemt.Katten skal leve,trods alt trods alt  Og dit grej kører igen,så det er jo en 'win-win' situation for alle parter __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Golfdane
Er begge paneler i orden nu ?
Hvis ja ..., kan det så konkluderes, at fortage ML panelvask med omtanke...,
er ikke er noget at få nervøse ticks over ? __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML_CLS skrev:
Golfdane
Er begge paneler i orden nu ?
Hvis ja ..., kan det så konkluderes, at fortage ML panelvask med omtanke...,
er ikke er noget at få nervøse ticks over ? |
|
|
Jep, begge paneler fungerer perfekt. Tror de nye paneler's spacere (de er klare) ikke suger vand overhovedet. Tror også at coatingen er mere modstandsdygtig. Jeg ville ikke have problemer med at gøre det igen, skulle det blive nødvendigt (men nu støvsuger jeg vel panelet hver 8. uge, og de får ikke røg, og jeg forsøger at undgå mados). No ticks. Det var "easy as pie"  (den forrige ejer havde vedlagt servicemanualens sider vedr. panelskift, så jeg var ikke i tvivl om hvordan jeg skulle skille den ad). __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt gået 
Takker for infoen 
Jeg har længe overvejet con/pro vedr. at lave det "trick" ..., men når den vejledende udsalgspris på servicepanler til mine CLS'er er over 10000,- for et sæt, så har det ikke lige været panelvask som jeg har haft mest lyst til at fortage ..., men i det at du har fortaget hele to gange vask og inde for så få dage & uden at panelerne har taget skade..., så tør jeg godt lette mine CLS membraner for "tiden tand" 
__________________ Fort Lauderdale, Florida
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 21:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML_CLS skrev:
Godt gået 
Takker for infoen 
Jeg har længe overvejet con/pro vedr. at lave det "trick" ..., men når den vejledende udsalgspris på servicepanler til mine CLS'er er over 10000,- for et sæt, så har det ikke lige været panelvask som jeg har haft mest lyst til at fortage ..., men i det at du har fortaget hele to gange vask og inde for så få dage & uden at panelerne har taget skade..., så tør jeg godt lette mine CLS membraner for "tiden tand" 
|
|
|
Det panel som var ramt fik under 2 minutter (gange 2). Vandet var knapt håndlunkent. Bare håndbruser. Kun rent vand og skyl efter med demineraliseret vand. Det her var hvad Jim Powers skrev til mig (og det fik jeg efter "operationen"): I am attaching the Service Manual. Refer to pages 1 & 2, steps 1-9. It will tell you how to remove the panel from the cabinet. Once it is removed, use a spray nozzle from either the kitchen sink or shower to spray the front of the panel with cool or neutral (not hot) water. Do not use any soap or detergent, just cool tap water. Spray the area affected for at least 5 minutes with a firm stream of water. When done, pour about a liter of distilled water on the front of the panel to flush out any tap water thus further diluting any minerals in the water. Pat dry gently with a towel and allow to air dry at room temperature for at least 24 hours. If it is humid, it may take longer. Reconnect and install. Jeg tog som tidligere beskrevet, noget af overskudsvandet med en støvsuger (med ventilen ved håndtaget fuldt åben, så der ikke var for kraftigt sug på membranen). __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

|
| Sendt: 01 December 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja .., jeg har læst JP's guide tidligere..., det lyder bare for nemt! 
Det er derfor at jeg spørg dig om din førstehåndserfaring 
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
ML_CLS skrev:
ja .., jeg har læst JP's guide tidligere..., det lyder bare for nemt! 
Det er derfor at jeg spørg dig om din førstehåndserfaring 
|
|
|
Jeg ville nok også være en anelse nervøs hvis mine paneler spillede bare nogenlunde. Men jeg havde ikke meget at tabe ved operationen, så jeg sprang ud i det før Jim nåede at vende tilbage. Nu er CLS panelerne en god sjat større og uhåndterbare, og det vil nok ikke være en dårlig idé at være 2 om operationen. Jeg tror ikke panelerne har tendens til at limen bliver dårlig p.g.a. alder, så jeg tror ikke du skal være nervøs over at panelet falder fra hinanden. Men send evt. en mail til Jim og hør om coatingen og limningen på dine membraner kan klare en vask. jpower@martinlogan.com. Vedlæg evt. serienummer på panelerne. Er dine paneler mere end 10 år gamle, tror jeg ikke jeg ville gøre noget uden at have hørt Powers anbefaling. Ved nemlig ikke om den gamle coatningsmetode er vaskesikker nok. Koster et sæt paneler 10K til CLS? __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2009 kl. 10:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ML_CLS Forum Bruger

|
| Sendt: 02 December 2009 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Golfdane
mere end 10K ..., prisen på servicepanlerne uden for USA er pebret, prisen ligger på ca. 2 gange US retail price 
mht. CLS'er ..., ja de er størrer og hvert panel ganske korrekt håndteres anderledes forsigtigt i det at de kan flexe ganske meget uden ramme, hvert panel skal derfor supportes med 4 lægter & 4 skruetvinger (eller mer) for at sikre, at 3M tapen som holder statorene sammen IKKE! slipper sit tag.
|
| Til top |
|
| |