Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Linn DS vs SB3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bhaagensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 03 December 2009 kl. 19:56 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

bhaagensen skrev:

Kan du ikke forsøge at forklare lidt mere præcist hvor du vil hen?

Tjae, i første omgang forsøger jeg bare at finde ud af en Linn DS er mere end en modtager og en DAC. Det viser sig, som du
selv antyder, at være ret svært. Men hvis vi betragter dem alle som en black-box, så kan de modtage et digitalt signal via
ethernet og konvertere det til analogt. Så hvis jeg puttede en SB3 og en DAC i en sort kasse, ville ingen vide om det var en
Linn DS...

Tjo, i lige præcis tilfælde med Linn (og Naim) er det jo altså tilsyneladende med vilje black-box agtigt. Vel måske deraf
udtrykket flat-earther. Derimod med fx. SB3 (og Transporter etc) vil du kunne finde en masse tekniske detaljer på deres
forum. Problemet med din fremstiling er at du siger "ikke andet end modtager og DAC". Det er lidt som at sige at en cd-
afspiller ikke er andet end en cd-afspiller:S Det er alt for grovkornet. Alle afspillere består af en masse andre komponenter
end "modtager og DAC". Hvis det interesserer dig bliver du nødt til at kigge på noget mere teknisk dokumentation.

Citér:

Enig, men er det ikke ting som sker i DAC'en? Dvs. alle disse parametre skrues der ligeledes på når jeg udskifter min DAC?

Det kommer an på...
Til top Vis bhaagensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bhaagensen

bhaagensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007
Sendt: 03 December 2009 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

solu skrev:
Er timing så et problem relateret til DAC'en, altså under selve konverteringen fra digital til analog?

Ja...

Problemet er (i hvert fald i teknisk forstand) reelt. Det kan løses på mange måder. Nogle bedre end andre. Den bedste løsning
pt. som jeg kender er den anvendt i Naim's nye DAC. Jeg kan godt (forsøge at) forklare det mere tekniske aspekt, men jeg er
ikke sikker på at det tjener noget formål i denne tråd. Der er masser af kilder på nettet, inkl nærværende forum.
Til top Vis bhaagensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bhaagensen

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008
Lokalitet: København
Sendt: 03 December 2009 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Lars_B skrev:

Hej.

Ja, du kan også fra iPod'en vælge internetradio. På sin pc vælger man hvilke typer stationer man vil vælge imellem (eks.
klassisk, 80'er, sport o.s.v.), og så bliver stationerne i disse kategorier vist på iPod'en.

Som ved SB er det muligt at vise samtlige numre efter de tags, der ligger i filen - eks. artist, album, genre o.s.v. Vær
opmærksom på at tagging af samtlige numre (var det 1000 cd'er du havde) kan være en ganske omfattende opgave. Når
man ripper cd'erne til harddisken vil mange programmer selv finde mange relevante tags via nettet - men det er ikke
nødvendigvis alle oplysninger der altid findes (jeg synes eks. ikke altid at "år" er med), og det er heller ikke sikkert du er
helt enig genren. Den manuelle opgave kan indledningsvist være temmelig stor - men når det er overstået, har man efter
min mening en unik tilgang til sit bibliotek. Og ligesom dig så opdager jeg nogle gange musik jeg enten havde glemt eller slet
ikke vidste jeg havde ;-)

Ja, jeg må desværre nok på den igen I hvert fald skal jeg have om-tagget meget af min musik. Først og
fremmest den klassiske. Der findes vist nok programmer der kan lave om på tags. Heldigvis har jeg ikke noget at købe så
mange CD'er endnu
Til top Vis Encore's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Encore

hkruse
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Nordic Natural Sound

Bruger siden: 07 September 2008
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 December 2009 kl. 22:09 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

hkruse skrev:
Med digital audio er der en særdeles vigtig ting timing,
som ikke er digitalt repræsenteret. Det er aflæsningen af lyden i en synkron datastrøm, der afgør timing. Selv de billigste drev kan aflæse bits
korrekt stort set hele tiden. Timingfejl også kendt som jitter kan ikke 100% korrigeres.
Kan du uddybe hvor i kæden dette problem gør
sig gældende? Vi er enige om, at der ikke er noget drev og at data kan læses 100% korrekt, en buffer sørgerer for, at vi også kan levere data til
DAC 100% korrekt. Er timing så et problem relateret til DAC'en, altså under selve konverteringen fra digital til analog?

Efterhånden må spørgsmålet, hvad du er ude på at få at vide være på sin plads. Det virker som om du har brug for en gennemgang af hvordan
digital audio fungerer. Jeg synes du skulle gå i gang med Google og passende søgeord og så læse og begynde at forstå, hvad det går ud på. Så
vil du også kunne besvare dine oprindelige spørgsmål. Desuden prøv at få forskellige produkter i forskellige prisklasser til aflytning. Så vil du
efterhånden finde ud af, hvad der er humbug og hvad der ikke er.

Mvh,
Hans
Til top Vis hkruse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hkruse

Boman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Sendt: 03 December 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
jkjaers skrev:
Nogen der har lyttet forskel på SB? og Linn med samme eksterne DAC?

Ja, det har jeg. Forskellen er meget stor. Signalet fra Linn'en gav en VÆSENTLIG bedre lyd. DAC'en var en Accustic Arts, som
jeg ikke længere har.

Der er desuden stor forskel på lyden fra en SB alt efter hvor god strømforsyningen til den er. Der kan opnås en MEGET stor
forbedring ved at gå fra den medfølgende skod-forsyning til en specialbygget, fx fra Bolder.
EDIT: Det skal dog siges at jeg ikke husker at jeg oplevede den store forskel på Accustic Arts-DAC, men jeg har hørt enorm
forskel på Mac 501's digitale indgang, og også på min EmmLabs giver Bolderen noget.

Jeg overvejer af samme grund at skifte til en Sneaky eller en Majik DS og bruge den til at føde min DAC.

Skyldes denne forskel ikke, at den pågældende DAC ikke er konstrueret rigtigt, altså med buffer og resampling?

Jeg har en SB3, hvor jeg bruger den digitale optiske udgang - med standard strømforsyning - som sender signalet til en linuxbaseret korrektions pc. Jeg har sammenlignet musikfilen på harddisken med de data der - gennem SB3 - når frem til korrektions pc'en, og de er fuldstændig identiske. Dvs transmissionen af nuller og ettaller er perfekt.

Hvis I hører forskel kan den kun være jitter, og det kan en velkonstrueret DAC tage hånd om med buffer og resampling.

SB3 leverer de korrekte nuller og ettaler.

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 03 December 2009 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:

Jeg har en SB3, hvor jeg bruger den digitale optiske udgang - med standard strømforsyning - som sender signalet til en linuxbaseret korrektions pc. Jeg har sammenlignet musikfilen på harddisken med de data der - gennem SB3 - når frem til korrektions pc'en, og de er fuldstændig identiske. Dvs transmissionen af nuller og ettaller er perfekt.

Meget interessant! Dog hvad man kunne forestille sig, hvis man tænker over hvad der sker. Der skal nok noget mere videnskabeligt til, før man kan slutte noget.

Boman skrev:

Hvis I hører forskel kan den kun være jitter, og det kan en velkonstrueret DAC tage hånd om med buffer og resampling.

Det var noget i den retning jeg tænkte, altså at DAC'en er kernen i ethvert streamingmiljø. Men som andre har været inde på kan der ske ting før signalret når DAC'en. Jeg kender endnu ikke kæden fra A-Z godt nok til at kunne sige, om alt magien sker i DAC'en.

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 December 2009 kl. 07:40 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:

Encore skrev:
jkjaers skrev:
Nogen der har lyttet forskel på SB? og Linn med samme eksterne
DAC?
Ja, det har jeg. Forskellen er meget stor. Signalet fra Linn'en gav en VÆSENTLIG bedre lyd. DAC'en var en
Accustic Arts, som jeg ikke længere har. Der er desuden stor forskel på lyden fra en SB alt efter hvor god strømforsyningen
til den er. Der kan opnås en MEGET stor forbedring ved at gå fra den medfølgende skod-forsyning til en specialbygget, fx fra
Bolder. EDIT: Det skal dog siges at jeg ikke husker at jeg oplevede den store forskel på Accustic Arts-DAC, men jeg har hørt
enorm forskel på Mac 501's digitale indgang, og også på min EmmLabs giver Bolderen noget. Jeg overvejer af samme grund
at skifte til en Sneaky eller en Majik DS og bruge den til at føde min DAC.

Skyldes denne forskel ikke, at den pågældende DAC ikke er konstrueret rigtigt, altså med buffer og resampling?

Jeg har en SB3, hvor jeg bruger den digitale optiske udgang - med standard strømforsyning - som sender signalet til en
linuxbaseret korrektions pc. Jeg har sammenlignet musikfilen på harddisken med de data der - gennem SB3 - når frem til
korrektions pc'en, og de er fuldstændig identiske. Dvs transmissionen af nuller og ettaller er perfekt.

Hvis I hører forskel kan den kun være jitter, og det kan en velkonstrueret DAC tage hånd om med buffer og
resampling.

Ja, i princippet vil jeg give dig ret - jeg forstår det heller ikke. Mht. DAC'en, så må jeg sige at det nok ikke kan nytte at
skyde skylden på dårlig konstruktion. Hvis den er dårligt konstrueret, så er ALLE DAC'er det i hvert fald - EmmLabs skulle
høre til blandt de allerbedste hvad angår jitter-korrektion.

Har du i øvrigt prøvet med en bedre strømforsyning på din SB? Jeg kan se at du bor i Kbh.-området - vi kunne evt. lave en
session hvor jeg tager min Bolder-strømforsyning med? Ikke at jeg er overbevist om at der er en forskel - det kunne jo
være at SB'en i dit miljø leverer korrekte data, men ikke i mit. Selvom det ikke lyder så sandsynligt ...

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005
Sendt: 04 December 2009 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

Fair nok. Men hvis nu en Linn DS blot er et netkort og en DAC, så kan jeg jo gøre det bedre selv, ved at vælge den rigtige DAC. Desuden handler det for mig også om brugervenlighed, og som skrevet synes jeg SB Duet og SB Touch er langt foran Linn DS på den konto.

Nej du kan ikke.

Det er her tiøren ligger begravet og det er meget meget svært at forklare til de fleste. En Linn DS er IKKE et netkort plus en DAC. Den er KUN en DAC, men for en gangs skyld lavet som sådan en BØR være: 100% garanteret tabsfri timing uafhængig dataoverførsel efterfulgt af totalt kompromisløs jitterfri omformning fra digitalt til analogt signal.

Hvis du nu vælger at gå efter en SB med ekstern DAC så får du med i posen ALLE de problemer der plager den traditionelle afskillelse af DAC og drev - især ideen om at hele systemet (nu to eller flere apparater) skal styres af en enkelt clock for overhovedet at have en chance for at fungere rimeligt samt den idiotiske løsning på det problem som S/PDIF eller AES/BU er. Derudover får du nok i det hele taget svært ved at finde en væsentligt bedre DAC.

Og nej, det er ikke underligt at vi beder dig om at lytte. Linn Klimax DS er en af verdens bedste DAC (digitale afspiller, kald det hvad du vil) uanset pris, det er en SB nok ikke.

Hvorfor købe en Accuphase CD-afspiller når en Denver gør præcis det samme? Det er nok et af de mest bøvede spørgsmål jeg nogensinde har set på et site der hedder HIFI 4 all...
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

solu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Sendt: 04 December 2009 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

TruthSpinner skrev:
En Linn DS er IKKE et netkort plus en DAC. Den er KUN en DAC, men for en gangs skyld lavet som sådan en BØR være: 100% garanteret tabsfri timing uafhængig dataoverførsel efterfulgt af totalt kompromisløs jitterfri omformning fra digitalt til analogt signal.

Ahh, den er jo mere end en DAC, for den tager ikke et digitalt signal som input, men data fra en NAS/Computer via et netkort.

TruthSpinner skrev:

Hvis du nu vælger at gå efter en SB med ekstern DAC så får du med i posen ALLE de problemer der plager den traditionelle afskillelse af DAC og drev - især ideen om at hele systemet (nu to eller flere apparater) skal styres af en enkelt clock for overhovedet at have en chance for at fungere rimeligt samt den idiotiske løsning på det problem som S/PDIF eller AES/BU er. Derudover får du nok i det hele taget svært ved at finde en væsentligt bedre DAC.

Der kan du have fat i noget. Din pointe er, at i en Linn DS kan samme klok tage sig af at streame og konvertere? Hvor de to ting kræver to klokker i SB3 + DAC?

Om jeg kan finde en bedre DAC? Det er jo et åbent spørgsmål og et spørgsmål om smag. Tror Naim synes at deres nyeste DAC er verdens bedste, og det samme synes alle andre producenter jo nok. Dernæst er Klimax DS bedre end fx Majik. Klimax DS er muligvis verdens bedste, men prisen er jo også langt fra alt andet.

TruthSpinner skrev:

Og nej, det er ikke underligt at vi beder dig om at lytte. Linn Klimax DS er en af verdens bedste DAC (digitale afspiller, kald det hvad du vil) uanset pris, det er en SB nok ikke.

Som skrevet før, interesserer jeg mig også for hvad der sker i boksen - ikke kun lyden. Det kan jeg ikke finde ud af ved at kigge eller lytte på det.

TruthSpinner skrev:

Hvorfor købe en Accuphase CD-afspiller når en Denver gør præcis det samme? Det er nok et af de mest bøvede spørgsmål jeg nogensinde har set på et site der hedder HIFI 4 all...

Er det mit spørgsmål eller dit der er det dummeste?

Boman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2004
Sendt: 04 December 2009 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Encore skrev:
Boman skrev:

Jeg har en SB3, hvor jeg bruger den digitale optiske udgang - med standard strømforsyning - som sender signalet til en
linuxbaseret korrektions pc. Jeg har sammenlignet musikfilen på harddisken med de data der - gennem SB3 - når frem til
korrektions pc'en, og de er fuldstændig identiske. Dvs transmissionen af nuller og ettaller er perfekt.

Hvis I hører forskel kan den kun være jitter, og det kan en velkonstrueret DAC tage hånd om med buffer og
resampling.

Ja, i princippet vil jeg give dig ret - jeg forstår det heller ikke. Mht. DAC'en, så må jeg sige at det nok ikke kan nytte at
skyde skylden på dårlig konstruktion. Hvis den er dårligt konstrueret, så er ALLE DAC'er det i hvert fald - EmmLabs skulle
høre til blandt de allerbedste hvad angår jitter-korrektion.

Har du i øvrigt prøvet med en bedre strømforsyning på din SB? Jeg kan se at du bor i Kbh.-området - vi kunne evt. lave en
session hvor jeg tager min Bolder-strømforsyning med? Ikke at jeg er overbevist om at der er en forskel - det kunne jo
være at SB'en i dit miljø leverer korrekte data, men ikke i mit. Selvom det ikke lyder så sandsynligt ...

Jeg bor i et villekvarter uden industri i nærheden, så netforsyningen er nok rimelig "ren".

Jeg har tidligere overvejet en bedre strømforsyning - eller batteridrift, men når overførslen er perfekt kan det jo ikke blive bedre.

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Sendt: 04 December 2009 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Af ren nysgerrighed. Hvis man nu gerne vil have et Linn klimax setup, er det kun beregnet til musik, for der er hverken coaxial eller optisk tilslutning på deres ds digital afspiller og klimax kontrol. Så har man jo ikke mulighed for at tilslutte det til en bluray-afspiller eller en HD Boks fra yousee eksempelvis.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 December 2009 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:
Af ren nysgerrighed. Hvis man nu gerne vil have et Linn klimax setup, er det kun beregnet til musik, for der er hverken coaxial eller optisk tilslutning på deres ds digital afspiller og klimax kontrol. Så har man jo ikke mulighed for at tilslutte det til en bluray-afspiller eller en HD Boks fra yousee eksempelvis.

Hvad var spørgsmålet?

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Encore
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 December 2009 kl. 17:17 | IP-adresse registreret  

Boman skrev:
Encore skrev:
Boman skrev:

resampling.

Ja, i princippet vil jeg give dig ret - jeg forstår det heller ikke. Mht. DAC'en, så må jeg sige at det nok ikke kan
nytte at skyde skylden på dårlig konstruktion. Hvis den er dårligt konstrueret, så er ALLE DAC'er det i hvert fald - EmmLabs
skulle høre til blandt de allerbedste hvad angår jitter-korrektion. Har du i øvrigt prøvet med en bedre strømforsyning på din
SB? Jeg kan se at du bor i Kbh.-området - vi kunne evt. lave en session hvor jeg tager min Bolder-strømforsyning med?
Ikke at jeg er overbevist om at der er en forskel - det kunne jo være at SB'en i dit miljø leverer korrekte data, men ikke i
mit. Selvom det ikke lyder så sandsynligt ...

Jeg bor i et villekvarter uden industri i nærheden, så netforsyningen er nok rimelig "ren".

Jeg har tidligere overvejet en bedre strømforsyning - eller batteridrift, men når overførslen er perfekt kan det jo ikke
blive bedre.

Tja, du har vel kun sammenlignet data, dvs. 0- og 1-taller, og ikke stejlheden på deres flanker, har du? I princippet bør en
velkonstrueret DAC være ligeglad, men som eksemplet med selv meget dyre og velansete DAC'er viser, så holder det
princip ikke altid i virkeligheden. Hvilken DAC har du?

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 December 2009 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

brok: Spørgsmålet var om et Linn Klimax setup kun var beregnet til musik? For hverken DS-afspilleren eller Klimax Kontrollen har optisk eller coaxial tilslutninger, så man ikke har mulighed for at koble det til en PS3 eller en HD digital boks.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 04 December 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Angel: Linn DS er kun beregnet til musik

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 December 2009 kl. 09:18 | IP-adresse registreret  

Synes egentlig at det er mærkeligt, at de ikke har integreret hverken en optisk og coaxial ind/udgang, så man i det mindste kan se film eller Tv i PCM for dem, som ikke vil have surround, men gerne vil have muligheden for at se dvd/bluray film i stereo i ny og næ.

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 December 2009 kl. 09:33 | IP-adresse registreret  

Det synes jeg så til gengæld ikke. Når man nu hører hvor store problemer S/PDIF basserede DAC enheder har med drev osv. kan jeg godt forstå at Linn har valgt at tage sagen i egen hånd og ikke underkaste sig andre producenters evne til at lave drev.

Forestil dig lige engang hvor meget negativ marketing der kan komme ud af en enkelt dårlig Drev/DS kombination - puha.
Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner

TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 05 December 2009 kl. 09:47 | IP-adresse registreret  

solu skrev:

Ahh, den er jo mere end en DAC, for den tager ikke et digitalt signal som input, men data fra en NAS/Computer via et netkort.

Data fra en NAS er også et digitalt signal.

Set fra dit synspunkt så burde du omtale det du kalder en DAC som en enhed bestående af et passivt digitalt interface, en DAC, og et analogt filter.

En Linn DS er så en enhed med et aktivt digitalt interface, en DAC og et analogt filter.

solu skrev:

Der kan du have fat i noget. Din pointe er, at i en Linn DS kan samme klok tage sig af at streame og konvertere? Hvor de to ting kræver to klokker i SB3 + DAC?

Pointen er at hele tænkemåden bag S/PDIF er dybt fejlbehæftet.

solu skrev:

Om jeg kan finde en bedre DAC? Det er jo et åbent spørgsmål og et spørgsmål om smag. Tror Naim synes at deres nyeste DAC er verdens bedste, og det samme synes alle andre producenter jo nok. Dernæst er Klimax DS bedre end fx Majik. Klimax DS er muligvis verdens bedste, men prisen er jo også langt fra alt andet.

Det er ikke KUN et spørgsmål om smag. Bedømmelse af den tekniske kvalitet er objektiv. Voicing er subjektiv, ja.

solu skrev:

Som skrevet før, interesserer jeg mig også for hvad der sker i boksen - ikke kun lyden. Det kan jeg ikke finde ud af ved at kigge eller lytte på det.

Så læs Linns dokumentation og salgsmateriale samt de anmeldelser der er lavet.

solu skrev:

Er det mit spørgsmål eller dit der er det dummeste?

Det glæder mig hvis du synes at mit spørgsmål var dumt, for det var en reformulering af dit eget.

klc-audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 December 2009 kl. 10:50 | IP-adresse registreret  

John Swenson har undersøgt/testet digital out på SB3/Touch

http://www.mail-archive.com/audiophiles@lists.slimdevices.co m/msg43099.html

"Of course it has nothing to do with bit perfectness, its purely a jitter issue"

http://www.audioasylum.com/forums/pcaudio/messages/5/59877.h tml

"Now to my impressions on sound quality. This is on my system, my tastes etc, YMMV. The only direct comparison I can do right now is with an SB3, I don't have a transporter or duet. The analog out sound a little better than on the SB3, but not by a lot. The S/PDIF OTOH is much better than on the SB3. The digital out to a really good external DAC can be great sounding."

Og nej...  0 og 1'er er ikke bare 0 og 1'er.

Til top Vis klc-audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klc-audio

klc-audio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 05 December 2009 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Skal måske lige tilføje jeg selv har en SB3 og en DAC - så jeg er ikke SB3 fjende. Men jeg er samtidig klar over at jeg sikkert ikke får en SB3 til at nærme sig en Sneaky.
Til top Vis klc-audio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af klc-audio

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes