Sendt: 28 Januar 2010 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej off ja du kan tro jeg ,oplevede sublim og knaldskarp lyd, og det kæmpe overskud var ikke på bekostning af ,noget nævneværdigt. Der var simpelhen tale om at,en del enhedder hvor alt var "vredet ud af deres potentiale, sad i gode kabinetter ,fik god og rigligt forstærkning og JA placeringen må være noget nær det perfekte. Men det som var mest hjerteskærende for mig var nok,med den luft og seperation alle frekvensområder ne blev formidlet.. "rum" og en form for stilhed omkring lydpasager. Må også påpege det lidt gådefulde forhold at,mid-basområdet blev varetaget som der sad en del seperate mid-bas enhedder med dyr og kraftig forstærkning ,, og hvor der faktisk ingen enhedder er til rummet fra 18" til melmentone,, det var /er meget meget facinerrende , men jeg har rykket mit syn på:først skaffe sig enhedder som kan varetage fin blød og fornem lyd og så en forstærker som kan mathce den lyd med masser af power så der ikke bliver anledning til åndenød på noget tidspunkt,og også har pondus i lyden ved modurate lydstyrker.. og så ellers indstille og indstille til efterløns alderen en herlig aften og kæmpe lyd åbenbarring mvh RENE
__________________ 13 ÅR OG GLAD !!!
|