Emne: HiFi & Surround 2004 ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så tog jeg den lange tur fra Jylland til denne her messe, og jeg syntes det var turen værd. Selvom det af og til blev lidt småkaotisk med de små rum.
Lytteindtryk:
Alt for mange små højttalere på 1. salen som spillede noget forfærdeligt jazz 
Martin Logan kan endnu, selv med subwoofer support, ikke levere en ordentlig bund til Billy Idol 
Messen store overraskelse var de danske Jazz HT som spillede fantastisk. Om der er ca. 45K værd for et sæt er en anden sag 
TacT demo'en var god selvom jeg dog ikke deler PL's fascination af forskydning af lyden - jeg mener det er manipulerende med lydbilledet. Men lydkvaliteten var god fra HT setuppet.
Lexicon's demo var en opvisning i bas-muskler og dem var der rigeligt af. Surround lød godt med god seperation men manglede glød og lød for klinisk.
Nordost kabel demo var imponerende, selv konen kunne høre forskel når der blev skiftet kabler 
Bedste HT-lyd gik endnu engang til Dali hvor Helicon serien overrrasker. Der er et stykke vej op til Euphonia, men også adskillige tusindlapper Jeg syntes dog at Holfi har en lidt besynderlig lyd - godt nok var det første gang jeg hørte Holfi men jeg brød mig ikke så meget om klangen.
Dårligste lyd, skarp forfulgt af Martin Logan, går helt klart til Meridian. Totalt blottet for detaljer og opløsning og godt med mudret bas. Det lød af og til som om de havde lånt en retarderet en basguitar . Mine egne CV D9'er har ligefrem kontrol over bassen ved siden af det her skrammel .
Det var mine indtryk - men igen henrykker Dali med den bedste sound selvom ham pauseklovnen (PL) på sin ucharmerende facon formår at ødelægge selv et gammelt Kim Larsen nummer .
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
naim skrev:
|
Et par kommentarer
- For SMÅ rum til for mange mennesker 
- Godt jeg ikke betalte for entreen, havde fribilletter 
hilsen naim
|
|
|
JA lige derfor jeg ikke gider at sætte mine ben de stedre , hvad kan man få udaf det ,? intet .
De tænker kun i $ når de laver sådan en messe .
De skulle heller lave en rigtig HIGH-END messe med store rum og glemme alt det andet l**t til de useriusøse messer.
Fatter ikke de store mærker vil frevise der ting under disse forhold , til at grine af , for folk bruger disse messer til at lytte selvom de sige de ikke gør det , men jeg høre gang på gang ( nej jeg synes ikke om det jeg har hørt det på kt eller ande messe)
Så heller bruge 1000kr til benz og køre en tur til en stor shop der har gode forhold .
|
| Til top |
|
| |
Carsten R.B Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg er ved og gøre klar til måske årets hifi/suround messe, tja sidste gang der var en messe på det hotel var det de samme problemer/fejl som der her i tråden er nævnt små rum m.m
Da det forgik i Falkoner centeret var det ikke lige de små rum som lå højeste på probleme listen, men et eller andet sted er det vel heller ikke meningen at man kan få sig en ordentlig en på goddag lytteoplevelse sådan et sted/og det ved forhandlerne vel også siden at de ikke har gjort det perfekte men der imod som man kan tage med hjem og bearbejde-gå vidre med-gå i butiker- få kigget i alle de blade som man har fået samlet på messen m.m
Jeg har taget en rød rose i knaphulet så I ved det er mig
Vi ses
|
| Til top |
|
| |
Neo DK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var inde på messen i Lørdag's, helt alene og havde masser af tid til at snuse rundt og nyde det i fred og ro. (ca. 5-6 timer)
Sammenlagt syntes jeg faktisk at det var en spændene Hi-Fi udstilling, bevares der manglede da nogen mærker , men i det store og hele havde jeg en god oplevelse.
Hi-Fi Klubben demonstrede TACT/Dali og sine nyudviklede B&W 703 højtalere som kun koster 10.999 kr. stykket, WOOOW. Jeg havde egentligt ikke forventet det helt store men var solgt med det samme, disse er kommet øverst på min ønskeseddel. Savle, savle.
Jeg fik osse en spændene demontration/samtale med gutterne fra Hi-Fi Klubben om plasmaskærme, og om forskellen mellem Pioneer & Fujitsu. Var utroligt overrasket over Fujitsuskærmen som vistnok var en FUJITSU P50XHA10ES til 64.900 kr. som Superbit versionen af "The Fifth element" kørte på (med prograsive scan, DVi, og hvad det ellers hedder) det var ihvertfald det flotteste billede jeg har set på en plasma skærm, så Pioneer og alle de andre pas på her kommer Fusitsu.
Var osse på besøg på Dynamax/HTP standen og fik blæst hjernen ud af den helt store hjemmebiograf opsætning til ca. 1.000.000 kr. Vi fik lov til at se "Saving private Ryan" i DTS. Hold da kæft !!!
Fik osse snust lidt til Sennheiser ørebøffer, fik lige lyttet til deres topmodel HD 650 til ca 3.400 kr. ren luxus, lækker lyd og meget behagelige at have på.
Der var et rum som blev kaldt Multimedia præsentation's rummet som osse var fyldt med lækre ting, så en rigtig fed live koncert med vistnok Donna Summer som kørte på nogen AudioPro højtalere, lækkert.
Dynaudio havde en rigtig lækker stand og der var flere af ders store modeller man kunne lytte på, men de bravede den aldrig rigtigt af og manden der stod for det hørte jeg ikke sige et ord om højtalerne !!! ærgeligt (havde glædet mig meget til dette, da jeg selv har hjemmebio med Dynaudio højtalere.
Det var osse sjovt at lugte lidt til DR's stand med digital radio, man for jo helt løst til at købe sådan en lille trækassse model som ligner noget fra tresserne, ren kitch.
Og så en lille kritisk røst, alle demonstrations lokalerne på 1.sal er stortset alle med trægulv som for mig ikke er særligt egenet til gode musikoplevelser. Fik alligevel hørt på nogen spændene ting. Bla. nogen små ret grimme højtalere fra Kibri, flot lyd. Osse nogen glas højtalere var en sjov oplevelse fra nogen der hed Acoustic reality.
Så alt i alt en stor,stor oplevelse, ihvertfald for mig.     
PS : Den eneste rigtige store skuffelse for mig var at der ikke var en eneste demonstration af SACD & DVD-Audio som klart er fremtiden angående musik, ka simpelthen ikke begribe at Danmark ikke for fingeren ud af r.... med dette ca. 2 år gamle medie som er rimeligt udbredt i resten af verden med ca 2-3000 udgivelser. 
|
| Til top |
|
| |
SATMIT Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske
Bruger siden: 22 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1226
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine indtryk....
Jeg må indrømme, at jeg var nødt til at løbe hurtigt gennem messen og fik desværre ikke lejlighed til at møde så mange af jer her fra siten ... surt.
Mine indtryk:
Generelt... rummene i stuen var ok... de store af dem. De små rum på 1. sal var ikke gode til hifi-brug.
Og så til de enkelte udstillere:
Bemæk jeg hár valgt at sætte fokus på højttalerne ... og at jeg via dem kommenterer hele kæden.
Dynamax: Lexicon og Wisdom audio spillede flot... og spillede noget af det bedste surround jeg har hørt .. trods rummet. Ville gerne høre Wisdoms store speakers under hjemlige forhold. Vel de bedste og dyreste speakers på messen ... tyndt bedømmelses grundlag. Kompetent demo af surround ... synes jeg ... mange detaljer om det materiale, der blev vist!
Tekni-fi: Spillede surround over nogle speakers (Atlantic Technology) Det lød IKKE godt, trods der stod noget hæderlig elektronik i rummet. Der blev tillige spillet på grænsen af højttalernes ydeevne efter min mening. Det lød i alle fald presset. Dårlig LYD.
Hifi-Forum: Eben med "billig" cyrus elktronik og monster dyre Nordost kabler. Hvor er balancen rent økonomisk i sådan et anlæg. De ting ville man aldrig sætte sammen. Eben lyder som flere har nævnt som et andekald. Rigtig plastic mellemtone ... ingen varme overhovedet med en betoning på øvre frekvenser af de mandlige stemmer ... den såkaldte Poul Krebs lyd. DET ER IKKE EN ROS. Jeg ville ALDRIG have disse speakers inden for mine døre. De spiller slet ikke musik.
TONKRAFT: Dynaudio ... lyder lidt som eben men hænger bedre sammen .. der er ikke meget varme og liv i lyden fra deres speakers. Stort og dyrt med Mac elektronik ... men musik kommer der ikke ud. Meget skuffende synes jeg.
Audioart: God lyd omend jeg må sige, at jeg til dels foretrækker de gamle modeller af Proac - med papir-bas mellemtone, frem for de nye "plast" varianter. D80 spillerde rummet godt op - men er lige til den stramme side efter min smag. Kunne også godt have brugt en kraftigere amp ... lød til tider presset. D25 lød noget varmere ... og mere Proac som jeg kan li det. Men kunne ikke fylde rummet. Her var den "lille rør-amp" mere på sin plads.
Studio-Sound. Her lød det godt trods rummet. De smukke Merlin speakers fyldte rummet med musik. Det er guf. så er der bare lige det med 75k for en lille forlænget 2-vejs. Den vil formentlig aldrig kunne give en fysisk oplevelse af musikken i et større rum. Flotte rørslæder, og der blev spillet efter akustikken ... ikke for højt!
LC-audio: Der blev spillet for højt på små speakers... det lød presset!
Activ-hifi: Fin lyd ... musikalsk uden at være stort.
Acoustic Reality: Bånd og sub. Lyden hang slet ikke sammen ... der manglede niveau i nedre mellemtone og alt for meget niveau fra wooferen. Om igen.... det hang ikke sammen .. og det var ikke kun rummets skyld.
Audiophil: Ville gerne have hørt det store Mederian setup ... men nåede det ikke. De er meget flotte!
Gryphon: Lyden var fin som ved andre lejligheder. Harmonisk, analytisk, og rimelig musikalsk. Men ikke meget full-range over de speakers til 140k. Kan man virkelig ikke få mere for den 25øre.
Kibri: Lød egentlig ok, lidt til den mørke side... lidt oppustet bas, og svage tegn på et eller andet spredningsproblem med diskanten.
Peak Consult: Meget sober demo i et vanskeligt rum. Lød seriøst, og rimeligt musikalsk. Jeg savner personligt en slags varme i mandsstemmerne.. noget der går igen fra andre konstruktioner med "plas" membraner. Her vil jeg dog sige... effekten var mindre end hos Eben og Dynaudio.
JJAZ solide kabinetter ikke så pæne .. rimelig klang og klangbalance.... men perspektivet var efter min bedømmelse ringe. Hvad det skyldes ved jeg ikke .... men der var også en mærkelig fladhed over lyden.
Nå det var mine useriøse kommentarer .... jeg er nok blevet kræsen ... men livet er for kort til plastic-andekald!
SATMIT
|
| Til top |
|
| |
cyclops Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes helt klart at HTP i stuen, havde det bedste lyd udstyr. Ret syndt for dem på 1. sal. Der var bare ikke plads på de små værelser...
|
| Til top |
|
| |
xmas Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2003
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
uha, det var en skidt messe. Især 1.sal var en katastrofe.
|
| Til top |
|
| |
cyclops Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja 1. sal var ikke så god. Alt for lidt plads!
|
| Til top |
|
| |
obi jon kenobi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1197
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aaaaalt for små rum. Jeg har altså betalt alle de penge for at gå rundt og gnubbe mig op af midaldrende herrer hele dagen .
Derudover var der da mange gode/sjove oplevelser med en masse mærker jeg aldrig har hørt før. Men det stod ikke mål med prisen. Desuden har jeg glemt hva de mærker hed jeg lyttede til. Overblik er ikke min stærke side.
Det fedeste var nok at se Carter Beuford fyrer den MAX af på trommer, til Dave Mathews koncerten. Standens navn har jeg glemt, og er også ligeglad. Det var nemlig ham der var for fed, og ikke standen i sig selv.
Mange af de "eksklusive" mærker man som relativ nybegynder har stor respekt for, udelukkende på grund af prisen, skuffede mig dog fælt. Ofte var de simpelthen kedelige at høre på. Eksempelvis Dynaudio/McIntosh. Det var kedeligt!!!
Alt i alt: En tand for kedeligt, og en tand for dyrt i forhold til udbyttet, og ALT for lidt plads, og ALT for meget larm!!! __________________
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm. Vel ankommet tilbage efter 4½ time på messe, vil jeg da lige komme med lidt kommentarer:
Vi startede på 1 salen kl. 11.59 for at nå det inden det værste menneskemylder:
LCAudio: Her startede vi. Og hold da op en skuffelte, det hang slet ikke sammen med den nye eff. og ML højttalere, en virkelig skuffelse.
Videre til næste rum, som var JM Lab Berylieum et eller andet med Rotel spændt for, det lød også forfærdeligt, ganske enkelt, vi var 3 mand afsted og vi var alle enige.
Så smuttede vi ind hos Acoustic Reality, som vi ventede os meget af specielt når man har hørt Peter derfra snakke om sine verdens revolutionerende højttalere. Ja hold da op, det hang overhovedet ikke sammen. Ingen sammenhæng mellem diskant og så mellemtone/bas, puha.
Nu var vi efterhånden blevet en smule nervøse for at det skulle fortsætte sådan resten af dagen, men så smuttede vi ind til Peak Consult, jeg har nu aldrig været hel vild med dem, med i dag lød det faktisk rigtigt godt, specielt når man tænker på den ret store højttaler i et ret lille rum, godt gået.
Så smuttede vi ind til Gryphon, og bortset fra musikvalget lød det også ret godt, det var dog tydeligt at højttalerene ikke var ret glade for det meget bastunge musik der blev spillet.
Kibri: Lød meget bedre end den version jeg har hørt før, faktisk rigtigt godt specielt til prisen, og forfriskende at høre noget vinyl.
og så til dagens kæmpeskuffelse i forhold til prisen: Meridian. Hold op, hvordan kan man få et anlæg på den forkerte side af 500K til at lyde så ringe, og de havde ovenikøbet et rimeligt stort rum. Det tror jeg ikke de for solgt meget på.
JJAZ hørte vi ikke, men det var dog en rædselsfuld finish de havde, så ud som om træet var blevet malet på med en stiv pensel, der var tydelige pensel mærker mange steder.
Cayin: God damn, det er altså bare en fed reciever, især til 16K. Lyden var umiddelbart ok.
Stueetagen: Audio Art: Utroligt så godt et par forholdvis enkle små højttalere som ProAc D15 kan spille. De spillede faktisk rummet pænt op, og lød rigtigt godt.
Den bedste lyd var helt klart og Tact, det lød simpelthen fremragende og integrationen med subbene var fremragende.
Pioneer: det var nok udstillingens ringeste lyd, simpelthen fornærmende ringe, til gengæld var plasma skærmen rigtig god.
Eben: Gav jeg en chance til, mine to venner som var med var helt enige: BÅÅÅÅÅÅTTT. Den højttaler lyder altså underlig.
Dagens mest mærkelige udsagn kom fra nordmanden som demonstrerede B&W/Classe: Tag en halvdårlig cd med ud, når du skal købe anlæg/højttalere, den vil et godt anlæg få til at lyde godt ???? Ah hva ?
Holfi havde et rigtigt godt foredrag, men var dog ikke helt enig i hvad de mente lød bedst, er ikke ret vild med musik i 5-6 kanaler, så her synes jeg klart at SACD i stereo lød bedst. Og så lader det til at Holfi kommer med multiformat/dvd maskine inden alt for længe. Yum yum.
Alt i alt en noget blandet dag, men også med mange positive oplevelser.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
franklj Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var min første messe, og jeg er ret ny i dettet her, også er jeg ung, så jeg har ikke så mange penge. og vil heller ikke bruge dem på det. så der var ikke lige det stor for mig på denne messe, men jeg kunne dog samline det med det jeg har hørt fra hifiklubben.
Dynamax/HTP standen
ja billeder er det bedste jeg har set, men ellers så var der ikke noget der sagde mig noget her.
TACT/Dali & B&W 703 højtalere
først hørte jeg fordraget om b&w 703 og det var rigtig godt. tact/dali. hørte jeg så bagefter. og jeg må sige at jeg er var skuffet, den lyd der kom, var slet ikke bedre end b&w. faktisk meget dårligere, eller så var det fordi at jeg hørte b&w først men jeg tror det ikke, og det der tact, hvad skal det hjælpe, når det er 3 gange så dyrt som b&W og ikke bedre.
bagefter var jeg i det lille rum med dali helicon. og det var enu dårligere.
men sværst var manden der ville have at vi skulle købe kabler til 26000kr, jeg kunne ikke hører noget i forskel.
oppe på 1 sal. ja lidt for små rum, men nu er det sådan at det er så meget plads jeg har i mit musik rum, så det er jo bare sådan. men godt var det ikke nogle steder.
ja der var for mange mennesker til rumne, men så var det jo så at finde et rum der ikke var så mange i, også tage den i tilfældig række følje.
det jeg ikke forstår er at hvorfor når de har mulighed forat få små rum, hvorfår sætter fx hifiklubben så ikke op i 2-4 små rum. også har sæt 4 forskellige højtallere op så man kan hører forskel. eller når de lejer et stor. hvor for sætter de så ikke deres bedste højtaller op ved siden af hinanden, også skifter mellem på. så folk kan hører forskel, så kunne man jo sige til sig selv, hvor højt vil man gå op i pris, for at få en bedre lyd.
også lige tilsidst, jeg har fået testede mine øjere for 5 måneder siden i militæret, og de kunne ikke være bedre jeg kunne hører alle lydene. __________________ Denon 1603, amitech dvd 704, Samt sony 32" fx 68 100hz 16:9.
2stk Dali Concept 6
2stk Dali Icon 6
1stk Dali Icon 2 center
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem var det som lavede kabeltest mht. til de 26K
Jeg er nu dybt uenig mht. til Tact og B&W, B&W lød da udemærket, men Tact sessionen var klasse bedre. Var det Peter Lyngdorf som lavede tact demoen da du var der ? __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
MonoTovarisj Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1487
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
EUUV ! .. jeg glemte det .... har sovet hele dagen kom først hjem kl 7 i morges fra arbejde .. VRÆÆÆÆÆL .. 
men det lyder ikke somom at jeg er gået glip af det helt store ... __________________ MonoTovarisj
Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Miljøstyrrelsen skriver:
"Beryllium har været anerkendt som et arbejdsmiljøproblem siden 70'erne. Beryllium og berylliumforbindelser undtaget berylliumaluminiumsilikater er på listen over farlige stoffer opført som meget giftige ved indånding, giftige med risiko for alvorlig sundhedsfare ved længere tids påvirkning ved indtagelse, kræftfremkaldende i kategori Carc2, lokalirriterende og sensibiliserende."
Mon det er så smart med et par beryllium højttalere? Man kan da håbe på at dem der har kontakt med berylliumet har et ordentligt arbejdsmiljø.
Venlig hilsen
Mir __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver ikke noget problem, lige netop den JM Lab kommer ikke indenfor dørene hos mig. Ret underligt da deres gamle Utopia serie lød ret godt, specielt mini var jeg ret vild med, men det kan selvfølgelig også have været en kombination af grejet der var spændt for og så lokalet, der gjorde det ikke lød godt.
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
TacT/Dali var klart bedste lyd..... TacT er på vej i min stue
HTP bio'en var suveræn aldrig oplevet noget lignende... fed projekter................ til 300K
OK messe.... holde det et andet sted ville give det et stort løft
|
| Til top |
|
| |
franklj Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 80
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Lyngdorf mener jeg det var,
men det hele kommer også an på hvem man er og hvem der lytter jeg syntes bare at B&W var bedst. og billigst. iforhold til dali og tact, der kostede rigtig meget. __________________ Denon 1603, amitech dvd 704, Samt sony 32" fx 68 100hz 16:9.
2stk Dali Concept 6
2stk Dali Icon 6
1stk Dali Icon 2 center
|
| Til top |
|
| |
amp2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 58
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som alle andre på dette forum, kan jeg kun være enig i, at rummene og lyden på 1. sal ikke var noget at skrive hjem om.
I stuen spille Audio Art rigtig godt via Pro Ac højttalerne.
Bedste surroundlyd, må klart være HTP. Demoen med Saving Private Ryan sparkede sgu røv.  
Men arrangørene burde sidde med røde ører. Synes ikke der var grænser for hvilke mærker der skulle være på udstillingen. En del af dem manglede i hvert fald.
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
SATMIT skrev:
|
Studio-Sound. Her lød det godt trods rummet. De smukke Merlin speakers fyldte rummet med musik. Det er guf. så er der bare lige det med 75k for en lille forlænget 2-vejs. Den vil formentlig aldrig kunne give en fysisk oplevelse af musikken i et større rum. Flotte rørslæder, og der blev spillet efter akustikken ... ikke for højt!
SATMIT
|
|
|
Tak for de pæne ord. Jeg vil dog lige korrigere prisen på Merlin VSM højttalerne, de koster "kun" 67k, og det er i premium finish inkl. BAM. Et sæt i Studio Black, inkl. BAM koster 56k.
Du har ret, Merlin er ikke en højttaler der komprimerer mellemgulvet, hvis det er det man ønsker, er det andre højttalere der skal til.
Karsten
|
| Til top |
|
| |
DKMIK Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 07 Marts 2004 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu snakker alle om at der er for små rum, hvad med klodHans han havde en hel langside i det store rum til sine monoradioer der kunne forbindes til surround.
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|