| Forfatter |
|
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil helt skamløst informere om min nye hjemmeside - indtil videre meget foreløbig og primitiv, men der kommer snarest flere ting. Alt er helt gratis - ingen kommercielle bagtanker!
www.pladespilleren.dk
Der kommer tests og omtale som ellers skulle have været i High Fidelity. Der ligger allerede nu 2 nye artikler/tests.
Senere forventer jeg en blog samt nogle af de tests der tidligere har været offentliggjort i HF.
Alle former for kritik er velkomne!
Hvis nogen har lyst til at bidrage med materiale lægger jeg det gerne ud. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger


Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser da fint ud - mht at genoptrykke de gamle tests fra High Fidelity - bør di/i lige afklare eventuelle rettighedsproblemer for jeres egen skyld. Selv om bladet er "gået ind" kan der stadig være problemer - forlaget der er udgiver er jo ikke lukket
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan_stevns,
Er fuldt ud klar over det med copyright. Det skal lige afklares. Indtil videre er der færdige artikler som aldrig kom i bladet.
Eventuelt vi jeg omskrive/redigre nogle af mine gamle test til kortere versioner, så de adskiller sig fra dem der var i bladet.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
sigma6 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jan :-)
Rigtig godt initiativ :-)
Noget jeg savnede en del inden jeg lærte lidt om at sætte en grommofon op, var nogle videoer som guidelines. Er det noget du overvejer på din side?
|
| Til top |
|
| |
Jan Eskildsen Forum Bruger


Bruger siden: 29 Marts 2009 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin ide. I øvrigt er det dig, der har copyright på dine artikler, så medmindre du har skrevet under på, at det er bladets
ejendom, har du også råderet over dem. Men det vil naturligvis være halsløs gerning at lægge gamle og uredigerede
artikler op.
God arbejdslyst.
__________________ "There's no substitute for experience".
|
| Til top |
|
| |
Tweaker Forum Bruger


Bruger siden: 14 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1750
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt initiativ Jan  . Jeg vil helt klart være "stamlæser"
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger


Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 01:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint at se den er komet op at køre. Dere er nok mange der ser frem til at den kommer godt i vej og glæder sig til at finde stedse flere informationer på den.
__________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
__________________
I'm only in it for the music.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt vildt fedt! Jeg har godt nok haft ufattelig meget glæde af din "pladespiller gennemgang" dengang jeg lige startet. Og har
stadig ind i mellem når jeg glemmer et eller andet.
Hvad tænker du der skal være under "gør det selv" Vejledninger til pladespillerbyggeri osv? __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Gorm Udelukket fra forum

GM Sound
Bruger siden: 20 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1410
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt initiativ, jeg håber du bliver ved med at have lyst og tid til at opdatere med nye og gamle test og guidelines.
Helt sikkeret en læsning værd.
|
| Til top |
|
| |
madsen Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 566
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alletiders det ser rigtig godt ud, fint med letlæselige tekster (store), det bliver spændende at følge, go vind fremover
VH. Madsen __________________ Nyd musikken, glæd dig over teknikken
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Herligt initiativ - selvom jeg ikke ejer en pladespiller  (endnu).
|
| Til top |
|
| |
Muttly Forum Bruger


Bruger siden: 19 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 183
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vældigt godt initiativ .
 
__________________ Proac response3,5. Accuphase P360, Primare P 30. Audia Flight cd two+ PS auido Digital Link III DAC. Sota Sapphire mk II+sme 3009r imp+aoc9+ Dino Riaa.Harmonic Tech. Thruth Link. VDH 501 SB 3 AA DDE2.
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ærgeligt med High Fidelity, og derfor Dobbelt godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.
Godt nytår
Smeden __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
jenssmed skrev:
|
Ærgeligt med High Fidelity, og derfor bobbelt (Hm, for meget Champagne nytårsaften?) godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.
Godt nytår
Smeden |
|
|
|
| Til top |
|
| |
jenssmed Forum Bruger


Bruger siden: 21 December 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batman skrev:
jenssmed skrev:
|
Ærgeligt med High Fidelity, og derfor bobbelt (Hm, for meget Champagne nytårsaften?) godt at du forsætter noget af det arbejde du fik trykt i bladet, helt klart noget af det der i bladets sidste år var det mest spændende at læse.
Godt nytår
Smeden
|
|
|
|
|
|
Hmm, whisky tror jeg, men er ved at være kommet over det, så det bliver rettet __________________ Besøg min stue her
Mygear
Vestsjællands HiFi-Klub
|
| Til top |
|
| |
ulrikmm Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
@Janils: en glimrende hjemmeside. din beskrivelse af lyden af forskellige forkerte (og den rigtige) VTA har jeg virkelig haft stor
gavn af. Takker
|
| Til top |
|
| |
polmann Forum Bruger

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 16:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon, så er der måske mulighed for at jeg også kan komme i gang med det __________________ Polmann
Vestsjællands HIFI-klub
|
| Til top |
|
| |
mugge Forum Bruger


Bruger siden: 14 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 350
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil også gerne takke Jan Nielsen for initiativet. Den nye side er bogmærket.
|
| Til top |
|
| |
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2440
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perfekt og yderst brugbart initiativ!
Tilmed skrevet i et sprog og med en tilpas pædagogisk indfaldsvinkel, hvor man kan være med - uden at det bliver udvandet i laveste fællesnævner .
Vh
Freddy
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er føjet til favoritter. Mange tak for fin info mv. for en vinyl-newbie som mig. Jeg kan se at du har haft lavet en plint til en Technics SP10mkII. Har du nogle tegninger på den som du kan lægge ud på siden?
|
| Til top |
|
| |