| Forfatter |
|
Snøren Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 13 Oktober 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Må se at få mig en pladespiller...Spændende læsning og en side jeg helt sikkert kommer tilbage til.
Super godt  __________________ No entiendo alta fidelidad :-/
Pero el sonido es bueno para el alma
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Den er føjet til favoritter. Mange tak for fin info mv. for en vinyl-newbie som mig. Jeg kan se at du har haft lavet en plint til en Technics SP10mkII. Har du nogle tegninger på den som du kan lægge ud på siden?
|
|
|
Der ligger lige nu lidt om min egetræs plinth til min "The Monster". Der kommer også lidt om plinten til min Garrard 301 og SP 10 mk. II. Principperne er jo næsten de samme.
Indtil videre kan du finde lidt om SP10 mk. II på min "gamle" hjemmeside, der også indeholder andet end analogstof (denne hjemmeside fortsætter).
http://www.soundimage.dk/Technics%20SP10.htm
Takker for alle de positive tilbagemeldinger - fortsætter, så der snart ligger noget mere læsestof. __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
gli- Branchemedlem

Highend Sound
Bruger siden: 18 April 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1516
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kanon Jan, sig bare til hvis jeg kan bidrage
Hov Jan, du mangler at lave FEEDS til din side, så vi automatisk kan blive opdateret når du bringer nyt. 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tusinde tak 
Det jeg fisker efter er målene på denne her 

|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Tusinde tak 
Det jeg fisker efter er målene på denne her 
|
|
|
Hej L.B.
Jeg har en komplet servicemanuel for SP10 mkII incl. 1:1 skabelon til udskæring og skruehuller til en plint. Giv mig lige en PM - så kan jeg sende den til dig.
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 02 Januar 2010 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
L.B. skrev:
|
Tusinde tak 
Det jeg fisker efter er målene på denne her 
|
|
|
Hej L.B.
Jeg har en komplet servicemanuel for SP10 mkII incl. 1:1 skabelon til udskæring og skruehuller til en plint. Giv mig lige en PM - så kan jeg sende den til dig. |
|
|
Mange tak for venligheden!
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for alle de mange positive tilkendegivelser - det er motiverende! Så nu er der kommet lidt opdateringer på siden:
- Vintage - SP10 m.fl. - Flere tests - Nyt indlæg under Bloggen - Liste over forhandlere af analoge produkter i DK (ikke helt færdig).
http://www.pladespilleren.dk
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
eggers Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dejligt website du har fået lavet, tak for det og tillykke med det.  Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i
opdateringer fra sin RSS-læser.
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Takker for alle de mange positive tilkendegivelser - det er motiverende! Så nu er der kommet lidt opdateringer på siden:
- Vintage - SP10 m.fl. - Flere tests - Nyt indlæg under Bloggen - Liste over forhandlere af analoge produkter i DK (ikke helt færdig).
http://www.pladespilleren.dk |
|
|
FORNEMT at du "gider", STÅENDE herfra.
eggers skrev:
Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i opdateringer fra sin RSS-læser. |
|
|
Synes du virkelig ikke at det er godt nok det janils laver ????
Undskyld, men det virker lidt som "mer vil have mer", og helst uden at skulle røre en finger selv 
Sorry, den bemærkning skulle bare med. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
eggers skrev:
Dejligt website du har fået lavet, tak for det og tillykke med det. Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i opdateringer fra sin RSS-læser. |
|
|
Hej Eggers,
Du er ikke den eneste der har efterlyst RSS-feed. Jeg har undersøgt sagen, men må indrømme, at her slår mine kundskaber ikke til. De sider jeg har fundetom RSS omtaler XML-programmering og så er jeg stået af.
Bruger en gammel udgave af FrontPage. Er der nogen som ved, om den nyeste udgave kan finde ud af RSS-feed på en overskuelig måde? __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
eggers Forum Bruger


Bruger siden: 10 September 2009 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 414
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, det var nu bare et tip til forbedring. Det er det de unge vil ha' i dag, mere er der såmænd ikke i det.
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
eggers skrev:
| Tja, det var nu bare et tip til forbedring. |
|
|
Så må udtrykke dig tydeligt, aner jo ikke hvad du mener, kan kun læse hvad du skriver.
eggers skrev:
| Det er det de unge vil ha' i dag, mere er der såmænd ikke i det. |
|
|
Det hele serveret på et sølvfad  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry janils, vil ikke ødelægger din fine tråd, så jeg stopper her  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
SUPER Jan!
Årets bedste nyhed!
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og ikke analogt! 
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
alpape Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
|
Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og ikke analogt!  |
|
|
digi "hva' for no'en" tal ????  __________________ Where the devil is Greendale ?
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 06 Januar 2010 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og
ikke analogt! 
|
|
|
Ja det burde se sådan her ud Di**tal __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |