Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 15:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: www.pladespilleren.dk (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Snøren
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 13 Oktober 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 87
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret  

Hejsa...

Må se at få mig en pladespiller...Spændende læsning og en side jeg helt sikkert kommer tilbage til.

Super godt



__________________
No entiendo alta fidelidad :-/
Pero el sonido es bueno para el alma
Til top Vis Snøren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Snøren Besøg Snøren's Websted
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 18:54 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

janils skrev:
www.pladespilleren.dk

Den er føjet til favoritter. Mange tak for fin info mv. for en vinyl-newbie som mig.
Jeg kan se at du har haft lavet en plint til en Technics SP10mkII. Har du nogle tegninger på den som du kan lægge ud på siden?

Der ligger lige nu lidt om min egetræs plinth til min "The Monster". Der kommer også lidt om plinten til min Garrard 301 og SP 10 mk. II. Principperne er jo næsten de samme.

Indtil videre kan du finde lidt om SP10 mk. II på min "gamle" hjemmeside, der også indeholder andet end analogstof (denne hjemmeside fortsætter).

http://www.soundimage.dk/Technics%20SP10.htm

Takker for alle de positive tilbagemeldinger  - fortsætter, så der snart ligger noget mere læsestof.



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
gli-
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Highend Sound

Bruger siden: 18 April 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1516
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Kanon Jan, sig bare til hvis jeg kan bidrage

Hov Jan, du mangler at lave FEEDS til din side, så vi automatisk kan blive opdateret når du bringer nyt.

Til top Vis gli-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gli- Besøg gli-'s Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 19:21 | IP-adresse registreret  

janils skrev:
Indtil videre kan du finde lidt om SP10 mk. II på min "gamle" hjemmeside, der også indeholder andet end analogstof (denne hjemmeside fortsætter).

http://www.soundimage.dk/Technics%20SP10.htm 

Tusinde tak

Det jeg fisker efter er målene på denne her

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
janils skrev:
Indtil videre kan du finde lidt om SP10 mk. II på min "gamle" hjemmeside, der også indeholder andet end analogstof (denne hjemmeside fortsætter).

http://www.soundimage.dk/Technics%20SP10.htm 

Tusinde tak

Det jeg fisker efter er målene på denne her

Hej L.B.

Jeg har en komplet servicemanuel for SP10 mkII incl. 1:1 skabelon til udskæring og skruehuller til en plint. Giv mig lige en PM - så kan jeg sende den til dig.

 



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 6296
Sendt: 02 Januar 2010 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

L.B. skrev:
janils skrev:
Indtil videre kan du finde lidt om SP10 mk. II på min "gamle" hjemmeside, der også indeholder andet end analogstof (denne hjemmeside fortsætter).

http://www.soundimage.dk/Technics%20SP10.htm 

Tusinde tak

Det jeg fisker efter er målene på denne her

Hej L.B.

Jeg har en komplet servicemanuel for SP10 mkII incl. 1:1 skabelon til udskæring og skruehuller til en plint. Giv mig lige en PM - så kan jeg sende den til dig.

Mange tak for venligheden!

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Takker for alle de mange positive tilkendegivelser - det er motiverende!
Så nu er der kommet lidt opdateringer på siden:

- Vintage - SP10 m.fl.
- Flere tests
- Nyt indlæg under Bloggen
- Liste over forhandlere af analoge produkter i DK (ikke helt færdig).

http://www.pladespilleren.dk

 



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
eggers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 414
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Dejligt website du har fået lavet, tak for det og tillykke med det. Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i
opdateringer fra sin RSS-læser.
Til top Vis eggers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eggers
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Takker for alle de mange positive tilkendegivelser - det er motiverende!
Så nu er der kommet lidt opdateringer på siden:

- Vintage - SP10 m.fl.
- Flere tests
- Nyt indlæg under Bloggen
- Liste over forhandlere af analoge produkter i DK (ikke helt færdig).

http://www.pladespilleren.dk     

FORNEMT at du "gider", STÅENDE  herfra.

eggers skrev:
Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i
opdateringer fra sin RSS-læser.

Synes du virkelig ikke at det er godt nok det janils laver ????

Undskyld, men det virker lidt som "mer vil have mer", og helst uden at skulle røre en finger selv 

Sorry, den bemærkning skulle bare med.



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

eggers skrev:
Dejligt website du har fået lavet, tak for det og tillykke med det. Jeg kunne dog godt bruge et RSS-feed så man kunne følge med i
opdateringer fra sin RSS-læser.

Hej Eggers,

Du er ikke den eneste der har efterlyst RSS-feed. Jeg har undersøgt sagen, men må indrømme, at her slår mine kundskaber ikke til. De sider jeg har fundetom RSS omtaler XML-programmering og så er jeg stået af.  

Bruger en gammel udgave af FrontPage. Er der nogen som ved, om den nyeste udgave kan finde ud af RSS-feed på en overskuelig måde?



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
eggers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 September 2009
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 414
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Tja, det var nu bare et tip til forbedring. Det er det de unge vil ha' i dag, mere er der såmænd ikke i det.
Til top Vis eggers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eggers
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:32 | IP-adresse registreret  

eggers skrev:
Tja, det var nu bare et tip til forbedring.

Så må udtrykke dig tydeligt, aner jo ikke hvad du mener, kan kun læse hvad du skriver.

eggers skrev:
Det er det de unge vil ha' i dag, mere er der såmænd ikke i det.

Det hele serveret på et sølvfad



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Sorry janils, vil ikke ødelægger din fine tråd, så jeg stopper her

__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

SUPER Jan!

Årets bedste nyhed!

Mvh.

Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 3096
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret  

Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og ikke analogt!

 



__________________
Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Til top Vis janils's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janils Besøg janils's Websted
 
alpape
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Januar 2007
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 571
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og ikke analogt!

digi "hva' for no'en" tal ????  



__________________
Where the devil is Greendale ?
Til top Vis alpape's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alpape
 
LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2428
Sendt: 06 Januar 2010 kl. 22:40 | IP-adresse registreret  

janils skrev:

Ingen grund til at beklage alpape - Jeg undersøger vider omkring RSS-Feed. Desværre er det jo digital og
ikke analogt!


 



Ja det burde se sådan her ud Di**tal

__________________
Mvh. Louis


All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes