Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2025 | 01:06   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vintage
 HIFI4ALL Forum : Vintage
Emne Emne: Vintagetræf 2.0 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 17
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Glæder mig til træffet!
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm

Tante Berg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 14:48 | IP-adresse registreret  

Uddrag fra r-l-b's sidste indlæg:

Til de andre læsere af denne tråd - glæde jer til vintagetræffet - tantes og min meningsudveksling har intet med træffet eller tråden at gøre

Jo den har,r-l-b.Du vil selvfølgelig helst skøjte let og elegant henover balladen.....'og så ta'r vi den bare privat'.Det holder ikke i min verden.
Det har ikke noget at gøre med at jeg ikke 'må' synge karaoke(ingen har sagt at jeg ikke må).Ved ikke hvor du har det fra? Det er dit nedladende indlæg,som ikke kun berørte Zakken(det var dog et svar til Zakken).Jeg vil vedblive med at harcelere til du erkender at du har gjort i mine nælder.
Som jeg ser det,så har du en eller anden selvbestaltet status i vintage,som du dog lige nu har sat på spil.Jeg er ikke næsegrus af beundring over din måde at håndtere denne sag på.
Jeg anbefaler dig endnu engang at du offentligt beklager her i tråden og æder dine elendigheder i dig igen,vel vidende at der er meget mere at lære i omgangen med mennesker af alle slags,på nettet såvel som irl.....pøj pøj

Og så er mit sidste ord sagt i denne sag.

fredmarantz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 31 Januar 2010 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

Jeg glæder mig bestemt også!  - og skal nok give det bedste jeg har i mig, for at det kan blive godt - Jeg er overbevist om, at de mange gode folk, som vi ved kommer, også vil gøre dette. Vi er priviligerede ved - at have en fælles lidenskab  - mange har meget godt at byde på - At Peter har stillet de fine faciliteter til rådighed osv.

Jeg er virkelig ked af at erfare, at nogle få af dem, som vi kender som dejlige og involverede personer- hver på deres måde positivt bidragende til vor fælles interesse er røget uklar med hinanden. Det er svært at gå ind og skille dem ad, men jeg håber virkeligt at det bliver løst på en værdig måde.

Vintageforum har generelt altid været kendt for at bestå en samling personer,, som er "dejligt barnlige" og nørdede og udviser stor lidenskab for og viden om det skønne vintagegrej og hvor der har hersket en god, hjælpsom og gemytlig tone, med plads til til små kærlige finker til hinanden - det skal vi selvfølgelig fortsætte med.

Jeg vil helt undlade at gå ind og dømme eller meningstilkendegive i sagen, da jeg er sikker på, at de involverede parter, som hver for sig har været meget positive at have med i forummet - nok skal få løst denne uoverensstemmelse. Vi skal fortsat værne om vores forum, som jeg synes har givet min interesse et løft og mange gode timer både ved skærmen men også "live".

Vi ses til et positivt træf - det tror jeg også, at vi alle trænger til.

De bedste hilsener

Freddy

Til top Vis fredmarantz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af fredmarantz

Tonni
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006
Sendt: 06 Februar 2010 kl. 21:29 | IP-adresse registreret  

Hej!

Er der stadig plads til en lettere enfoldig randrusianer, Med en Leak Stereo 20?- Og måske lidt mere?

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 06 Februar 2010 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

wauw - vi kan lave et leak shoot out, hvis Jesper tager sine TL 12 ere med, jeg min tl 25 og Tonni leak 20 stereo - British hi-fi at its best

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 23 November 2005
Sendt: 06 Februar 2010 kl. 21:37 | IP-adresse registreret  

Tonni skrev:
Hej!

Er der stadig plads til en lettere enfoldig randrusianer, Med en Leak Stereo 20?- Og måske lidt mere?

Der kan vist godt klemmes en dagsgæst til ind. Der er fri leg i den ene sal,så du er velkommen til at slæbe dine sager med. Læs evt. hele tråden og se, hvem der har, hvad med, og bedøm selv, hvad der giver mening. F.eks. har r-l-b, der har et hjørne i den store sal, et Leak mono setup med.

Man må selv bedømme om man skal slæbe signalkilder og højttalere med eller låne sig frem hos andre i fri-leg-salen. Og været rustet til, at der - når der kommer til stykket - måske ikke bliver meget spilletid til den enkle.

Sådan er spillereglerne.Og når det komme til stykket handler det jo også om at måde andre vintage-enfoldige.

PQR

www.vintagehifi.dk
Til top Vis pqrannes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pqrannes

Tonni
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2010 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Mange tak Peter!

Det skal blive dejligt endeligt at få set ( og hilst på ) jer alle!!! - Konen har heldigvis ikke vagt den 27. Så efter svipseren sidste år...

Jeg støver tråden i gennen og danner mig et overblik over om der er andet jeg kan diske op med!!!

Hvad dækker begrebet dagsgæst over? - Et venligt skub ud af døren ved slutningen af eftermiddagen eller??? - Bare så konen kan advares...

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret  

Tonni skrev:
Mange tak Peter!

Det skal blive dejligt endeligt at få set ( og hilst på ) jer alle!!! - Konen har heldigvis ikke vagt den 27. Så efter svipseren sidste år...

Jeg støver tråden i gennen og danner mig et overblik over om der er andet jeg kan diske op med!!!

Hvad dækker begrebet dagsgæst over? - Et venligt skub ud af døren ved slutningen af eftermiddagen eller??? - Bare så konen kan advares...

et dagsarrangement dækker ifølge Brixtofte over 15 flasker rødvin á 4995 kr. og en enkelt bøf at skylle den ned med så mon ikke det er noget i den retning

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2010 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

kommer Ulrik med Quad igen i år?

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 06 Februar 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Tonni skrev:
...

Det signalerer bare, at jeg ikke har overblik over overnatningssituationen, men vel også, at jeg gætter på, at du kører hjem i den egen seng i Randers. Om du skal spise med ca. kl. 19., finder vi ud af, når jeg i ugen op til aftvinger alle deltagere en til- eller afmelding.

PQR

www.vintagehifi.dk

Tonni
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2010 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

pqrannes skrev:
Tonni skrev:
...

Det signalerer bare, at jeg ikke har overblik over overnatningssituationen, men vel også, at jeg gætter på, at du kører hjem i den egen seng i Randers. Om du skal spise med ca. kl. 19., finder vi ud af, når jeg i ugen op til aftvinger alle deltagere en til- eller afmelding.

PQR

Det lyder bare dejligt! - Nu er det næsten ikke til at vente på mere!!!

Og ja du har ret i jeg helst vil til Randers! - Men lad os nu se om det ikke bliver til spisning...?

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Februar 2010 kl. 12:42 | IP-adresse registreret  

nu talen en gang i mellem kommer ind på single malt - så læs lige om disse vidunderlige 5 kasser fundet på Antarktis http://politiken.dk/bagsiden/article896078.ece

En enkelt flaske eller to af disse ville være velkomne til træffet

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 08 Februar 2010 kl. 15:31 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
nu talen en gang i mellem kommer ind på single malt - så læs lige om disse vidunderlige 5 kasser fundet på Antarktis http://politiken.dk/bagsiden/article896078.ece

En enkelt flaske eller to af disse ville være velkomne til træffet

Fantastisk historie! Havde jeg fundet dem, havde jeg nok holdt min mund om fundet og bare stille og roligt drukket dem. Til et stykke vintagemusik, selvfølgeligt.

PQR

www.vintagehifi.dk

Sveske
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret  

Jeg har fundet ud af, at jeg stadig er på skiferie den dag - jeg troede, jeg akkurat nåede hjem. Øv, øv ØV! Så går jeg glip af det igen i år

Guide til billedupload
Til top Vis Sveske's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sveske

ulrikmm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
kommer Ulrik med Quad igen i år?alt="" height="303" width="342">

Hov, hvordan er mit familiefoto kommet ud på nettet?

Fedt foto i øvrigt. Drømmen om midtpunktet for det perfekte familieliv. Tænk hvis der var kommet til at står Quads i alle de
små hjem, i stedet for millioner af TV apparater.
Til top Vis ulrikmm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ulrikmm

r-l-b
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Februar 2010 kl. 19:54 | IP-adresse registreret  

ja det var tide hvor man lyttede til Radio teatret - billederne måtte man selv lave oppe i hovedet 

LouBP
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

pqrannes skrev:
Tonni skrev:
Hej!

Der kan vist godt klemmes en dagsgæst til ind. Der er fri leg i den ene sal,så du er velkommen til at slæbe dine sager med. Læs evt. hele tråden og se, hvem der har, hvad med, og bedøm selv, hvad der giver mening. F.eks. har r-l-b, der har et hjørne i den store sal, et Leak mono setup med.

Man må selv bedømme om man skal slæbe signalkilder og højttalere med eller låne sig frem hos andre i fri-leg-salen. Og været rustet til, at der - når der kommer til stykket - måske ikke bliver meget spilletid til den enkle.

Sådan er spillereglerne.Og når det komme til stykket handler det jo også om at måde andre vintage-enfoldige.

PQR

Hvis der er nogle der seriøst mangler en overnatningsmulighed, så giver jeg da gerne min. Jeg tog en af ren luksus, og det lader jo til at der er nogen der enten køre til herning eller Århus. Så er der nogen der mangler så råb højt.

All Vintage

Billedeupload guide
Til top Vis LouBP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LouBP Besøg LouBP's Websted

mcs_5
Branchemedlem
Branchemedlem
Dantimax

Bruger siden: 09 April 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
kommer Ulrik med Quad igen i år?

Jeg ville da gerne høre en (eller flere) Quads

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen
Til top Vis mcs_5's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mcs_5 Besøg mcs_5's Websted

plafitracer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007
Sendt: 08 Februar 2010 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Jeg bliver desværre nødt til at melde fra 
Til top Vis plafitracer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af plafitracer

pqrannes
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Sendt: 08 Februar 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

LouBP skrev:

pqrannes skrev:
Tonni skrev:
Hej!

PQR

Hvis der er nogle der seriøst mangler en overnatningsmulighed, så giver jeg da gerne min. Jeg tog en af ren luksus, og det lader jo til at der er nogen der enten køre til herning eller Århus. Så er der nogen der mangler så råb højt.

Hej Louis,

Jeg er ikke helt løbet tør for senge endnu, så gør som du helst vil.

Den sidste single (ended) malt stund bliver ikke kedelig, så ...

PQR

www.vintagehifi.dk

<< Forrige Side af 17 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum