| Forfatter |
|
zico Forum Bruger

Bruger siden: 27 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 333
|
| Sendt: 21 Marts 2010 kl. 12:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krell vil jeg helt klart holde mig fra. De alt for dyre i forhold til hvad de kan levere. Og der findes så mang alternativer til den pris. Men jeg vil klart
anbefale rogue audio de har lavet en stor lækker bamse der hedder temptest og den spiller røven ud af bukserne på langt dyrer forstærkere. Ok
jeg har kun fået testet den op i mod tre andre, den ene var krells 400 xi og den var langt fra rogues temptest. Så jeg forslår
http://www.rogueaudio.com/Products_Tempest.htm
__________________ Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
|
| Til top |
|
| |
Figge Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 21 Marts 2010 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=zico]Krell vil jeg helt klart holde mig fra. De alt for dyre i forhold til hvad de kan levere. Og der findes så mang alternativer til den pris. Men jeg vil klart anbefale rogue audio de har lavet en stor lækker bamse der hedder temptest og den spiller røven ud af bukserne på langt dyrer forstærkere. Ok jeg har kun fået testet den op i mod tre andre, den ene var krells 400 xi og den var langt fra rogues temptest. Så jeg forslår http://www.rogueaudio.com/Products_Tempest.htm[/QUOTE]
Har också haft Rogue försteg Metis sammen med Hegel H2a, och anledning til att den blev kuttet ut var stora problem med brum. Måste ändå påstå att min Krell låter klart mycket bättre än vad Hegel och min Audio Aero Capitole gjorde. Priset på Hegeln var 19000:-SEK och Krellen brukt 17000:-SEK, ett enkelt val.
Tyvärr så brukar det finnas ganska många Rogueprodukter till försäljning så något ligger det í vad jag har för erfarenheter av märket.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 12:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
zico skrev:
Krell vil jeg helt klart holde mig fra. De alt for dyre i forhold til hvad de kan levere. Og der findes så mang alternativer til den pris. Men jeg vil klart
anbefale rogue audio de har lavet en stor lækker bamse der hedder temptest og den spiller røven ud af bukserne på langt dyrer forstærkere. Ok
jeg har kun fået testet den op i mod tre andre, den ene var krells 400 xi og den var langt fra rogues temptest. Så jeg forslår
http://www.rogueaudio.com/Products_Tempest.htm |
|
|
At sammenligne en KAV400xi med en Rogue Tempest er som at sammenligne en VW Transporter med en VW Golf og at konkludere at golfen er bedst fordi den er hurtigst  __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
zico Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2010 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det vildt nok!
Min konklusion er bare, at Krell er overvurderet i forhold til prisen. Man får simpel hen bare ikke hvad man får fra andre mærker i denne prisklasse og billigerer.
Bare min mening.
__________________ Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
zico skrev:
Det vildt nok!
Min konklusion er bare, at Krell er overvurderet i forhold til prisen. Man får simpel hen bare ikke hvad man får fra andre mærker i denne prisklasse og billigerer.
Bare min mening.
|
|
|
Vi bliver nok ikke enige. Jeg synes KAV400xi er et fund til prisen hvis man skal bruge en lille strømstærk forstærker der kan spille ROCK! __________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
zico Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
zico skrev:
Det vildt nok!Min konklusion er bare, at Krell er overvurderet i forhold til prisen. Man får simpel hen bare ikke hvad man får fra andre mærker i
denne prisklasse og billigerer. Bare min mening. |
|
|
Vi bliver nok ikke enige. Jeg synes KAV400xi er et fund til prisen hvis man skal bruge en
lille strømstærk forstærker der kan spille ROCK! |
|
|
Ja men den er jo også både lille og flot. Men se bort fra det. __________________ Det kan ikke undgås, at naboen også er med på en lytter.
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
zico skrev:
jkjaers skrev:
zico skrev:
Det vildt nok!Min konklusion er bare, at Krell er overvurderet i forhold til prisen. Man får simpel hen bare ikke hvad man får fra andre mærker i
denne prisklasse og billigerer. Bare min mening. |
|
|
Vi bliver nok ikke enige. Jeg synes KAV400xi er et fund til prisen hvis man skal bruge en
lille strømstærk forstærker der kan spille ROCK! |
|
|
Ja men den er jo også både lille og flot. Men se bort fra det. |
|
|
??? Kan ikke opfatte dette indlæg som andet end en tåbelig provokation, men lad nu det ligge og lad os ikke smadre denne tråd yderligere Tilbage til emnet: Krell s300i el. 400xi__________________ Venlig hilsen Jesper
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|