| Forfatter |
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
| Sendt: 10 Januar 2010 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old_school skrev:
Hifi-klubben er for dem der vil have en toyota eller en skoda, men da hifi er en hobby er det jo
ikke det man drømmer om, der vil man have en engelsk sportsvogn eller noget mere eksotisk som en (hestevogn-rør?)
eller en motorcykel. Glem alt om hifi-klubben. |
|
|
Nu er jeg ikke branchemedlem, og handler hvorsomhelst, men NAD laver glimrende produkter, Dali ligeså. Der er sikkert
også nitter imellem, som der også er andre steder. Der er nok ikke så megen imponator-effekt over en NAD, men hvis man bare
går efter god lyd til rimelige penge, er det svært at komme uden om, medmindre man vil flashe en exotisk model til to
månedslønninger.
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 10 Januar 2010 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sidder sågu heller ikke her for at forsvare Hifi-klubben - men Old_Schools indlæg var lidt overdrevet, kan man roligt sige. Nu hedder siden her jo osse HiFi4all, og det betyder vel, at der er plads til alle, der opfører sig ordentligt?
|
| Til top |
|
| |
Sund Forum Bruger

Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1635
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ mvh sund,
Kun de der har noget at skjule ønsker begrænsninger.
De, der siger det er umuligt, skal ikke forstyrre dem der er igang med det.
|
| |
Henrik.E Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
køb brugt du får meget for dine penge og der er en masse næsten nyt til salg
|
| Til top |
|
| |
Wilander Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
megholm Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 517
|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 13:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er noget af det mest nedladende L*** jeg har læst på nettet, og jeg har ellers været rundt omkring. Spørgsmålet i den her tråd er jo netop stilet
udfra en sund skepsis overfor den vejledning han har fået i butikken, hvilket er bemærkelsesværdigt især når vi har at gøre med en forholdsvis
nybegynder i hifiverdenen. Derfor rammes der fuldstændigt forbi i det sure opstød som du linkede til, hvis man endelig SKAL være på nakken af
nogen må det da være den kæmpe gruppe som blindt følger hvad sælger siger, og så ellers tillader sig at gå hjem og nyde musikken uden at gøre
mere ud af det. Det virker absurdt at den ene forbruger som stopper op og tænker sig om skal overfaldes, men det er altså åbenbart niveauet for
den tosse som har skrevet bloggen.
__________________ You aint nobody without a naim!
|
| Til top |
|
| |
Wilander Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 97
|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan kun være enig med dig. Jeg trak nu mest på smilebåndet - tror ikke, at der er så mange, der tager hans indlæg alvorligt. Men han lever da op til sin "salgstale" på hjemmesiden: "Vores tilgang til kunderne er direkte, personlig og uden omsvøb"
|
| Til top |
|
| |
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
megholm skrev:
Det er noget af det mest nedladende L*** jeg har læst på nettet, og jeg har ellers været rundt omkring. Spørgsmålet i den her tråd er jo netop stilet udfra en sund skepsis overfor den vejledning han har fået i butikken, hvilket er bemærkelsesværdigt især når vi har at gøre med en forholdsvis nybegynder i hifiverdenen. Derfor rammes der fuldstændigt forbi i det sure opstød som du linkede til, hvis man endelig SKAL være på nakken af nogen må det da være den kæmpe gruppe som blindt følger hvad sælger siger, og så ellers tillader sig at gå hjem og nyde musikken uden at gøre mere ud af det. Det virker absurdt at den ene forbruger som stopper op og tænker sig om skal overfaldes, men det er altså åbenbart niveauet for den tosse som har skrevet bloggen. |
|
|
Enig, mage til selvretfærdig opblæst nar skal man lede længe efter. Jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at købe produkter eller rådgivning hos den mand.
Men hvad endte du med at købe, Keen4e?
/dreamz
|
| Til top |
|
| |