| Sendt: 23 Januar 2010 kl. 11:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Jena kabler er noget af det bedste du kan finde, men de laver ikke senn kabler, men du kan jo let selv lave dem. Du skal tage deres 22awg, det er lækrere og eftersigende også bedre end deres 18awg til høretelefonkabler.http://www.jenalabs.com/ultrawire/ultrawir e.htmlJeg har leget lidt med deres kabler og har en spand 18 awg på vej hjem til nogen IC jeg er ved at lave.Jeg vil også engang recable mine k1000 med Jane
|
|
|
ja de er fed nok, men lidt dyre set i lyset af at mine brugte hd 600 har kosted mig 1100 inc. porto
Men nu lige til bage til den afslutning jeg havde tænkt mig at komme med.
X-can v3 og et par hd 600 er midt først seriøse head-fi set up, og det der en fryd at høre på det, en dejlig lidt rund lyd men stadig men gode detaljer, for total 2600 kr. syntes jeg selv at jeg har fået lækker lyd, nu nyder jeg det jeg har en måneds tid og så er det frem med loddekolben, og i med dem her.
www.rock-grotto.co.uk/x-can-v3-twea ks.htm
for ca 400kr. skulle man virkelig få en meget hørbar forbedring, og der der efter så er der jo en ny psu.
lige nu høre jeg Kings of Convenience og drikker kaffe, med et stort smil i hele hoved.
Mvh. Asger L. __________________ Men venlig hilsen Asger.
|