Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1283
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
lassencad skrev:
Efter min mening er en ægte sub dette. En meget stor enhed min 15" , gerne flere enheder . laaaang vandring. stort kabbinet.
Carsten
Det, der er med til at give en sub/bas en god fast greb, er altså ikke lang vandring m. tung membran
Meget stort kabinet m. store enheder der dårligt nok skal bevæge sig, giver dælme noget der rykker. Det holder også forvrængningen godt nede. Bruger selv en 500+ l kasse m. 2 x 18". Den går så kun til ca. 26Hz med fuld output og måske ikke helt sub i din opfattelse men det er nu en fornøjelse at høre noget Eagles (Eden) med voldsom niveau, hvor du dårligt kan se membranerne bevæge sig
__________________ Rør med følelse og horn i panden :-)
Bruger siden: 19 December 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 330
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Hmm. Jeg har p.t. to 18" der kan flytte sig 3". Det virker tro mig. Nu bruger jeg ikke så meget disse smiley, men du får lige denne tilbage.. Og til kazze27 . Jeg har to Snell sub 1800. SE evt mit indlæg.3X 18" SNELL Carsten
Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
uhm... kan jeg sku ikk huske... men kom af med en 800 kr i silvan for træet... fik nemlig dem til at skære det ud for mig.. så det var bare lige at
lave 2 huller til subs, lime og skrue det hele sammen. :)
har en lille video med dem:
http://www.youtube.com/watch?v=wGOXgeb7NGA
:)
der ku du lige se hvor stor min kasse er :) den er sådan en combi tvbord... (dum idé forstærkerne ryger ud... :( )
Det overhovedet ikke en "god" kassen da jeg mangler en del afstivning i den.. :/ men de spiller HELT sindsyg godt... :)
og prøvede lige og spille en 25 Hz sang på dem... det rykker for vildt... som et lille jordskælv :)
Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 22 Januar 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
gør den også desværre brugte 19 MM MDF .. men kan da godt se jeg skal op i mer :) flytter alligevel snart.. så gider ikk til at gøre mer ud af den..
så ryger de 2 små basser ud en en bil når jeg får mig købt sådan en :)
Tror man skulle op i en 40 mm træ før den ikk ryster med sådan 2 subs i :P og den kas der er tung nok med subs og forstærker ..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum