Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 17:22   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Snyder jeg mig selv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
FLEX
Branchemedlem
Branchemedlem
Ansat v. Nordost

Bruger siden: 19 Juli 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Sendt: 10 Marts 2004 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
obi jon kenobi skrev:

Jeg er bange for der går lang tid inden jeg får råd til den b400 som jeg har tænkt mig at lege med.

Jeg vil også have en B400 ... vi kan deles om udgiften, jeg har bare det krav at den skal stå hos mig.

Halløj venner...nu skal I ikke begynde at slås om dette prægtige produkt. Men, jeg kan fortælle jer begge, at jeg er MEEEGET glad for min Beat 400+, den har klasse. I skal begge være velkommen til at komme til Fyn og få en lytter, når jeg har fået et sæt nye ht'er....

Jeg har ikke leget med forskellige netkabler, da det lyder mest som voodoo for mig. Men hvis jeg en dag bliver rig, kan det da være jeg prøver det.

Der var en svensker der solgte nogle netkabler på brugtmarkedet (tror det var egen produktion) de kostede vist omkring 250kr (pr meter??) ... jeg kan prøve at finde et link hvis du er interesseret.

Det er helt korrekt, at det er en svensker, der sælger disse kabler...han konstruerer dem også selv. Ifølge mine efterretninger er det ´de samme kabler som JORMAS, men med væsentligt bedre stik/termineringer.

Mvh FLEX

MVH Obi.

Til top Vis FLEX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FLEX

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes