|
Jeg er bange for der går lang tid inden jeg får råd til den b400 som jeg har tænkt mig at lege med.
Jeg vil også have en B400 ... vi kan deles om udgiften, jeg har bare det krav at den skal stå hos mig.
Halløj venner...nu skal I ikke begynde at slås om dette prægtige produkt. Men, jeg kan fortælle jer begge, at jeg er MEEEGET glad for min Beat 400+, den har klasse. I skal begge være velkommen til at komme til Fyn og få en lytter, når jeg har fået et sæt nye ht'er....
Jeg har ikke leget med forskellige netkabler, da det lyder mest som voodoo for mig. Men hvis jeg en dag bliver rig, kan det da være jeg prøver det.
Der var en svensker der solgte nogle netkabler på brugtmarkedet (tror det var egen produktion) de kostede vist omkring 250kr (pr meter??) ... jeg kan prøve at finde et link hvis du er interesseret.
Det er helt korrekt, at det er en svensker, der sælger disse kabler...han konstruerer dem også selv. Ifølge mine efterretninger er det ´de samme kabler som JORMAS, men med væsentligt bedre stik/termineringer.
Mvh FLEX
MVH Obi. |