Forfatter |
|
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
kennethjensen skrev:
Trådstarter har ikke ret til en flyvende fis, da han aldrig har set eller hørt disse forstærkere. Derfor synes jeg det på sin plads at en moderator griber ind og slettet tråden. Det dårlig stil og lade en tråd køre som ikke har nogen oprindelse, andet end tilsvine et mærke som trådstarter åbenbart ikke har noget som helst kendskab til. |
|
|
Bestemmer du da hvad trådstarter må synes ? nej vel.
Citér:
Du villle blive chokereet over hvor mange mærker der i tidernes morgen så ligeledes ud!
|
|
|
Nej - jeg ville ikke blive spor overrasket - Jeg har arbejdet med sådanne ting siden ruder konges tid. jeg har set pænere og grimmere ting, end den der - sjovt nok er det ofte de grimme der lyder bedst ..... Nogle af de gamle Audio Note ligner jo også noget der er skovlet sammen - ikke desto mindre spiller de dælme pænt
|
|
|
Det noget det hedder alm sund fornuft! Man disker ikke op med sådan et indlæg uden og have kendskab til produktet! Det jo ren og skær chikane og burde slettes ASAP! __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
kennethjensen skrev:
Synes det lugter ilde.... Og endnu mere ilde en moderator ikke træder ind! Kære moderatorer. Kan det være rigtigt at det på HIFI4ALL er tilladt og svine produkter til? Og tilmed at nyoprettet brugere som INTET kendskab har til OVC!?
I så fald. Så det mit sidste indlæg her på sitet!
|
|
|
Har du brugt rapportfunktionen?
|
|
|
Jep! Og gjorde sågar dem klar over det allerede igår da jeg så tråden via sms.! __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
jan_stevns skrev:
kennethjensen skrev:
Trådstarter har ikke ret til en flyvende fis, da han aldrig har set eller hørt disse forstærkere. Derfor synes jeg det på sin plads at en moderator griber ind og slettet tråden. Det dårlig stil og lade en tråd køre som ikke har nogen oprindelse, andet end tilsvine et mærke som trådstarter åbenbart ikke har noget som helst kendskab til. |
|
|
Citér:
Du villle blive chokereet over hvor mange mærker der i tidernes morgen så ligeledes ud!
|
|
|
Nej - jeg ville ikke blive spor overrasket - Jeg har arbejdet med sådanne ting siden ruder konges tid. jeg har set pænere og grimmere ting, end den der - sjovt nok er det ofte de grimme der lyder bedst ..... Nogle af de gamle Audio Note ligner jo også noget der er skovlet sammen - ikke desto mindre spiller de dælme pænt
|
|
|
Det noget det hedder alm sund fornuft! Man disker ikke op med sådan et indlæg uden og have kendskab til produktet! Det jo ren og skær chikane og burde slettes ASAP! |
|
|
Jeg mener så at det er sjældent at brugtpriserne påvirkes af indlæg fra 'ikke eksperter', når de kan modbevises blandt kendere. Snarere tvært imod, da der kommer lidt ekstra fokus på mærket. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
kennethjensen skrev:
jan_stevns skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Citér:
|
|
|
|
|
|
Det noget det hedder alm sund fornuft! Man disker ikke op med sådan et indlæg uden og have kendskab til produktet! Det jo ren og skær chikane og burde slettes ASAP!
|
|
|
Jeg mener så at det er sjældent at brugtpriserne påvirkes af indlæg fra 'ikke eksperter', når de kan modbevises blandt kendere. Snarere tvært imod, da der kommer lidt ekstra fokus på mærket.
|
|
|
Hvad har det lige med brugtpriser at gøre  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
jan_stevns skrev:
trods dårlig optik i kameraet, ligner det en billig masseproduceret NAD 3020, men hvori består relevansen ? |
|
|
Det burde være tydeligt. Men, relevansen er at indmaden ikke nødvedigvis skal være nydelig at se på, for at det lyder godt. Hele tråden startede jo med at flere rakkede et produkt ned fordi det var grimt indeni.
|
|
|
Så kunne man jo fortælle trådstarten at han er helt på vildspor - og dermed lige bringe ham ud af den åbentlyse vildfarelse han befinder sig i. Jeg syntes da heller ikke den er særligt kønt opbygget, men vil da undlade at fortælle om den spiller godt, eller skidt, da jeg ikke har hørt den spille.
ok - din relevans er jo iorden - men den NAD er da ikke direkte gyselig, den er temmeligt typisk for den slags.
Jeg forstår nu heller ikke dem der har eksotiske ting stående - hvor rørene absolut skal stå frit, så alle kan brænde nallerne på dem - men hvis de synes det ser fedt ud, så fred med det - er det hele samlet omkring rørsoklerne uden print, kan det næsten ikke undgå at ligne noget der er kastet sammen i en bunke.
stadig væk ... det er ikke alt guld der glimrer :)
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Hvad har det lige med brugtpriser at gøre  |
|
|
Det er gerne grunden til at ejere fornærmes. De er nervøse for at deres grej bliver mindre værd. Hvorfor OVC skal fredes fra kritik, i forhold til andre mærker, kan jeg desuden ikke se. Der er vel ikke enkelte mærker, der er fredet? __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Nullergøj Forum Bruger

Bruger siden: 04 Oktober 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 422
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da ikke særlig smart at pakke 8 stk 6550 ind i et kabinet.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nullergøj skrev:
Det er da ikke særlig smart at pakke 8 stk 6550 ind i et kabinet.  |
|
|
  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Det er gerne grunden til at ejere fornærmes. De er nervøse for at deres grej bliver mindre værd.
Hvorfor OVC skal fredes fra kritik, i forhold til andre mærker, kan jeg desuden ikke se. Der er vel ikke enkelte mærker, der er fredet?
|
|
|
Har intet med mærket at gøre. Bare en general princip holdning. Så synes jeg ikke nogen mærker fortjener at blive svinet til på den måde her... OVC eller hvem end det måtte være.
Det grotesk dårlig stil og oprette sig som bruger, kun for at svine et produkt til. Sådan noget høre ikke hjemme her på synes jeg. Men hvis det dagens stil. Så gider jeg sgu ikke holde til her. Så kan gud og hver mand jo oprette sig og svine alverdens ting og sager til  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
jan_stevns skrev:
Kjeldsen skrev:
jan_stevns skrev:
trods dårlig optik i kameraet, ligner det en billig masseproduceret NAD 3020, men hvori består relevansen ? |
|
|
Det burde være tydeligt. Men, relevansen er at indmaden ikke nødvedigvis skal være nydelig at se på, for at det lyder godt. Hele tråden startede jo med at flere rakkede et produkt ned fordi det var grimt indeni.
|
|
|
Så kunne man jo fortælle trådstarten at han er helt på vildspor - og dermed lige bringe ham ud af den åbentlyse vildfarelse han befinder sig i. Jeg syntes da heller ikke den er særligt kønt opbygget, men vil da undlade at fortælle om den spiller godt, eller skidt, da jeg ikke har hørt den spille.
ok - din relevans er jo iorden - men den NAD er da ikke direkte gyselig, den er temmeligt typisk for den slags.
Jeg forstår nu heller ikke dem der har eksotiske ting stående - hvor rørene absolut skal stå frit, så alle kan brænde nallerne på dem - men hvis de synes det ser fedt ud, så fred med det - er det hele samlet omkring rørsoklerne uden print, kan det næsten ikke undgå at ligne noget der er kastet sammen i en bunke.
stadig væk ... det er ikke alt guld der glimrer :)
|
|
|
Det jo ret åbenlyst hvad trådstarter er ude på. Personen opretter en ny profil er her, for at dishe et produkt han slet ikke kender noget til. Det jo ren logik at trådstarter kun er ude på og svine et produkt til  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
blipblob skrev:
jan_stevns skrev:
Jeg forstår nu heller ikke dem der har eksotiske ting stående - hvor rørene absolut skal stå frit, så alle kan brænde nallerne på dem - men hvis de synes det ser fedt ud, så fred med det
|
|
|
Man kan også brænde nallerne på en ovn  |
|
|
Ja, og man kan jo lade vær med og pille  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Spencer skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
Det er gerne grunden til at ejere fornærmes. De er nervøse for at deres grej bliver mindre værd.
Hvorfor OVC skal fredes fra kritik, i forhold til andre mærker, kan jeg desuden ikke se. Der er vel ikke enkelte mærker, der er fredet?
|
|
|
Har intet med mærket at gøre. Bare en general princip holdning. Så synes jeg ikke nogen mærker fortjener at blive svinet til på den måde her... OVC eller hvem end det måtte være.
Det grotesk dårlig stil og oprette sig som bruger, kun for at svine et produkt til. Sådan noget høre ikke hjemme her på synes jeg. Men hvis det dagens stil. Så gider jeg sgu ikke holde til her. Så kan gud og hver mand jo oprette sig og svine alverdens ting og sager til  |
|
|
Mistanken om at de to nye brugere er én og samme person, er vist endnu hverken be- eller afkræftet. Men ip-adresserne er jo registreret. Hvis din rapport gik på det spørgsmål, så kommer der nok en afklaring, inden længe. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Kjeldsen Branchemedlem

Kjeldsens forbindelser
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9389
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Spencer skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
|
Det grotesk dårlig stil og oprette sig som bruger, kun for at svine et produkt til. Sådan noget høre ikke hjemme her på synes jeg. Men hvis det dagens stil. Så gider jeg sgu ikke holde til her. Så kan gud og hver mand jo oprette sig og svine alverdens ting og sager til 
|
|
|
Havde det ikke været her, så var det nok sket på Nerds. Jeg ser da også lignende ting andre steder - f.eks. DIYaudio.com
|
Til top |
|
|
tube mania Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil i se noget virklig grimt...det her er lavet af en kendt rørguru...det er en forstærker med Tamura udgangs-transformator...KT88 i ren pentode-kobling uden modkobling. Den havde en udgangs-impedans på nogle 100ohm...ikke godt. Jeg lavde den så om til triodekobling...så fik den en meget lavere udgangs-impedans og manden som ejer den har horn så han blev meget tilfreds.
mvh

__________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
kennethjensen skrev:
Spencer skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
|
Det grotesk dårlig stil og oprette sig som bruger, kun for at svine et produkt til. Sådan noget høre ikke hjemme her på synes jeg. Men hvis det dagens stil. Så gider jeg sgu ikke holde til her. Så kan gud og hver mand jo oprette sig og svine alverdens ting og sager til 
|
|
|
Havde det ikke været her, så var det nok sket på Nerds. Jeg ser da også lignende ting andre steder - f.eks. DIYaudio.com
|
|
|
Høre ikke til nogen steder. Hvorfor kommer trådstarter ikke lidt mere med på banen!? Trådstarter må da have noget at skamme sig over. Især når man kaster om sig med ting og sager som slet ikke er berettiget.
Gider ikke diskutere det mere. Har sagt min mening. Og den holder jeg fast i. Nyoprettet brugere som ligger ud med l**t, burde bannes! Tråden burde slettes, da det helt tydeligt ses at den kun er oprettet for en ting. Nemlig svine et produkt til!
Gud hvor kan det være trættende med alle disse svineri tråde der efterhånden ses her. Hvorfor kan folk ikke tage og feje foran sin egen dør først  __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
Vil i se noget virklig grimt...det her er lavet af en kendt rørguru...det er en forstærker med Tamura udgangs-transformator...KT88 i ren pentode-kobling uden modkobling. Den havde en udgangs-impedans på nogle 100ohm...ikke godt. Jeg lavde den så om til triodekobling...så fik den en meget lavere udgangs-impedans og manden som ejer den har horn så han blev meget tilfreds.
mvh

|
|
|
Ligner noget Audio Note. __________________ Kenneth
|
Til top |
|
|
Nullergøj Forum Bruger

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer
Kender godt forstærkeren, den spiller glimrende. MEN det er stadig ikke særlig smart at pakke dem ind selvom acoustic research gør det. Den bliver ret varm i forhold til min med udvendige ditto.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 14:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nullergøj skrev:
Spencer
Kender godt forstærkeren, den spiller glimrende. MEN det er stadig ikke særlig smart at pakke dem ind selvom acoustic research gør det. Den bliver ret varm i forhold til min med udvendige ditto.
|
|
|
Måske er det derfor der er blæser i både MKII og MKIII udgaven?  __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
Til top |
|
|
Mulan Forum Bruger

Bruger siden: 11 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 212
|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
Flot der 2 ny oprettet bruger der disher et produkt 
Kan man tage det seriøst!? Nej vel 
Få Jer et liv!!!!!!!
Iøvrigt. Så kender jeg disse monoblokke. Og det halve af HIFI4ALL har snart skruet og reageret i dem. Og sjovt nok ryger de altid tilbage til Allan til rep efter. I wonder why!? Folk skulle måske tage og lade vær med at pille ved noget de så åbenlyst ikke har en disse forstand på.
Uanset konstruktion og komponentvalg. Så spille disse mono blokke faktisk rigtig godt! Bedre end så meget andet skrammel der diskes op med hist og pist.
Ser frem til ejermanden kommer på banen med en kommentar 
|
|
|
Ja der er ingen tvivl om at trådstarter har dårlig stil, men det har du altså også sidder og lyver os alle lige op i ansigtet bare for at forsvare din ven AB, du skriver du kender disse blokke ud og ind og at alle på sitet har skruet i dem, og så kommer ejeren og modbeviser det, det er sku da dårlig stil.
Så hvis du har så meget mod den slags tråde så lad selv være med at bære brænde til bålet.
Man skulle næsten tro du var medejer af AB.
Dårlig stil.
|
Til top |
|
|
Nullergøj Forum Bruger

|
Sendt: 03 Februar 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er det derfor der IKKE er blæserstøj i min. Lad nu være med at påstå blæseren ikke er hørbar, please.
|
Til top |
|
|