Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 10:31   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Duelunds netstøjsfilter (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 24 April 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

senser skrev:

hej

nej det har han ikke men har lige læst det hele igennem og er generelt helt igennem træt af at høre på en mand som ikke kan andet ind at lytte til lyden af sin egen stemme, og som ikke mindst tror at han har alle svar... den er gal

Hej

Ok, hver sin lyst.

Mvh.

Frederik

Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

André Jensen
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 01 September 2003
Sendt: 24 April 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

senser skrev:

hej

nej det har han ikke men har lige læst det hele igennem og er generelt helt igennem træt af at høre på en mand som ikke kan andet ind at lytte til lyden af sin egen stemme, og som ikke mindst tror at han har alle svar... den er gal

Så kunne du vel lave et Duelundfilter.SÅ LAD DOG VÆRE MED AT LÆSE DET

Til top Vis André Jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André Jensen

Lofgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Sendt: 24 April 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret  

min fejl

nej jeg skal ikke lave et duelund filter skal du?

men folk kan vel bare skrive ordenligt til andre for at opretholde en sober diskution eller hvad

Til top Vis Lofgren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lofgren

Frederik Carøe
Branchemedlem
Branchemedlem
DCA - Duelund Coherent Audio

Bruger siden: 01 December 2003
Sendt: 24 April 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

senser skrev:

min fejl

men folk kan vel bare skrive ordenligt til andre for at opretholde en sober diskution eller hvad

Det er da også mit indtryk, at det generelt sker.

Mvh.

Frederik

Til top Vis Frederik Carøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frederik Carøe Besøg Frederik Carøe's Websted

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003
Sendt: 24 April 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret  

thofte skrev:
waal skrev:

M42 gevind og digitalkamera !  Du er jo uhelbredelig og står med begge ben på jorden - og det er jo en farlig sygdom nu til dags !

Min forforstærker er en KS konstruktion der aldrig blev til mere end det ene eksemplar (hvad der heller ikke var meningen)

Old-boys sager kan være nok så fornøjelige, men nok mest for dem der deltog i løjerne.

mvh

Michael

Jeg har aldrig kunne lide at smide gode sager ud, bare fordi de er blevet lidt umoderne. Du sku se mit klædeskab! Og de gamle M42 objektiver med skruegevind og manuel 'det hele' giver i mange tilfælde skarpere og bedre billeder end moderne objektiver med autofokus osv....så det er vældig sjovt at jagte dem på ebay!

Mht hvem gider se old-boys ting. Ikke generationen efter, men børnebørnene gider godt! Så vi skal mødes med dem under 30!!! Sjovt nok er mange piger i den alder også begyndt at kunne li diy, og er ikke bange for at eksperimentere, fornemmer jeg.............

ole thofte

Se se, nu bliver det spændende, ka' der også blive en til lystfiskeren ?

Michael

Til top Vis waal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af waal

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 April 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Frederik Carøe skrev:
thofte skrev:
waal skrev:

M42 gevind og digitalkamera !  Du er jo uhelbredelig og står med begge ben på jorden - og det er jo en farlig sygdom nu til dags !

Min forforstærker er en KS konstruktion der aldrig blev til mere end det ene eksemplar (hvad der heller ikke var meningen)

Old-boys sager kan være nok så fornøjelige, men nok mest for dem der deltog i løjerne.

mvh

Michael

Jeg har aldrig kunne lide at smide gode sager ud, bare fordi de er blevet lidt umoderne. Du sku se mit klædeskab! Og de gamle M42 objektiver med skruegevind og manuel 'det hele' giver i mange tilfælde skarpere og bedre billeder end moderne objektiver med autofokus osv....så det er vældig sjovt at jagte dem på ebay!

Mht hvem gider se old-boys ting. Ikke generationen efter, men børnebørnene gider godt! Så vi skal mødes med dem under 30!!! Sjovt nok er mange piger i den alder også begyndt at kunne li diy, og er ikke bange for at eksperimentere, fornemmer jeg.............

ole thofte

Jeg er da også under 30.

Men mig har du jo også besøgt.

Mvh.

Frederik Carøe

Frederik, du er ikke særlig feminin - og så har du for store fødder

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 24 April 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

senser skrev:

min fejl

Rønnebærrene er sure i år

thofte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 April 2004 kl. 00:45 | IP-adresse registreret  

Jeg havde forestillet mig en af de her populære udsendelser i fjernsynet, hvor nogle friske fyre rykker ud til en eller anden stakkel og i løbet af nul-komma-fem ændrer lejligheden til ukendelighed. I en anden udsendelse handlede det om en pige, der meget modigt havde fjernet det meste af væggen til sit køkken, men fortrød og nu fik hjælp af de friske fyre til at lave en dør i hullet.

Her kommer Modefix og Frederik ind i billedet; muligvis assisteret af en ældre, mere rolig type ... de starter selvfølgelig en række udsendelser i TV, hvor disse unge, musikelskende kvinder kan ringe ind og få hjælp til at etablere et ordentligt anlæg, på delvis diy basis. Det skal nok blive populært...... og ind imellem diy-slagene toner mr D. frem og fremlægger teoretisk-praktiske synspunkter om det ene og det andet vigtige emne inden for hifi'en. Jeg ser det for mig.... Og til sidst møder en hr. Jonas B. op med sin 'testtransistorradio' for at sammenligne og  kontrollere om det hele nu er blevet ordentligt lavet. Det vil være slutbilledet på alle udsendelserne: billedet af eksperterne i et kæmpe skænderi og der tones langsomt ud og sluttes med Eva Cassidys udgave af 'Oh,What a wonderful world'.......

ole thofte

Til top Vis thofte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thofte

Schnumpfel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003
Lokalitet: København
Sendt: 25 April 2004 kl. 09:10 | IP-adresse registreret  

thofte skrev:

Jeg havde forestillet mig en af de her populære udsendelser i fjernsynet, hvor nogle friske fyre rykker ud til en eller anden stakkel og i løbet af nul-komma-fem ændrer lejligheden til ukendelighed. I en anden udsendelse handlede det om en pige, der meget modigt havde fjernet det meste af væggen til sit køkken, men fortrød og nu fik hjælp af de friske fyre til at lave en dør i hullet.

Her kommer Modefix og Frederik ind i billedet; muligvis assisteret af en ældre, mere rolig type ... de starter selvfølgelig en række udsendelser i TV, hvor disse unge, musikelskende kvinder kan ringe ind og få hjælp til at etablere et ordentligt anlæg, på delvis diy basis. Det skal nok blive populært...... og ind imellem diy-slagene toner mr D. frem og fremlægger teoretisk-praktiske synspunkter om det ene og det andet vigtige emne inden for hifi'en. Jeg ser det for mig.... Og til sidst møder en hr. Jonas B. op med sin 'testtransistorradio' for at sammenligne og  kontrollere om det hele nu er blevet ordentligt lavet. Det vil være slutbilledet på alle udsendelserne: billedet af eksperterne i et kæmpe skænderi og der tones langsomt ud og sluttes med Eva Cassidys udgave af 'Oh,What a wonderful world'.......

ole thofte

Hehe.. underholdende koncept thofte

Det ender jo næsten med en ren omgang Jerry Springer slåskamp..

waal
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 25 April 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret  

thofte skrev:

ole thofte

Modi tager sig af det praktiske

og Frederik af ..........

Jeg gyder olie på vandene

og du lejer studievært

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes