| Forfatter |
|
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
senser skrev:
|
hej
nej det har han ikke men har lige læst det hele igennem og er generelt helt igennem træt af at høre på en mand som ikke kan andet ind at lytte til lyden af sin egen stemme, og som ikke mindst tror at han har alle svar... den er gal
| |
Hej
Ok, hver sin lyst.
Mvh.
Frederik
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
senser skrev:
|
hej
nej det har han ikke men har lige læst det hele igennem og er generelt helt igennem træt af at høre på en mand som ikke kan andet ind at lytte til lyden af sin egen stemme, og som ikke mindst tror at han har alle svar... den er gal
|
|
|
Så kunne du vel lave et Duelundfilter.SÅ LAD DOG VÆRE MED AT LÆSE DET
|
| Til top |
|
| |
Lofgren Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
min fejl 
nej jeg skal ikke lave et duelund filter skal du?
men folk kan vel bare skrive ordenligt til andre for at opretholde en sober diskution eller hvad
|
| Til top |
|
| |
Frederik Carøe Branchemedlem

DCA - Duelund Coherent Audio
Bruger siden: 01 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 879
|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
senser skrev:
|
min fejl 
men folk kan vel bare skrive ordenligt til andre for at opretholde en sober diskution eller hvad
|
|
|
Det er da også mit indtryk, at det generelt sker.
Mvh.
Frederik
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 559
|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
thofte skrev:
waal skrev:
|
M42 gevind og digitalkamera ! Du er jo uhelbredelig og står med begge ben på jorden - og det er jo en farlig sygdom nu til dags !
Min forforstærker er en KS konstruktion der aldrig blev til mere end det ene eksemplar (hvad der heller ikke var meningen)
Old-boys sager kan være nok så fornøjelige, men nok mest for dem der deltog i løjerne.
mvh
Michael
|
|
|
Jeg har aldrig kunne lide at smide gode sager ud, bare fordi de er blevet lidt umoderne. Du sku se mit klædeskab! Og de gamle M42 objektiver med skruegevind og manuel 'det hele' giver i mange tilfælde skarpere og bedre billeder end moderne objektiver med autofokus osv....så det er vældig sjovt at jagte dem på ebay!
Mht hvem gider se old-boys ting. Ikke generationen efter, men børnebørnene gider godt! Så vi skal mødes med dem under 30!!! Sjovt nok er mange piger i den alder også begyndt at kunne li diy, og er ikke bange for at eksperimentere, fornemmer jeg.............
ole thofte
|
|
|
Se se, nu bliver det spændende, ka' der også blive en til lystfiskeren ?
Michael
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frederik Carøe skrev:
thofte skrev:
waal skrev:
|
M42 gevind og digitalkamera ! Du er jo uhelbredelig og står med begge ben på jorden - og det er jo en farlig sygdom nu til dags !
Min forforstærker er en KS konstruktion der aldrig blev til mere end det ene eksemplar (hvad der heller ikke var meningen)
Old-boys sager kan være nok så fornøjelige, men nok mest for dem der deltog i løjerne.
mvh
Michael
|
|
|
Jeg har aldrig kunne lide at smide gode sager ud, bare fordi de er blevet lidt umoderne. Du sku se mit klædeskab! Og de gamle M42 objektiver med skruegevind og manuel 'det hele' giver i mange tilfælde skarpere og bedre billeder end moderne objektiver med autofokus osv....så det er vældig sjovt at jagte dem på ebay!
Mht hvem gider se old-boys ting. Ikke generationen efter, men børnebørnene gider godt! Så vi skal mødes med dem under 30!!! Sjovt nok er mange piger i den alder også begyndt at kunne li diy, og er ikke bange for at eksperimentere, fornemmer jeg.............
ole thofte
|
|
|
Jeg er da også under 30.
Men mig har du jo også besøgt.
Mvh.
Frederik Carøe
|
|
|
Frederik, du er ikke særlig feminin - og så har du for store fødder
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

|
| Sendt: 24 April 2004 kl. 23:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
senser skrev:
|
min fejl 
|
|
|
Rønnebærrene er sure i år
|
| Til top |
|
| |
thofte Forum Bruger

Bruger siden: 10 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde forestillet mig en af de her populære udsendelser i fjernsynet, hvor nogle friske fyre rykker ud til en eller anden stakkel og i løbet af nul-komma-fem ændrer lejligheden til ukendelighed. I en anden udsendelse handlede det om en pige, der meget modigt havde fjernet det meste af væggen til sit køkken, men fortrød og nu fik hjælp af de friske fyre til at lave en dør i hullet.
Her kommer Modefix og Frederik ind i billedet; muligvis assisteret af en ældre, mere rolig type ... de starter selvfølgelig en række udsendelser i TV, hvor disse unge, musikelskende kvinder kan ringe ind og få hjælp til at etablere et ordentligt anlæg, på delvis diy basis. Det skal nok blive populært...... og ind imellem diy-slagene toner mr D. frem og fremlægger teoretisk-praktiske synspunkter om det ene og det andet vigtige emne inden for hifi'en. Jeg ser det for mig.... Og til sidst møder en hr. Jonas B. op med sin 'testtransistorradio' for at sammenligne og kontrollere om det hele nu er blevet ordentligt lavet. Det vil være slutbilledet på alle udsendelserne: billedet af eksperterne i et kæmpe skænderi og der tones langsomt ud og sluttes med Eva Cassidys udgave af 'Oh,What a wonderful world'.......
ole thofte
|
| Til top |
|
| |
Schnumpfel Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 09:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
thofte skrev:
|
Jeg havde forestillet mig en af de her populære udsendelser i fjernsynet, hvor nogle friske fyre rykker ud til en eller anden stakkel og i løbet af nul-komma-fem ændrer lejligheden til ukendelighed. I en anden udsendelse handlede det om en pige, der meget modigt havde fjernet det meste af væggen til sit køkken, men fortrød og nu fik hjælp af de friske fyre til at lave en dør i hullet.
Her kommer Modefix og Frederik ind i billedet; muligvis assisteret af en ældre, mere rolig type ... de starter selvfølgelig en række udsendelser i TV, hvor disse unge, musikelskende kvinder kan ringe ind og få hjælp til at etablere et ordentligt anlæg, på delvis diy basis. Det skal nok blive populært...... og ind imellem diy-slagene toner mr D. frem og fremlægger teoretisk-praktiske synspunkter om det ene og det andet vigtige emne inden for hifi'en. Jeg ser det for mig.... Og til sidst møder en hr. Jonas B. op med sin 'testtransistorradio' for at sammenligne og kontrollere om det hele nu er blevet ordentligt lavet. Det vil være slutbilledet på alle udsendelserne: billedet af eksperterne i et kæmpe skænderi og der tones langsomt ud og sluttes med Eva Cassidys udgave af 'Oh,What a wonderful world'.......
ole thofte
|
|
|
Hehe.. underholdende koncept thofte 
Det ender jo næsten med en ren omgang Jerry Springer slåskamp..   __________________ Don't fight it, embrace it!
|
| Til top |
|
| |
waal Udelukket fra forum

|
| Sendt: 25 April 2004 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
thofte skrev:
|
ole thofte
|
|
|
Modi tager sig af det praktiske
og Frederik af ..........
Jeg gyder olie på vandene
og du lejer studievært
|
| Til top |
|
| |