| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
V for victory. Yderst passende musikvalg. TWag adaptoren er lige ankommet.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
de dersen costum, skal de være bløde eller hårde..?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2010 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Afhænger vist af producenten. Mener at UE og JH er hårde mens Westone er bløde, men er ikke sikker.
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg modtaget JH13, plugget TWag kablet på og stukket dem i RPX-100 (med held kommer Protector i morgen) og sat Hans Theessink Slow Train på cd spilleren og WOW   
De passer tilsyneladende perfekt men jeg skal lige vende mig til at de fylder noget mere i øret.
Der er ingen tvivl om at de lydmæssigt kan konkurrere med Ed8 men til hjemmebrug vil jeg dog stadig foretrække en traditionel hovedtelefon da JH13 er noget mere besværlig at tage af og på.
Westone UM3x er hermed til salg hvis nogen skulle være interesseret. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal bare skrue dem ind i øret 
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
|
Så har jeg modtaget JH13, plugget TWag kablet på og stukket dem i RPX-100 (med held kommer Protector i morgen) og sat Hans Theessink Slow Train på cd spilleren og WOW   
De passer tilsyneladende perfekt men jeg skal lige vende mig til at de fylder noget mere i øret.
Der er ingen tvivl om at de lydmæssigt kan konkurrere med Ed8 men til hjemmebrug vil jeg dog stadig foretrække en traditionel hovedtelefon da JH13 er noget mere besværlig at tage af og på.
Westone UM3x er hermed til salg hvis nogen skulle være interesseret.
|
|
|
Tillykke med dem. Dine første indtryk må havde været rigtig gode siden du nu kommer med det udtryk. Det kan godt være det kræver at tilvænning det med at få dem i øret, men mon ikke det bliver lidt bedre med tiden.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 24 Marts 2010 kl. 23:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er hverken svært eller noget problem at få dem ind og ud, det er bare meget nemmere blot at lette på den ene kop på en normal hovedtelefon
når nogen vil i kontakt med mig. På et hotel værelse er det ligemeget da ingen skal i kontakt med mig. En pudseighed er i øvrigt at de er så
følsomme at min iPod slet ikke kan skrue volumen så langt ned at der bliver stille
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og Protector sidder nu for 4. dag i træk hos FedEx i Paris. Jeg har talt med FedEx for at få en forklaring men de ringede aldrig tilbage så nu ringede jeg igen. Forklaringen er at pakken er sendt som en economy pakke (til "kun" $45) og den garanterer de intet omkring. Måden det fungerer på er at de først læsser alle priority pakker på deres fly og hvis der så er plads kommer der economy pakker med hvilket i praksis vetyder at en pakke kan sidde i flere måneder på en lokation hvis de har mange priority pakker. Så brug ALDRIG FedEx (eller i hvert fald ikke deres sconomy forsendelse).    __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må du have fat i et af Shures PTH-moduler som de solgte med SE530 modellen. Hvis det er den eneste undskyldning
De Ed8'ere kommer til at samle støv på hylden....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 25 Marts 2010 kl. 16:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det gør de ikke og JH13 er hverken bedre eller dårligere end Ed8, måske bare lidt anderledes, men min balancerede ER4 får nok ikke megen spilletid fremover og UM3x er helt sikkert også overflødig. Ultrabærbart bliver det også fortsat iPhone+HF2 grundet headset funktionaliteten.
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Og Protector sidder nu for 4. dag i træk hos FedEx i Paris. Jeg har talt med FedEx for at få en forklaring men de ringede aldrig tilbage så nu ringede jeg igen. Forklaringen er at pakken er sendt som en economy pakke (til "kun" $45) og den garanterer de intet omkring. Måden det fungerer på er at de først læsser alle priority pakker på deres fly og hvis der så er plads kommer der economy pakker med hvilket i praksis vetyder at en pakke kan sidde i flere måneder på en lokation hvis de har mange priority pakker. Så brug ALDRIG FedEx (eller i hvert fald ikke deres sconomy forsendelse).   |
|
|
Så kom Protector til Danmark og var på bilen men der var desværre ikke tid til at levere den da de var færdige med Priority pakkerne så måske i næste uge. Sidst jeg fik noget med FedEx var det på bilen 3 dage i træk før de fik tid til rent faktisk at levere den. Ray talte med FedEx i USA og de GARANTEREDE ham at pakken ville blive leveret i dag men det skete altså ikke. Han er HVIDGLØENDE af raseri over dette. Og her spiller man hele dage med at gå hjemme og vente og tør næsten ikke gå på toilettet og i hvert fald ikke forlade huset af frygt for at de så skal komme lige på det tidspunkt. HADER FedEx      __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
wow det lyder godt nok trist  DHL og UPS er altså lige lidt sejere på den front __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yep. Dette er faktisk et rigtig godt eksempel på flere forskellige speditionsfirmaer. Torsdag i sidste uge sendte Whiplash TWag adaptoren med USPS Express, JH Audio JH13 med UPS og RSA Protector med FedEx. TWag adaptoren ankom tirsdag, JH13 onsdag og guderne må vide hvornår Protector dukker op. USPS kostede $27, UPS $47 og FedEx $45.
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
45$ for "bare" economy og så den service at de kører rundt med din forstærker i Danmark til det nu passer dem. Det da ikke en helt retfærdig forretning i forhold til de andre, og at man så heller ikke tør gå på tønden midt i det hele, det da for dårligt. Jeg mener ikke jeg har prøvet FedEx endnu, men det er måske en god ting ligefrem.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Marts 2010 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fredag aften skrev jeg en hade kalge mail til FedEx her i Danmark og i dag fik jeg så en mail retur hvor de meget beklagede mine oplevelser med deres service og garanterede at pakken ville blive leveret i dag. Guess what, den er IKKE blevet leveret. Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal gøre for at få FedEx til at slippe pakken. Jeg vil i hvert fald i fremtiden nægte at handle med nogen der vil sende med FedEx.
Og så er mine Westone UM3x sat til salg på head-fi __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er Protector endelig ankommet og det var godt nok al besværet og ventetiden værd. Selv helt uden burn-in løfter den JH13 i balanceret mode til et niveau jeg simpelt hen ikke troede var muligt for et så kompakt transportabelt anlæg. Jeg mener helt klart at dette anlæh kan konkurrere med de fleste stationære anlæg næsten uanset prisen. Jeg kunne sælge hele mit hjemme anlæg og nøjes med dette og stadig have høj, høj lydkvalitet. Det er så meget bedre end single ended fra D10.
Jeg fastholder min plads i pre order køen til en Pico Slim nu da jeg alligevel har betalt for den og jeg ælsker simpelt hen dens størrelse, men jeg har godt nok svært ved at se hvordan den lydmæssigt skal kunne konkurrere med hvad jeg hører med Protectoren, så der bliver formentlig en Pico Slim til salg relativt kort tid efter jeg har modtaget den.

iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er virkelig smukt
Fantastisk hvor langt bærbar lyd er kommet over de seneste 5-6 år - og man har kun lige taget hul på balanceret drift.
Angående Protectoren: Vil den også kunne trække et sæt full size eller er det mest til følsomme IEM?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 30 Marts 2010 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udfra de beskrivelser jeg har læst om Protectoren skulle den i praksis kunne trække næsten hvad som helst og konkurrere med stationære amps op til flere hundrede $ over Protectorens pris. I hvertfald når den bruges balanceret. Som single ended amp er den OK men der har den rigtig meget konkurrence til prisen, det er som balanceret amp at den kommer til sin ret.
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Jakobsen Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1779
|
| Sendt: 03 April 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
seriøst bærbar setup ...
farlig læsning ... kan mærke en gnist af headfi-titis lider af kraftigt hifi-titis i forvejen ... håber ikke det andet udvikler sig også
hvad koster sådan er bærbar setup ??? Protektor,JH13,TWag
|
| Til top |
|
| |