Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 09:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Istedet for Sennheiser IE8?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
LucasLKoefoed
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Hej Claus,

Øhh - jo, isoleringen er helt på plads og bassen er perfekt. :-) Det er lige præcis det, jeg godt kan lide ved skumpropperne. Jeg bruger i øvrigt også mine 530'ere som almindelige ørepropper uden musik når jeg er ude at flyve. I og med at jeg ikke har haft et på IE 8 mellem hænderne, kan jeg naturligvis ikke vide helt skråsikkert at Sennheisers skumfiduser er lavet af det samme som Shures, men jeg har haft en del andre mærker i hånden og det føles som om at det er samme materiale.

Når jeg dyrker motion, har jeg da naturligvis "tøjret" mine kabler så godt som muligt indenunder tøjet. ;-) Dog har jeg stadig oplevet at kunne høre kablerne i vinden og også mod tøjet.

Tak for velkomsthilsen i øvrigt og god weekend. :-)

nc8000: Hvorfra har du bestilt dine JH13? Jeg har også en iBasso D10 som jeg med stor fornøjelse bruger sammen med mine Sennheiser HD 650. Har du skiftet "lakridser" i den eller bruger du den med de, der sad i den fra starten?

Til top Vis LucasLKoefoed's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LucasLKoefoed Besøg LucasLKoefoed's Websted

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2010 kl. 22:47 | IP-adresse registreret  

LucasLKoefoed skrev:
nc8000: Hvorfra har du bestilt dine JH13? Jeg har også en iBasso D10 som jeg med stor fornøjelse bruger sammen med mine Sennheiser HD 650. Har du skiftet "lakridser" i den eller bruger du den med de, der sad i den fra starten?

Jeg har købt dem direkte fra Jerry Harvey Audio.

Nej jeg bruger ikke stock opamps men derimod HiFlight's TopKit som jeg har købt direkte hos ham. Der er bare en del hiss når de bruges sammen med UM3x så det er ikke en ideel kombination. Der skulle ikke være noget hiss med stock opamps.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes