Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 05:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Ny logitech squeezebox controller ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
bhaagensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 17:31 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
Forsøgte selv at sætte mig ind i det, men for kringlet og ingen garanti at det virker - Så køb en controller, det virker
ihverfald

Som sagt - det afhænger af forudsætninger. For nogen er det lige til. Min erfaring er at det er et pålideligt værktøj. På nettet virker det også til at
flertallet af dem der prøver, også finder at det virker. Kan kun anbefale at kigge på linket og vurdere. Evt. find en som er villig til at stille en
Controller til rådighed indtil opsætningen er klaret. Det tager kun få minutter.
Til top Vis bhaagensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bhaagensen

SilverLine
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

Ja det virkr sgu lidt kringlet :-(

Men ja, det er jo noget, der kun skal gøres én gang. Må se om jeg kan finde ud af, at få sat det op.

Til top Vis SilverLine's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverLine Besøg SilverLine's Websted

C.Bukowski
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Februar 2010 kl. 18:47 | IP-adresse registreret  

bhaagensen skrev:
C.Bukowski skrev:
Forsøgte selv at sætte mig ind i det, men for kringlet og ingen garanti at det virker - Så køb en controller, det virker
ihverfald

Flere
Som sagt - det afhænger af forudsætninger. For nogen er det lige til. Min erfaring er at det er et pålideligt værktøj. På nettet virker det også til at
flertallet af dem der prøver, også finder at det virker. Kan kun anbefale at kigge på linket og vurdere. Evt. find en som er villig til at stille en
Controller til rådighed indtil opsætningen er klaret. Det tager kun få minutter.

Netop pga. af forudsætninger og erfaringer, er denne brugsvejledning kringlet - Og det ses at det ikke virker for alle.

Så hellere købe en med controller og bagefter kan controlleren bruges som esktra i soveværeslet eller lign.
Til top Vis C.Bukowski's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af C.Bukowski

SilverLine
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2006
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

C.Bukowski skrev:
bhaagensen skrev:
C.Bukowski skrev:
ihverfald

Flere

Netop pga. af forudsætninger og erfaringer, er denne brugsvejledning kringlet - Og det ses at det ikke virker for alle.

Så hellere købe en med controller og bagefter kan controlleren bruges som esktra i soveværeslet eller lign.

Tja tror jeg køber en squeezebox classic eller en touch, så skulle det kører jo.

Til top Vis SilverLine's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverLine Besøg SilverLine's Websted

morkaj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Bornholm
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 08:06 | IP-adresse registreret  

Bruger det med controller og en Iphone, det virker grande.

Setup uden controller er en bitch, den tid mand skal anvende er ikke besparelsen værd. Ipeng er et genialt prog. (eneste grund til jeg igen og igen køber en iphone).

Happy Streaming

Til top Vis morkaj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af morkaj Besøg morkaj's Websted

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

Mht til applikationer til at styre Squeezebox så er der flere alternativer til afhængigt at operativsystem... dem jeg kender til:

Til Iphone/Touch
iPeng http://penguinlovesmusic.de/ der er andre applikationer til Iphone/Touch men det er denne alle taler om.
iSqueeze ?! hvad skete der med den...

Til Android:
SqueezeDroid http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=68373
SqueezeCommander  http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=69352
SqueezeControl http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=62581

Til Windows mobile:
SlimControl http://sc.sciatec.de/slimcontrol_download.shtml

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Martin H N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Jeg har også prøvet Spueemote til Ipod/Iphone men der er Ipeng langt bedre da det har mange flere funktioner.
Jeg ved ikke om de andre programmer også virker med WOL, men det kan man også i Ipeng og det er i hvert fald nice :)

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 20 Februar 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Martin H N skrev:
Jeg ved ikke om de andre programmer også virker med WOL, men det kan man også i Ipeng og det er i hvert fald nice :)

Den nye 1.3 version af SlimControl har fået WOL; så nu er den endelig blevet fuldt brugbar i dette hjem.
Har en lille Zotac ATOM/ION box kørende som musikserver; det tager 6-10 sekunder for den at træde i karakter fra hibernate.

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes