| Forfatter |
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Se det var jo straks mere spændende. Do tell ...
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
På nuværende tidspunkt er den på Cypern.. Så der er ikke ret meget at fortælle om endnu..
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte i øvrigt en ny barbermaskine i sidste uge og der fulgte sådan en her med  Lidt muskelløs, men en god afspiller der er nem at finde ud af..
|
| Til top |
|
| |
Philipsp Forum Bruger

Bruger siden: 03 December 2007 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fin afspiller, men jeg tror ikke jeg skifter min Cowon iAudio 9 ud med den __________________ Home: PC -> Aune Mini USB DAC/AMP -> AKG K701
Mobile: Cowon iAudio 9 -> Shure SE210
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
det ville jeg heller ikke, men den var jo gratis.. Så ren lydkvalitet/pris er den svær at slå..
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
så må vi jo se om du får lov.. 
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har SkyTronicen fået omkring 20 timer IsoTek og jeg har lyttet til lidt forskelligt og er faktisk ret imponeret. Der er et svagt slør over diskanten specielt ved kvinde stemmer men ellers finder jeg egentlig ikke nogen udprægede svagheder. Jeg har meget lidt erfaring med hovedtelefoner i den billige ende men jeg føler klart at den er bedre en den trådløse Sennheiser RS140 jeg havde. Den skal dog drives godt og duer ikke rigtig direkte ud af en iPod, iPhone eller direkte fra det indbyggede lydkort i en pc. Byggekvaliteten er ren plastik og svarer meget godt til en pris <200 kr. Jeg har googlet dem lidt og det lader til at listeprisen rundt om i europa ligger på €45 men at de typisk sælges for €25 plus forsendelse så eBay prisen var fin. Jeg tror ikke jeg ville have været blevet skuffet hvis jeg havde betalt 3-400 plus forsendelse for dem.
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan konstatere at det slør eller hvad man nu vil kalde det jeg oplever med kvinde stemmer også gør sig gældende for violiner i klassisk musik. Og at skifte til min Ed8 får så bare det hele til at falde rigtigt på plads og understreger virkelig hvad forskellen er på på en hovedtelefon til 200 kr. og så en til 10.000 kr., men fanden heller hvis der ikke var en afgrund til forskel. Der er dog ingen tvivl om at hvis jeg ikke havde råd til andet ville jeg stadig kunne nyde mine cd'er med SkyTronic fodret fra pcdp via D10.
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Marts 2010 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
det hjalp på diskanten at proppe noget perlonvat ind bag driverene.. Toad har lavet huller i det papir som dækker hullerne på den plade der holder driverne, de to der er foroven og tættest på skruerne og siger det hjælper også.. Et par velour pads fra AKG hjælper også noget.. Hvis de havde været lige så gode som Ultrasone ville du have været grædefærdig.. Jeg har ladet dem hænge lidt til tørre, da jeg fusker en del med mine læderprojekter, der er for lidt timer i et døgn 
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var da lidt ærgeligt må jeg sige, mit kabelgummi er også knækket, fjedrene på dem er faktisk udelukkende for at man skal placere dem rigtigt på knoppen og kan faktisk sagtens undværes  . Som NC også beretter er de urimeligt kræsne med forstærkeren, det burde en så billig bøf ikke være, i mine øjne.. Byggekvaliteten er ofte det område hvor de billigere ting falder igennem, de kan nemt lyde godt, men er bygget ½dårligt..Nogle gange elendigt.. hvorom alting er kan du tage puder og kabler af og sætte dem til salg på "rockgrotto", der er flere der gerne vil have dem til deres Superlux  , så kan du jo begrænse tabet en smule
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som ofte med meget billige ting er det lidt hit and miss og det ser ud til at mit eksemplar er mere hit end andre her nævnte og ja det er lidt til grin at der skal for 15.000 kr. forstærker til for at få dem til at lyde nogenlunde godt. Det virker som om selve enheden er noget bedre end den hovedtelefon den sidder i
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
De lyder nu også ganske fint fra en 4000 kroners forstærker    Men de rangere nu ikke så højt over yndlingsbøffer, men jeg synes nu ikke de er så dårlige, måske er deres kvalitets kontrol bare rigtig dårlig så flere fejlbehæftede bøffer kommer ud end der burde ??
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Marts 2010 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja qa er nok ikke så god, og ja også fra en D10 lyder de da klart bedre end 150 kr., jeg føler i hvert fald at jeg har fået fuld valuta og noget til for min minimale udskrivning. Men sønnen får dem ikke for det tror jeg slet ikke deres bygge kvalitet kan holde til, hans behandling kræver DT770 eller HD25
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
umiddelbart vil jeg sige at de er meget bedre bygget. Knægten og køteren legede med mine 681 i over en time og det kunne de godt holde til, lyden er jo meget en smagssag, men der er mange der har tilkendegivet at de synes de er gode.. Thoman har fået nogle nye modeller og efter hvad jeg har læst skulle dem der hedder 668B være gode, men jeg har ikke hørt dem, så du kunne jo tage en for holdet  og rapportere tilbage med din mening om dem.. Mine HD660 er noget af det bedste jeg har købt sådan lyd/pris, jeg er ikke helt så tosset med 681, men det har mere at gøre med min smag end egentlig lydkvalitet, selvom de altså er gode.. Samtidigt er det sjovt at modde dem, hvis det går galt er udskrivningen jo ikke særlig vild  Jeg faldt i øvrigt i igen i går     Så nu er der også en INDEED G2 på vej til det sdr.jydske.. Det ender med at jeg har en forstærker til hver hovedtelefon    ..
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået svar. De sender et nyt sæt. Så det er super service fra dem.
Det kunne da godt være jeg skulle prøve et sæt 668B. Men hvordan er det med forstærker til sådan et sæt? Lige nu skal de bare drives af en ipod og fra en computer. Men jeg kunne godt finde på at købe en usb dac med høretelefon forstærker, på et senere tidspunkt.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke der spenderes. Jeg tror at når de ting jeg har i ordre er ankommet så sætter jeg hængelås på muldvarpen og smidder nøglen væk
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|