| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige et billede  Er den ikke sød ?? Min muldvarp ligger forpustet ovre i hjørnet 
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Jeg har lige fået svar. De sender et nyt sæt. Så det er super service fra dem.
Det kunne da godt være jeg skulle prøve et sæt 668B. Men hvordan er det med forstærker til sådan et sæt? Lige nu skal de bare drives af en ipod og fra en computer. Men jeg kunne godt finde på at købe en usb dac med høretelefon forstærker, på et senere tidspunkt. |
|
|
Jeg kender ikke 668B, så det vil jeg ikke udtale mig om... Men jeg synes at både 681 og 660 er ganske fine fra min Meizu/Ipod, det skal så siges at de bestemt vokser med opgaven, når der bliver spændt nogle fuldblods heste foran.. flot service må man sige.. __________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 00:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er min ALO forstærker nået til køffenhaun   Så med lidt held har jeg den før weekenden 
|
| Til top |
|
| |
Langendorf Forum Bruger

Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 07:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder da spændende  Jeg er helt ny inden for head-fi. Så hvis du har lidt mere info, om den forstærker. Må du meget gerne linke :P Hvis du har andre link, til sider med head-fi må du også gerne poste dem.
Her til aften/nat har jeg fået lyttet lidt på de skytronic bøffer. Og en ting jeg har lagt mærke til. Er at alt udefrakommende støj, hører jeg ganske nemt. Men andre ved siden af mig kan næsten ikke høre musiken. Regnede egentlig med at åbne høretelefoner ville larme mere. Og så synes jeg ikke, at de kan spille diskant. Måske de skal tilspilles nogle flere timer. De har spillet i ca 10 timer.
Det er egentlig lidt irriterende at jeg hører alt omkring mig. Så det var måske en idé at finde et sæt der er lukkede. Men de superlux du nævner er alle åbne ikke?
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 08:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
lige et billede

Er den ikke sød ??
Min muldvarp ligger forpustet ovre i hjørnet  
|
|
|
Hey Claus Man må sige der er gang i butikke hva  Har aldrig selv før interesseret mig for Head-Fi, men i HD681, så jeg en billig indgang til universet, nu er ønsket der så for at få en "billig" hovedtelefonforstærker til dem, er der noget du kan anbefale? Evt. hvor har du købt den her? Ville gerne lande på noget til under 500 kr, da jeg stadig er i min spæde start..  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 09:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
G1 af indeeden koster lige i det område, den jeg har købt er storebroderen, som koster lige omkring de 700.. G1 har fået mange fine ord med på vejen og skaberen af den har læst på forum og gjort hvad han kunne for at leve op til ønskerne, som var lavere støj niveau og mindre følsomhed over for elektronisk støj.. Prøv at google rockgrotto der er to kæmpetråde om indeed og indeed G2, lille broderen kan fås i nogle lidt billigere efterligninger, ja kina kopiere også kinesere   Jeg vil helst ikke anbefale lige netop denne, da jeg endnu ikke har hørt den og derfor ikke kan gøre det med god samvittighed  Der er specielt en der får gode ord med på vejen sammen med 681 den her men igen ikke noget jeg har hørt, men jeg kender dem der har og stoler på deres ører, prøv at søg på C-moy på ebay, så kommer der flere alternativer i den billige ende.. Der er også en brugt Vcan fra MF på ebay  Dejligt at man kan lokke lidt nyt blod i folden    P.s det er fedt du spørger i en eksisterende tråd i stedet for bare at starte en ny  
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Langendorf skrev:
Det lyder da spændende Jeg er helt ny inden for head-fi. Så hvis du har lidt mere info, om den forstærker. Må du meget gerne linke :P Hvis du har andre link, til sider med head-fi må du også gerne poste dem.
Her til aften/nat har jeg fået lyttet lidt på de skytronic bøffer. Og en ting jeg har lagt mærke til. Er at alt udefrakommende støj, hører jeg ganske nemt. Men andre ved siden af mig kan næsten ikke høre musiken. Regnede egentlig med at åbne høretelefoner ville larme mere. Og så synes jeg ikke, at de kan spille diskant. Måske de skal tilspilles nogle flere timer. De har spillet i ca 10 timer.
Det er egentlig lidt irriterende at jeg hører alt omkring mig. Så det var måske en idé at finde et sæt der er lukkede. Men de superlux du nævner er alle åbne ikke?
|
|
|
Hd 660 er lukkede.. Jeg har skrevet lidt om hvordan du kan hente lidt mere diskant længere oppe i tråden, dejligt du er kommet i bedre humør   HD681 med filtervat isolerer også på et fornuftigt niveau, ikke nok til tog og fly.. Jeg skal nok vende tilbage om forstærkerne lige så snart jeg har lyttet til dem i et par dage..  __________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Marts 2010 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så landede min ALO forstærker Har kun lige lyttet i en times tid, men det lover godt. Jeg laver en separat tråd nå jeg har haft lidt mere tid med den.. Men den er OND  
|
| Til top |
|
| |
Rune|WildChild Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 937
|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 12:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
G1 af indeeden koster lige i det område, den jeg har købt er storebroderen, som koster lige omkring de 700..
G1 har fået mange fine ord med på vejen og skaberen af den har læst på forum og gjort hvad han kunne for at leve op til ønskerne, som var lavere støj niveau og mindre følsomhed over for elektronisk støj..
Prøv at google rockgrotto der er to kæmpetråde om indeed og indeed G2, lille broderen kan fås i nogle lidt billigere efterligninger, ja kina kopiere også kinesere  
Jeg vil helst ikke anbefale lige netop denne, da jeg endnu ikke har hørt den og derfor ikke kan gøre det med god samvittighed 
Der er specielt en der får gode ord med på vejen sammen med 681 den her men igen ikke noget jeg har hørt, men jeg kender dem der har og stoler på deres ører, prøv at søg på C-moy på ebay, så kommer der flere alternativer i den billige ende..
Der er også en brugt Vcan fra MF på ebay 
Dejligt at man kan lokke lidt nyt blod i folden   
P.s det er fedt du spørger i en eksisterende tråd i stedet for bare at starte en ny   
|
|
|
Tak for dit svar, jeg har ikke lige fået email påmindelse selvom det var slået til, så har først set dit svar nu  Men mange tak for det fine svar, jeg vil kaste mig ud i at undersøge markedet  __________________ Dynaudio Focus 140, Bladelius Tyr MKII, Rega Apollo, Xindak SC0.1
Mit setup
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Marts 2010 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min Indeed G2 er netop ankommet, den slap med skrækken hos tolderen, nu får den lov til at koge det næste døgns tid..
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 April 2010 kl. 02:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja så gik det galt igen...  Sad lige og kiggede på wupti's side og faldt over en Cowon D2 16 GB til 940 kr. incl porto, det var en returvare, så der var kun den    Så kommer jeg ind i det nye årtusinde med min første touchscreen, "The Borg" har vundet.. Jeg er spændt på at høre den, da Cowon har et ry for god lyd, håber den ikke er EUplomberet MHT volumen, ellers må jeg finde en US firmware.. Min G2 er en dejlig lille forstærker, den er IKKE til at analysere musik med, men den er nu dejlig til at høre musik med.. Den kan varmt anbefales der er også ved at komme gang i modsne af den på rockgrotto, så bliver det jo lidt spændende hvor god den ender med at blive.. ALOen er desværre ikke lige den lyd jeg søger, det er en rigtig fin og meget god forstærker, men efter nogle dages gennemlytning må jeg erkende at lydkvalitet ikke er alt  , men den er langt foran hvad jeg ellers har af sådan noget, så jeg vil give den en chance til at omvende mig..
|
| Til top |
|
| |