Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 04:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Integreret forstærkere kr. 25.000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 02 April 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret  

Bandit skrev:
Music4life skrev:
pepsi skrev:
Music4life skrev:

Hej Pepsi

Har du noget i kikkerten efter vores gode råd?. Er du begyndt at lytte eller skal du først have nye speakers hvilket jeg tror er klogest at starte

Endnu ikke begyndt at lede endnu. Ville have lånt Bladelius Thor af Expert i varde men den udgår....så må bare vente til at se den nye mk3.

Der har været mange rigtige gode forslag som jeg også har studeret, men synes på mange af produkterne hænger designet. Synes bladelius har fedt design, stilrent uden alt for mange knapper.

Men valget er endnu ikke fortaget, så tråden er stadig åben for gode ideer.

Hej Pepsi

Saxede et billede af den nye MK3. Som den kyndige kan se er det samme design som går igen

Ædringen må ligge i indmaden med større bestykning. 130000 uf ladelytkapacitet som tidligere skrevet af Leif i tråden er da voldssomt med den 1800 va netdel. Den burde kunne puste liv i alle højttalere.

Hejsa!

- Lige for at rette en misforståelse...

Den nye Thor får IKKE større lytkapacitet - det hifileif omtaler, er en opgradering jeg har lavet, hvor jeg monterer yderligere 40.000 uF, på printet hvor udgangen sidder - altså HELT tæt på udgangs transistorerne!

Printet i Thor er allerede forberedt for dette - så det er kun et spørgsmål om at få fat i nogle identiske lytter, med dem der sidder i den i forvejen - lad for guds skyld være med at sætte et andet fabrikat/type - det ændrer lyden markant - og IKKE til det bedre....

I MK-III er konstruktionen fintrimmet, med nogle af de samme kredsløb som benyttes i Ymer, derudover kommer den med indbygget DAC (I HØJ kvalitet) til Squeezebox mm.

Mvh

Benno Meldgaard

Expert Varde

Hej Benno

Interessant med den nye indbyggede DAC i Thor MK III. Er der både USB, Toslink og Coax? Hvad bliver prisen på MK III?

Bandit
Branchemedlem
Branchemedlem

Expert Varde

Bruger siden: 18 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 03 April 2010 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

[/QUOTE]

Hej Benno

Interessant med den nye indbyggede DAC i Thor MK III. Er der både USB, Toslink og Coax? Hvad bliver prisen på MK III?
[/QUOTE]

Hej du!

Jeg har desværre endnu ikke modtaget detaljeret info omkring DAC'en i Thor, prisen bliver 24.999,-

Mvh

Benno

Hifi - For musikkens skyld - ikke omvendt!
Til top Vis Bandit's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bandit

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 April 2010 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Halløj :)

Mit bud må blive at få lyttet til en PASS INT-150. Jeg har på ingne måde hørt alt i prisklassen, men jeg har ikke hørt bedre end amerikaneren

- jeg har, som du kan se, selv en - men dén kan du ikke købe!

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes