| Forfatter |
|
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja okay os x ved jeg ikke det store om, kørte det det for nogen år siden på min pc, men det var for usikkert så nåede ikke at opbygge den store viden om det.
Men altså det må jo ligge i dacen, eller den måde os x ser dacen på. Prøv evt at bruge foobar eller vlc bare for at se om det er itunes der er problemmet.
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
ja okay os x ved jeg ikke det store om, kørte det det for nogen år siden på min pc, men det var for usikkert så nåede ikke at opbygge den store viden om det.
Men altså det må jo ligge i dacen, eller den måde os x ser dacen på. Prøv evt at bruge foobar eller vlc bare for at se om det er itunes der er problemmet.
|
|
|
Det har jeg prøvet som det første og det er desværre et generelt problem  __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm men du kan stadig styre volumen via itunes ikke? det er kun keyboarded der driller ik? Hvilket keyboard er det, mit dinovo edge drillede også, men et lille plugin til foobar reddede det
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 19:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| Hmm men du kan stadig styre volumen via itunes ikke? det er kun keyboarded der driller ik? Hvilket keyboard er det, mit dinovo edge drillede også, men et lille plugin til foobar reddede det
|
|
|
Ja, kan sagtens styre lyden, det er bare et luksus problem. Det er bare tastaturet der sidder på min Macbook Pro. __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 19:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
lyder bare underligt, jeg giver mac skylden  Men kan jo være det løser sig selv, dvs når du køber en PC  Prøv at spør inde på macnation eller de andre mac sider, mon ik det kan løses, ellers skriv til Steve og brok dig
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
lyder bare underligt, jeg giver mac skylden Men kan jo være det løser sig selv, dvs når du køber en PC
Prøv at spør inde på macnation eller de andre mac sider, mon ik det kan løses, ellers skriv til Steve og brok dig
|
|
|
Hehe... tænkte nok at der ville komme en mac kommentar eller to. Har også gang i at spørge på et par forskellige macforums, men kunne jo være at nogen herinde vidste noget?! __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
DjArnieH Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 27 Marts 2010 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa. Har du checket dine systemindstillinger for lyd? Ellers er min erfaring af enkelte dac´s "overtager" styringen af lyden...:-( Ellers kan du prøve enten med Remote- fysisk eller på iPhone eller itouch!
|
| Til top |
|
| |
Bagger Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2010 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
DjArnieH skrev:
Hejsa. Har du checket dine systemindstillinger for lyd? Ellers er min erfaring af enkelte dac´s "overtager" styringen af lyden...:-( Ellers kan du prøve enten med Remote- fysisk eller på iPhone eller itouch!
|
|
|
Er der ikke noget at gøre imod disse overtag af styringen på lyden? Kunne virkelig være gyldent hvis det kunne lade sig gøre at få lyden styret som normalt. __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |