Emne: Arrrrrgh come on Moderatore ;-( ( Emne lukket)
|

|
Forfatter |
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOVSA
Så blev der sku lige slettet et par indlæg.
Man må åbenbart ikke spørge omkring hvad det koster at drive sådan et site  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
dreamz Udelukket fra forum

Bruger siden: 12 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 362
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mikkel
Jeg kender ikke forretningsmodellen eller økonomien for h4a og ved derfor ikke om mit forslag vil være ødelæggende for økonomien.
Og hvis det er tilfældet, giver det jo sig selv. Men jeg forstår ikke, hvorfor det ville betyde lukningen af h4a, hvis der blev oprettet et underforum, hvor branchemedlemmer kunne fremvise deres grej. Indlæggende skal jo overholde retningslinjerne for branchemedlemmerne, hvori der bl.a. hedder, at man ”ikke må tale rosende eller reklamerende for produkter denne selv måtte have produceret, have forhandling- og/eller distribution af eller kommerciel tilknytning til.”
Jeg er som mange andre glad for dette forum og sætter stor pris på det fremragende og frivillige arbejde, du og de andre tilknyttede gør for at bevare sitet som et spamfrit og åbent forum, og hvor alle med vores interesse kan debattere, give og få gode råd samt flashe lækkert og spændende grej.
/dreamz
__________________ /dreamz
|
Til top |
|
|
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
HOVSA
Man må åbenbart ikke spørge omkring hvad det koster at drive sådan et site  |
|
|
Ja, det så lidt mystisk ud, det ene øjeblik var spørgsmålet der, det næste var det væk.
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Pierre skrev:
HOVSA
Man må åbenbart ikke spørge omkring hvad det koster at drive sådan et site 
|
|
|
Ja, det så lidt mystisk ud, det ene øjeblik var spørgsmålet der, det næste var det væk.  |
|
|
Det er sku ren MAGI  __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pierre skrev:
HOVSA
Man må åbenbart ikke spørge omkring hvad det koster at drive sådan et site  |
|
|
Det må du gerne spørge om. Dit forrige indlæg blev slettet, fordi det indlæg du refererede til blev slettet  __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er man Branchemedlem hvis man arbejder for HIFI4ALL
__________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
ulrikmm Forum Bruger

Bruger siden: 09 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1100
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår godt problemet med at frigive et underforum for branchemedlemmers anlæg. For så kunne branchemedlemmerne (de
af dem, der aktivt sælger udstyr) reklamere dér og så ville Hifi4all hurtigt miste sine basører.
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
|
|
|
Nej, hvorfor skulle vi være det? (Branchen -> lønnet arbejde for at sælge/formidle hifi)
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
Nej. HIFI4ALL har ikke økonomisk interesse i at promovere nogen specifikke produkter. 
|
|
|
Det har jeg heller ikke ! __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
thuekay skrev:
Er man Branchemedlem hvis man arbejder for HIFI4ALL  |
|
|
Nej. HIFI4ALL har ikke økonomisk interesse i at promovere nogen specifikke produkter. 
|
|
|
Jamen det har Thue da heller ikke Han er bare fejedreng hos hifiklubben......... __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Old_school Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mikkel Gige skrev:
Hej alle sammen!
Det her er et tve-ægget sværd. Og lad os bare kalde en spade for en spade.
På nuværende tidspunkt kan branchen fremvise deres grej i Tilbudsavisen, og skamrose det lige så tosset de vil. Det betaler de for! Disse indtægter går til driften af HIFI4ALL.DK, og det er disse indtægter der gør siden og forummet gratis for jer læsere. Ingen tilbudsavis = intet HIFI4ALL.DK!
Hvis branchefolk kunne fremvise "eget" grej i forummet ville det hurtigt blive udnyttet, og udskiftningen i grejet ville være markant højere, end hos de fleste almindelige læsere. Det er i og for sig forståeligt, for en forhandler tjener penge på og får sin løn ved at sælge sit grej, så hvorfor ikke også udnytte en gratis reklamesøjle. Og samtidig ville tilslutningen til Tilbusavisen falde tilsvarende!
Så simpelt kan det siges... Og lad nu være med at skrive "HIFI4ALL.DK er i lommen på branchen"! Tværtimod betaler branchen for at I kan nyde et gratis forum!
Mvh, Mikkel.
|
|
|
Hvis ellers man kan se på brugerid at det er et branchemedlem, og det kan man idag, så kan man jo tage det med et gran salt, og det vil de fleste gøre. En nævenyttig forhandler der skifter til nyeste setup hver sæson vil iøvrigt hurtigt blive stemplet i forum som useriøs og det vil være bad for business. Det stiller faktisk store krav til branchemedlemmer at undgå at falde igennem.
Så jeg mener at det er tid til en revision af reglerne fra 2003. Kunne man overveje en afstemning, naturligvis blot vejledende?
__________________ Quad 2905
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg byder lige ind med noget så usædvanligt som et indlæg fra et branchemedlem uden advarsler på kontoen... 
Helt overordnet, så har jeg den holdning at dem der driver sitet bestemmer, og så må jeg indrette mig efter dét hvis jeg vil være her (måske derfor jeg ikke har nogen advarsler...). Når det er sagt, så vil jeg gerne ytre min mening om hvordan linien BURDE være i et velfungerende forum. Jeg synes det er at undervurdere de almindelige brugeres evne til at bedømme afsenderens troværdighed, at binde branchemedlemmerne på hænder og fødder på den måde det sker. Selvfølgelig skal der være grænser, men jeg mener det bør være muligt at slå ned dér hvor tingene bliver personlige, eller hvor det går over i spam, i stedet for at have håndfaste specifikke regler for hvad et branchemedlem må sige. Hvis det bliver overladt til de øvrige brugere at bedømme troværdigheden af et branchemedlem ud fra hvad han siger, så vil brugerne formentligt også i højere grad selv stille sig lidt mere kritisk overfor afsenderens budskab. Folk kan da godt gennemskue at hvis importøren af mærke X siger at mærke X er fantastisk, så skal man tage det med et gran salt, og ikke mindst, hvis et branchemedlem over-roser sine egne produkter, så regulerer det ret hurtigt sig selv fordi folk godt kan se at det er reklamesnak. Det er simpelthen dårlig reklame i længden at hævde sine egne produkter i situationer hvor det ikke hører hjemme. På samme vis som jeg mener det er usandsynligt dårlig reklame for et branchemedlem at have advarsler, det er simpelthen uprofessionelt. Der er mig bekendt ingen der har fået en officiel advarsel som et lyn fra en klar himmel, uden et vist antal formaninger først.
Det afgørende er at folk kan se at en bruger har et tilhørsforhold til branchen. Eventuelt kan den enkelte bruger så uddybe i sin signatur præcist hvor omfattende tilhørsforholdet er. Så mener jeg altså godt folk kan gennemskue hvor meget de bør lytte til branchemedlemmernes input. Det væsentlige for mig at se, hvis man vil drive et interessant og velfungerende forum, er ikke at undgå reklame, men at undgå SKJULT reklame. Så længe alle kan se hvor en bruger med tilhørsforhold til branchen hører hjemme, så mener jeg ikke der er dét behov for regulering som bliver opretholdt nu. Alt andet lige, så sidder der en del branchemedlemmer med noget generel viden og input som kan gøre debatten rigere.
Forestil jer for eksempel hvis Steen Duelund aldrig havde fået lov til at levere dén mængde input i den offentlige debat som han gjorde. Om man var enig eller ej, så ville hifi-hobbyen være fattigere uden hans input i debatten. Ja, branchemedlemmer MÅ godt stadig deltage, men hvis de konstant skal spekulere i om de nu også må skrive dét de har lyst til, så ender det ganske enkelt med at de vælger at lade helt være.
Argumentet om at tilbudsavisens indtægter driver sitet synes jeg er tyndt. Så må I være for dårlige til at sælge banner-reklamer, for det lykkes da fint for andre sites at få økonomien til at løbe rundt på banner-reklamer alene. Recordere.dk tjener penge nok på bannere til at sende en hel flok skribenter på udstillinger rundt omkring i verden, uden nogen tilbudsavis. Når det er sagt, så synes jeg for så vidt det er okay at branchemedlemmer ikke får lov at have en "mit anlæg" tråd. Helt ærligt, hvis du lever af at vise anlæg frem hele dagen, så tror jeg simpelthen ikke på at man har et væsentligt behov for også at vise dét frem man har derhjemme. Det er meget enkelt, hvis det består af de ting du har i butikken, så kan du vise det frem dér, hvis det ikke gør, så er det decideret dumt rent forretningsmæssigt at vise det frem. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ulrikmm skrev:
Forstår godt problemet med at frigive et underforum for branchemedlemmers anlæg. For så kunne branchemedlemmerne (de af dem, der aktivt sælger udstyr) reklamere dér og så ville Hifi4all hurtigt miste sine basører.
|
|
|
Det er muligt, at der vil være for meget administration og overvågning ved et sådan underforum. For min pointe er jo, at det ikke skal fungere som en annoncesektion, hvor branchemedlemmerne gratis kunne sælge ud af deres hjemmeudstyr. Og derfor skulle de samme retningslinjer for branchemdelemmer gælde - også i et sådan underforum.
Men interessant, at moderator Brok anser det som en ok ide, mens ejer Mikkel mener, det vil kunne lukke sitet...
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
thuekay skrev:
floe skrev:
thuekay skrev:
|
|
|
|
|
|
Det har jeg heller ikke !
|
|
|
Hej Thuekay Hvis du ikke sælger produkter i Hifiklubben, så er det måske nærmere et spørgsmål om, hvorvidt du skal kategoriseres som branchemedlem eller ej?
|
Til top |
|
|
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3134
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
dreamz skrev:
ulrikmm skrev:
Forstår godt problemet med at frigive et underforum for branchemedlemmers anlæg. For så kunne branchemedlemmerne (de af dem, der aktivt sælger udstyr) reklamere dér og så ville Hifi4all hurtigt miste sine basører.
|
|
|
Det er muligt, at der vil være for meget administration og overvågning ved et sådan underforum. For min pointe er jo, at det ikke skal fungere som en annoncesektion, hvor branchemedlemmerne gratis kunne sælge ud af deres hjemmeudstyr. Og derfor skulle de samme retningslinjer for branchemdelemmer gælde - også i et sådan underforum.
Men interessant, at moderator Brok anser det som en ok ide, mens ejer Mikkel mener, det vil kunne lukke sitet... |
|
|
Jeg er ikke den, der står for den forretningsmæssige del af hifi4all  Det er grunden til forskellen i tilgang til forslaget. Om det KAN kan have indvirkning på grundlaget for at holde sitet kørende, aner jeg intet om, jeg forholder mig alene til om der kan være en pointe i forslaget. __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brok skrev:
dreamz skrev:
ulrikmm skrev:
|
|
|
Men interessant, at moderator Brok anser det som en ok ide, mens ejer Mikkel mener, det vil kunne lukke sitet...
|
|
|
Jeg er ikke den, der står for den forretningsmæssige del af hifi4all Det er grunden til forskellen i tilgang til forslaget. Om det KAN kan have indvirkning på grundlaget for at holde sitet kørende, aner jeg intet om, jeg forholder mig alene til om der kan være en pointe i forslaget.
|
|
|
Fair nok, og om ikke andet, så viser denne debat, at sagen er mere nuanceret, end jeg først antog. Jeg kan sagtens se problematikken fra jeres side, og som også Otto er inde på, at vi jo bare gæster, som bør rette os efter værternes anvisninger. Men derfor kan man jo godt være uenig 
Keep up the good work.
|
Til top |
|
|
thuekay Forum Bruger

|
|
|
|
AV Precision skrev:
Jeg byder lige ind med noget så usædvanligt som et indlæg fra et branchemedlem uden advarsler på kontoen... 
Helt overordnet, så har jeg den holdning at dem der driver sitet bestemmer, og så må jeg indrette mig efter dét hvis jeg vil være her (måske derfor jeg ikke har nogen advarsler...). Når det er sagt, så vil jeg gerne ytre min mening om hvordan linien BURDE være i et velfungerende forum. Jeg synes det er at undervurdere de almindelige brugeres evne til at bedømme afsenderens troværdighed, at binde branchemedlemmerne på hænder og fødder på den måde det sker. Selvfølgelig skal der være grænser, men jeg mener det bør være muligt at slå ned dér hvor tingene bliver personlige, eller hvor det går over i spam, i stedet for at have håndfaste specifikke regler for hvad et branchemedlem må sige. Hvis det bliver overladt til de øvrige brugere at bedømme troværdigheden af et branchemedlem ud fra hvad han siger, så vil brugerne formentligt også i højere grad selv stille sig lidt mere kritisk overfor afsenderens budskab. Folk kan da godt gennemskue at hvis importøren af mærke X siger at mærke X er fantastisk, så skal man tage det med et gran salt, og ikke mindst, hvis et branchemedlem over-roser sine egne produkter, så regulerer det ret hurtigt sig selv fordi folk godt kan se at det er reklamesnak. Det er simpelthen dårlig reklame i længden at hævde sine egne produkter i situationer hvor det ikke hører hjemme. På samme vis som jeg mener det er usandsynligt dårlig reklame for et branchemedlem at have advarsler, det er simpelthen uprofessionelt. Der er mig bekendt ingen der har fået en officiel advarsel som et lyn fra en klar himmel, uden et vist antal formaninger først.
Det afgørende er at folk kan se at en bruger har et tilhørsforhold til branchen. Eventuelt kan den enkelte bruger så uddybe i sin signatur præcist hvor omfattende tilhørsforholdet er. Så mener jeg altså godt folk kan gennemskue hvor meget de bør lytte til branchemedlemmernes input. Det væsentlige for mig at se, hvis man vil drive et interessant og velfungerende forum, er ikke at undgå reklame, men at undgå SKJULT reklame. Så længe alle kan se hvor en bruger med tilhørsforhold til branchen hører hjemme, så mener jeg ikke der er dét behov for regulering som bliver opretholdt nu. Alt andet lige, så sidder der en del branchemedlemmer med noget generel viden og input som kan gøre debatten rigere.
Forestil jer for eksempel hvis Steen Duelund aldrig havde fået lov til at levere dén mængde input i den offentlige debat som han gjorde. Om man var enig eller ej, så ville hifi-hobbyen være fattigere uden hans input i debatten. Ja, branchemedlemmer MÅ godt stadig deltage, men hvis de konstant skal spekulere i om de nu også må skrive dét de har lyst til, så ender det ganske enkelt med at de vælger at lade helt være.
Argumentet om at tilbudsavisens indtægter driver sitet synes jeg er tyndt. Så må I være for dårlige til at sælge banner-reklamer, for det lykkes da fint for andre sites at få økonomien til at løbe rundt på banner-reklamer alene. Recordere.dk tjener penge nok på bannere til at sende en hel flok skribenter på udstillinger rundt omkring i verden, uden nogen tilbudsavis. Når det er sagt, så synes jeg for så vidt det er okay at branchemedlemmer ikke får lov at have en "mit anlæg" tråd. Helt ærligt, hvis du lever af at vise anlæg frem hele dagen, så tror jeg simpelthen ikke på at man har et væsentligt behov for også at vise dét frem man har derhjemme. Det er meget enkelt, hvis det består af de ting du har i butikken, så kan du vise det frem dér, hvis det ikke gør, så er det decideret dumt rent forretningsmæssigt at vise det frem. |
|
|
Endnu en gang, et godt sagligt indlæg fra din side. Enig med det meste af det du skriver, dog ikke de sidste 5-6 linier. Jeg arbejder i Hifiklubben 1 gang eller 2 om ugen. Så jeg lever ikke af at vise anlæg frem. Idéen med min "Vise anlæg" tråd er at få gode råd og indputs. Og det er nu en gang nemmere når man kan vise et billede af hvordan anlægget er placeret. Og samtidig er der flere som har spurgt ind til nogle ting som jeg benyttede (I dette tilfælde Valhalla Spike Feet som vi ikke sælger i Hifiklubben) og om de gav et brugbart resultat som jeg da meget gerne vil svare på. Det vil også blive svært for mig hvis jag ikke må vise mine ting frem. __________________ Mvh Thue
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

|
|
|
|
Mastervol skrev:
thuekay skrev:
floe skrev:
thuekay skrev:
Er man Branchemedlem hvis man arbejder for HIFI4ALL  |
|
|
|
|
|
Det har jeg heller ikke !
|
|
|
Hej Thuekay
Hvis du ikke sælger produkter i Hifiklubben, så er det måske nærmere et spørgsmål om, hvorvidt du skal kategoriseres som branchemedlem eller ej?
|
|
|
At sælge og have økonomisk interesse er 2 vidt forskellige ting.
I blander tingene sammen. Thue har arbejde i hifiklubben som et fritidsjob og har derfor ingen økonomisk interesse i denne butik/ kæde. Har får intet ud af at "reklamere" for klubbens produkter og derved heller ingen økonomisk interesse, som jo åbenbart er det der er den afgørende faktor (ifølge jer selv). __________________ Vin & Vinyl
|
Til top |
|
|
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Old_school skrev:
Hvis ellers man kan se på brugerid at det er et branchemedlem, og det kan man idag, så kan man jo tage det med et gran salt, og det vil de fleste gøre. En nævenyttig forhandler der skifter til nyeste setup hver sæson vil iøvrigt hurtigt blive stemplet i forum som useriøs og det vil være bad for business. Det stiller faktisk store krav til branchemedlemmer at undgå at falde igennem. |
|
|
Du var hurtigere end mig, det var præcist min pointe.
Old_school skrev:
Så jeg mener at det er tid til en revision af reglerne fra 2003. Kunne man overveje en afstemning, naturligvis blot vejledende?
|
|
|
Jeg mener nu at reglerne har været rettet til for ikke så forfærdeligt længe siden, men ikke til det bedre efter min ydmyge mening.
Jeg vil lige fortsætte med at give et eksempel på indlæg som jeg mener er givtige for debatten, men som i dag mangler fordi branchemedlemmer ikke må debattere frit nok: Lad os sige at der opstår en debat om hvorvidt glas eller acryl er bedst som pladetallerken. Som debatten er i dag, er der en overvejende sandsynlighed for at debatten bliver ført af nogle der har lyttet lidt på det ene og det andet, og så mener halvdelen at det ene er bedst, halvdelen at det andet er bedst, og så er ingen blevet klogere. Hvis branchemedlemmerne gad deltage, så kunne f.eks. importøren af Rega argumentere for hvorfor hårde materialer er bedre end bløde, og at glas derfor er bedst, mens importøren af f.eks. ClearAudio kunne argumentere for at acryl ligger nærmest resonansfrekvensen af vinyl (eller hvad der nu er argumentet), og at acryl derfor er bedst. Så havde man måske nok stadig ikke noget konkret svar (eftersom det kan diskuteres om der overhovedet findes et konkret svar, når der er tale om fordele og ulemper), men læserne ville i hvert fald have fået noget væsentligt mere konkret og interessant information, end bare "jeg synes altså at X lyder bedre end Y". JA, almindelige brugere kunne sagtens komme med den samme information, men sandsynligheden for at det sker er alt andet lige lavere. Hvor meget visse brugere end gerne vil bilde sig ind at de er klogere end alle de t**ser der kegler rundt i branchen, så kan man ikke komme uden om at de fleste bliver klogere på et emne af at leve af at beskæftige sig med det. Forudsat at det sker på et rimeligt seriøst niveau selvfølgelig.
Nu bryder jeg mig generelt ikke om at hævde mig selv, men de fleste brugere mener jeg har leveret noget særdeles værdifuld information i den generelle debat om billedkvalitet og billed-produkter i det hele taget. Mange af de indlæg jeg har lavet, ville ikke kunne laves her på siden under det nuværende regelsæt, og af samme årsag bliver det heller ikke her på siden at jeg starter den slags tråde jeg tidligere har ført en del af, hvor jeg tager et specifikt emne op til debat og forklarer mit syn på sagen. Det er simpelthen for svært at gennemskue hvornår jeg rammer grænsen for om jeg laver reklame eller ej. Kan jeg for eksempel lave en tråd hvor jeg forklarer hvad det er i et billede der er væsentligt for at opnå den bedste gengivelse - det kan jeg ikke gøre uden at argumentere for at korrekt billede er det bedste, at korrekt billede opnås gennem kalibrering, og derved gøre reklame for et af mine primære produkter. Men det er en debat der altid er yderst populær og som jeg får meget ros for når jeg laver. Det føler jeg ikke jeg kan under det nuværende regelsæt, derfor ender det altid med at jeg kører de debatter på Recordere.dk i stedet. __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
Til top |
|
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|