Forfatter |
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
roundsound skrev:
Hvorfor må branchemedlemmer skrive i deres signatur hvilket anlæg de har, hvis de ikke må skrive det i
et indlæg under
"Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr"  |
|
|
Ideen er, at en sådan tråd bliver opdateret, og dermed kommer på forsiden
og får langt mere eksponering, i modstætning til andre tråde. En sådan tråd vil blive en langt mere aktiv måde at eksponere og
reklamere for produkter på, i det man kan bruge billeder og langt mere tekst. |
|
|
Som udgangspunkt forstår jeg denne argumentation, men samtidig melder der sig et nyt spørgsmål: Er det ikke gratis at få lagt
en nyhed på forsiden? Det giver jo så gratis reklame, som bliver vist hver gang indtil der er kommet 4 nye "nyheder". Det
virker lidt ulogisk at der er lukket for én slags gratis reklame, men ikke for en anden
|
Til top |
|
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan måske tilføje at jeg før i tiden syntes at det var super spændende at læse branchemedlemmernes "se mit anlæg"-tråde.
Jeg bryder mig dog ikke om branchemedlemmer der "pusher" deres egne produkter i "hvilket anlæg skal jeg købe"-tråde. Jeg
synes at man fremover bør tillade det første og lade det sidste forblive "forbudt".
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
floe skrev:
Min kommentar vedrørende en konstruktiv debat var bestemt heller ikke myndtet på dig, men på flere af de indlæg der handler mere om mudderkastning end en løsningsorienteret debat. Det er naturligvis legalt at se sig sur på hvordan denne sag er håndteret, men derfor bør debatten alligevel kunne foregå i et normalt toneleje. |
|
|
Hvorfor gør I så ikke bare dét som I bør forvente af jeres brugere hvis der skal føres en konstruktiv debat: Hopper let og elegant hen over de indlæg der er ukonstruktive, undlader at debattere eller for den sags skyld slette dem, og derved lade folk forstå at hvis de vil høres så må de formulere sig ordentligt - og så bruge tiden på de indlæg der rent faktisk ER konstruktive? Lige nu drukner de konstruktive indlæg i de ukonstruktive, ikke mindst INKLUSIVE jeres egne svar til disse ukonstruktive indlæg.
Der er en ganske effektiv pædagogisk teknik overfor børn der vræler, der indebærer at ignorere dem så længe de vræler, og så tage sig af dem når de holder op og kommer og spørger pænt. Så lærer de lynhurtigt at det ikke kan betale sig at vræle. Jeg vil kraftigt anbefale at tage dén teknik op: Glem de indlæg I mener er ukonstruktive, så er det nemlig dem der drukner i konstruktive indlæg, og ikke omvendt.
Med andre ord: Practice what you preach. |
|
|
Det er et glimrende forslag, og jeg håber da også det er hvad vi giver udtryk for. Jeg kan dog ikke se problemet i at give en heads-up omkring dette når det måtte være nødvendigt? Hvad for sagen generelt angår, så tager vi diskussionen op internt i teamet. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
roundsound skrev:
Jeg kan måske tilføje at jeg før i tiden syntes at det var super spændende at læse branchemedlemmernes "se mit anlæg"-tråde.
Jeg bryder mig dog ikke om branchemedlemmer der "pusher" deres egne produkter i "hvilket anlæg skal jeg købe"-tråde. Jeg
synes at man fremover bør tillade det første og lade det sidste forblive "forbudt". |
|
|
Problemet i ikke at have faste retningslinier for hvad branchemedlemmer må eller ikke må i billedtråde er, at enhver situation så kommer til at måtte afvejes på fingerspidsfornemmelse. Dette giver unægteligt udfordringer ifm. tolkningsspørgsmål. Hvornår går et branchemedlem over stregen, og hvor bør stregen trækkes? I så fald vil man givetvis ende ud situationer hvor brugere føler sig uretfærdigt behandlet, for når han må, hvorfor så ikke jeg? Jeg siger ikke at det er en umulig løsning, men der er bestemt ulemper i forbindelse hermed. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
floe Forum Bruger

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
roundsound skrev:
Mastervol skrev:
roundsound skrev:
Hvorfor må branchemedlemmer skrive i deres signatur hvilket anlæg de har, hvis de ikke må skrive det i
et indlæg under
"Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr"  |
|
|
Ideen er, at en sådan tråd bliver opdateret, og dermed kommer på forsiden
og får langt mere eksponering, i modstætning til andre tråde. En sådan tråd vil blive en langt mere aktiv måde at eksponere og
reklamere for produkter på, i det man kan bruge billeder og langt mere tekst. |
|
|
Som udgangspunkt forstår jeg denne argumentation, men samtidig melder der sig et nyt spørgsmål: Er det ikke gratis at få lagt
en nyhed på forsiden? Det giver jo så gratis reklame, som bliver vist hver gang indtil der er kommet 4 nye "nyheder". Det
virker lidt ulogisk at der er lukket for én slags gratis reklame, men ikke for en anden  |
|
|
Nyhedssektionen er rigtigt nok en måde hvorpå man kan reklamere på hifi4all. Forskellen på denne og egentlige tråde i forum er dog, at vi redaktionelt har mulighed for at gennemse hver enkelt nyhed, og rette til eller afvise den. Med andre ord er kontrollen med hvad der er muligt at publicere her langt større. __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
|
Til top |
|
|
TruthSpinner Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
AV Precision skrev:
floe skrev:
Min kommentar vedrørende en konstruktiv debat var bestemt heller ikke myndtet på dig, men på flere af de indlæg der handler mere om mudderkastning end en løsningsorienteret debat. Det er naturligvis legalt at se sig sur på hvordan denne sag er håndteret, men derfor bør debatten alligevel kunne foregå i et normalt toneleje. |
|
|
Hvorfor gør I så ikke bare dét som I bør forvente af jeres brugere hvis der skal føres en konstruktiv debat: Hopper let og elegant hen over de indlæg der er ukonstruktive, undlader at debattere eller for den sags skyld slette dem, og derved lade folk forstå at hvis de vil høres så må de formulere sig ordentligt - og så bruge tiden på de indlæg der rent faktisk ER konstruktive? Lige nu drukner de konstruktive indlæg i de ukonstruktive, ikke mindst INKLUSIVE jeres egne svar til disse ukonstruktive indlæg.
Der er en ganske effektiv pædagogisk teknik overfor børn der vræler, der indebærer at ignorere dem så længe de vræler, og så tage sig af dem når de holder op og kommer og spørger pænt. Så lærer de lynhurtigt at det ikke kan betale sig at vræle. Jeg vil kraftigt anbefale at tage dén teknik op: Glem de indlæg I mener er ukonstruktive, så er det nemlig dem der drukner i konstruktive indlæg, og ikke omvendt.
Med andre ord: Practice what you preach. |
|
|
Det er desværre vist af en flok psykologer, eller hvad den slags nu hedder, at børn der bliver ignoreret når de græder græder mere og ikke mindre. Jeg tror dog du mener noget andet end du siger - nemlig at børn der PLAGER eller græder for at få deres vilje med fordel kan ignoreres ...
|
Til top |
|
|
JJ.Jensen Lukket konto

Dobbeltprofil - Hurtig!
Bruger siden: 31 Marts 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 6
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Medlem Udelukket fra forum

Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he he, hold da k... hvor ville jeg gerne vide hvad du hedder 
Helt ny bruger med tre indlæg 
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
He he he, hold da k... hvor ville jeg gerne vide hvad du hedder 
Helt ny bruger med tre indlæg 
|
|
|

Men har jo 110% ret.
jeg var egenligt rigtig glad da jeg hørte at H4A havde fået ny ejer. For så håbede jeg at den nye ejer ville rette op på nogle kedelige tendenser her på forummet. Men det virker desværre til at den nye ejer vil køre vidre i det samme kedelige spor 
|
Til top |
|
|
JJ.Jensen Lukket konto

Dobbeltprofil - Hurtig!
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HiHi
Endnu en debat om "kongerne" .... øh, jeg mener moderatorerne .... fatter ikke at I gider .... det er jo som at slå i en dyne .... selvom de får konstruktiv kritik, så sker der jo ikke en skid.
Tror desværre at dette kunne gå hen og blive enden på dette forum. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jens J. Jensen Fantastisk navn. Det J. skulle vel ikke stå for Jens? Jens Jens Jensen 
Jeg hedder Lars 
|
Til top |
|
|
JJ.Jensen Lukket konto

Dobbeltprofil - Hurtig!
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan godt se at du har fat i noget, men tror ikke at det kommer til at gå så skidt.
Dem som har lyst til at debbatere på en sober måde, bliver ikke modereret 
Alm. hifi interesse bliver ikke modereret.
Jeg har skrevet +2000 indlæg, og kun fået en advarsel (som jeg ikke kan huske hvorfor jeg fik, det var nok en fejl )
|
Til top |
|
|
JJ.Jensen Lukket konto

Dobbeltprofil - Hurtig!
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
tonykart007 Udelukket fra forum

Forever!
Bruger siden: 23 Januar 2009 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1040
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
Hør her "Jens".
Jeg ved ikke hvordan du har fået ind i hovedet at vi er en del af branchen. Jeg ved heller ikke hvorfor du tror, vi har lig i lasten.
Alle foreninger eller hjemmesider har et driftsbudget, uden at det behøver at være kommercielt. Hvis du vil tale om, at vi er en del branchen, synes jeg du skal bevise det, eller klappe låget i ganske hurtigt.
Dialog kan kun foregå under gensidig respekt, og det viser du bestemt ikke. Derfor kan vi ikke føre en dialog, "Jens".
|
|
|
Nu er det da vidst dig der ikke holder en god tone eller viser respekt
|
Til top |
|
|
alpape Udelukket fra forum

Bruger siden: 21 Januar 2007 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 571
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
tonykart007 skrev:
Mastervol skrev:
Hør her "Jens".
Jeg ved ikke hvordan du har fået ind i hovedet at vi er en del af branchen. Jeg ved heller ikke hvorfor du tror, vi har lig i lasten.
Alle foreninger eller hjemmesider har et driftsbudget, uden at det behøver at være kommercielt. Hvis du vil tale om, at vi er en del branchen, synes jeg du skal bevise det, eller klappe låget i ganske hurtigt.
Dialog kan kun foregå under gensidig respekt, og det viser du bestemt ikke. Derfor kan vi ikke føre en dialog, "Jens". |
|
|
Nu er det da vidst dig der ikke holder en god tone eller viser respekt
|
|
|
Nemli' tonykart007, så derfor har jeg clicket på rapport knappen, så må vi jo se om der falder en advarsel. __________________ Where the devil is Greendale ?
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4856
|
Sendt: 31 Marts 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi lukker lige tråden - vi trænger vist alle til lige at trække vejret! 
Mvh. Mikkel.
|
Til top |
|
|