Forfatter |
|
Noobster Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2010 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 11
|
Sendt: 21 April 2010 kl. 19:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have savlet i nogle år, over alle de fede bioer der er rundt omkring... blev det min tur til at komme i gang  Det hele startede med at vi fandt noget plads i et hjørne af kælderen.  Så skulle der købes materialer gips og 100mm isolering... (håber det er nok) og så var det bare at komme i gang  Først et podie til den bagerste række stole, og så er det vægens tur !!  efter et par timer begynder det at tage form !!  og så er det tid til uld ... mæææh  efter ca. 12 timer er rummet klart og så er det bare at komme i gang med alt det sjove vi ville teste en ide med velour på væggene og det var både nemt og pænt (mener vi selv) PS det til venstre er bare levn fra baren som var der før... den er nu flytte til den anden ende af kælderen...  så skulle der lave en ramme til lærredet, for der er desværre ikke så meget højde (212 på den lave del)  så skulle der dug på, (så vores qualityscreen oppe fra stuen måtte ladde livet...klip klip) der var ikke plads til kasetten. det er endnu ikke stramt på dette billede, da rammen lige skal finde sin form.
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
s� kunne der ikke v�re mere i den f�rste post... men der kommer mere her  projecter kom op p� pinden (mangler lister og maling) udstyr kommer senere.....  ja s� gik det sku st�rk.. der var stole p� tilbud... og s� er det jo bare om at bide p�..  desv�rre ikke noget t�ppe p� lager endnu, men skulle snart komme... s� nu er det kun ledninger og at g�re de p�nt i kanterne .... samt stramme l�rredet op !!  s� kom der t�ppe p� ...   og s� er det vist tid til lidt udstyr  Fronten: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/dali _lektor_8_hoejttaler_lys_valnoed.htm Side og bagh�jtalere: DALI LEKTOR 1 h�jttaler http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/kompakt/dali_l ektor_1_hoejttaler_lys_valnoed.htm Sub: DALI IKON SUB subwoofer http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/subwoofer/dali _ikon-sub_subwoofer_lys-valnod-.htm Center: DALI LEKTOR LCR centerh�jttaler http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/center/dali_le ktor-lcr_centerhojttaler_lys-valnod.htm receiver: DENON AVR-4310 surround receiver http://www.hifiklubben.dk/produkter/surround/receiver/denon_ avr-4310_surround-receiver_sort.htm projector: http://www.sonystyle.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDi splay?storeId=10151&catalogId=10551&langId=-1&pr oductId=8198552921665968175
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 21 April 2010 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kommer mere når jeg er færdig.. mangler lys og lidt lister/kabelbakker
|
Til top |
|
|
power watt Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 948
|
Sendt: 22 April 2010 kl. 00:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvilken billedet på vægen Til højre ¨når man ser på lærred ?
|
Til top |
|
|
infiniti Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 42
|
Sendt: 22 April 2010 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅDAN det ser sku godt ud, glæder mig til at se det når du er HELT færdig.
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 22 April 2010 kl. 07:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det billede som man ser til højre er et "banner" som vi har fået lavet i forbindelse med en fest, det er 185 x 300 cm og er printet på noget det minder meget om et lærred (voksdug)... jeg syntes det passer fint på den væg, og gør det lidt anderledes. vi har også en masse movieposters fra samme fest, hvor jeg vælger de bedste ud til både inde og lige uden for bioen. håber det var svar nok, ellers så bare spørg løs
|
Til top |
|
|
RiverKing Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 342
|
Sendt: 22 April 2010 kl. 09:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Super fedt, hvad koster billetterne  __________________ 2 anlæg tak! 1 til musik og 1 til film - 1 samlet anlæg kan bare ikke gøre det!
|
Til top |
|
|
Svoldgaard Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
Sendt: 22 April 2010 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja bare man havde en kælder 
|
Til top |
|
|
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
Sendt: 22 April 2010 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
FEDT projekt, synes virkeligt det er så flot dig og andre herinde fra ligger så mange krafter og anstrengelser i det. Kanon
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 23 April 2010 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg er dybt misundelig på dit rum
|
Til top |
|
|
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
Sendt: 23 April 2010 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perfect
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 23 April 2010 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot
Kan du godt være rigtig stolt af __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 23 April 2010 kl. 15:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle de fine ord, vi er også meget glade for den, det er en fornøjelse at se film, når hele rummet er lavet til det... og en meget intens oplevelse med den "korte afstand" til skærmen :)
Nu håber jeg jeg kan finde nogle lamper i weekenden som kan dæmpes og ikke koster alverden
|
Til top |
|
|
Digi Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 195
|
Sendt: 26 April 2010 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Top Nice __________________ ;o) Digi
|
Til top |
|
|
jisimu Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 202
|
Sendt: 26 April 2010 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Det ser rigtig godt ud n gennemført med opdie til anden stole rælle og så er det en rigtig fed bander.
Hvad er det for stole og hvor har du købt dem? og endnu vigtigere, hvordan er de at side i?
Hvad bruger du til afspildning af film?
|
Til top |
|
|
apack Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 63
|
Sendt: 26 April 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du ikke sende din kælder til mig?
__________________ Cerwin Vega S-1
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 27 April 2010 kl. 19:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Stolene er fra jysk, og er på tilbud for tiden  http://www.jysk.dk/130/133/3611000/a/catalog De er super til det behov, og tror ikke der findes en bedre biostol til prisen (min mening). Der er dog ingen grund til at købe dem med massage.. for det larmer lidt, men what the hell kun 250 kroner mere per stk. her kommer lige et par billeder mere, har desværre ikke nået så meget endnu.... men lidt sker der da  Der er nu lys i bioen... så det er slut med at famle sig rundt, men så skal der desværre støvsues   har stadig ikke strammet lærredet op, det skal man nok være 2 til....  afspiller er pt en hp slimline med monteret blu-ray drev, men der skal noget andet op med tiden, men man kan ikke få en touch pc med hdmi out endnu :-(
|
Til top |
|
|
p.las Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1271
|
Sendt: 28 April 2010 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvor stor er dit lærred, og hvor langt sidder du fra?
|
Til top |
|
|
Noobster Forum Bruger

|
Sendt: 28 April 2010 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er 140" (ca 3 x 1,75 meter) De foreste stole er ca. 3 meter fra og de bagerste er 4.5 meter fra. nogen vil sikkert mene det er for tæt, men det giver en fed følelse
|
Til top |
|
|
TheDuns Forum Bruger

Bruger siden: 09 April 2010 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 12
|
Sendt: 06 Maj 2010 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Voldsomt fedt, ville ønske jeg havde en kælder :p
Skal lige høre, hvad har du brugt som lærred?
__________________ BenQ W600, NAD T743 Reciever, 5.1 Dali Concept højtalere.
|
Til top |
|
|