Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 00:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Marantz/audiovector surround system (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 September 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

greg skrev:
taz123456 skrev:
Jeg har selv samme plasmatv, og, uden at spamme din trådv,  vil høre om du ikke har problemer med at det brummer. Når jeg sidder i en lytteposition direkte overfor tvét i en speciel højde brummer det ret meget i en afstand af ca 3 meter. En slags elektrik brummen. Er det noget du har oplevet.??

Jeg har lige præcis samme elektroniske brummelyd i en centreret lytteposition!! Jeg har læst at også andre har bemærket dette.

Mener også at have læst, at kører man med fabriksindstillinger i billede-opsætningen, så skulle brummelyden forsvinde,men det har jeg ikke testet endnu.

Det er så også den eneste svaghed jeg endnu har bemærket.

/G

Har læst en del omkring denne problemstilling. Og det er ikke alle pc1r ejer der har dette problem.

På minhjembio er der flere det mener at det er strømforsyningen der skal udskiftes, og da denne lyd for det meste er højere end 21 decibel indenfor 1 meters afstand, så kan det repereres på garantien.

Men Har haft kontakt med lg nordic flere gange, og de vil endnu ikke komme med en officel udmelding om problemet.

Mange af deres Lg´s lcd udgaver lider under samme problem.

Jeg har fået mit udskiftet af digitalo, men den nye skærm lider under det samme problem

Nå det var ikk for at spamme din tråd, men ville bare lige gøre dig opmærksom på det:-)

Schrammelll
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 16 September 2006 kl. 19:15 | IP-adresse registreret  

greg skrev:
Schrammelll skrev:
Det kommer da til at se hammer fedt ud det hus! Men det er lang tid at vente på sådan noget... Jeg valgte at købe et hus som stod færdigt...

Er det stuen, som kommer til at ligge længst til højre på billedet?

Jeps! Vi synes også det er et røvlækkert hus. Du kan se et billede af et (færdigt) prøvehus fra Roskilde hér:

http://www.az-huse.dk/uploads/pics/c2fe6c5a57.jpeg

Det er stuen længst til højre, ja. Midten af huset er køkken/alrum, og længst til venstre er entre og "børneværelser". Ved ikke lige præcis hvornår i processen mine hobbyrum blev til børneværelser, men det er de altså nu ifølge konen.

Hold da kæft... Det hus kommer til at spille max! Glæder mig til at se billeder af setuppet når det hele er på plads.

Mht. plasma så er jeg skrevet op til en Pioneer PDP-427XD. Mit eneste anke er burn-in, men det virker ikke til at mange oplever det, selvom det tit optræder i emnet plasma kontra lcd

Til top Vis Schrammelll's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Schrammelll

Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 16 September 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

greg skrev:
Fumle -> Ja, hvordan fa'en gør de det???! 

/G

Det må være i gymnastik de bliver trukket til side og lære disse ting.....

Glæder mig til at se billeder når hele hytten er klar....Det er det vildeste jeg selv har oplevet at komme fra lejlighed og så flytte i hus med plads til det hele..."når konen giver lov self." .

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes