Sendt: 16 September 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
greg skrev:
taz123456 skrev:
Jeg har selv samme plasmatv, og, uden at spamme din trådv, vil høre om du ikke har problemer med at det brummer. Når jeg sidder i en lytteposition direkte overfor tvét i en speciel højde brummer det ret meget i en afstand af ca 3 meter. En slags elektrik brummen. Er det noget du har oplevet.?? |
|
|
Jeg har lige præcis samme elektroniske brummelyd i en centreret lytteposition!! Jeg har læst at også andre har bemærket dette.
Mener også at have læst, at kører man med fabriksindstillinger i billede-opsætningen, så skulle brummelyden forsvinde,men det har jeg ikke testet endnu.
Det er så også den eneste svaghed jeg endnu har bemærket.
/G
|
|
|
Har læst en del omkring denne problemstilling. Og det er ikke alle pc1r ejer der har dette problem.
På minhjembio er der flere det mener at det er strømforsyningen der skal udskiftes, og da denne lyd for det meste er højere end 21 decibel indenfor 1 meters afstand, så kan det repereres på garantien.
Men Har haft kontakt med lg nordic flere gange, og de vil endnu ikke komme med en officel udmelding om problemet.
Mange af deres Lg´s lcd udgaver lider under samme problem.
Jeg har fået mit udskiftet af digitalo, men den nye skærm lider under det samme problem
Nå det var ikk for at spamme din tråd, men ville bare lige gøre dig opmærksom på det:-) __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|