| Forfatter |
|
duo(2) Forum Bruger


Bruger siden: 09 Maj 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Smukkest er mine DIY Bastanis ( især hvis du har lyttet til dem  )
en højtaler er smukkest når den spiller
den der spiller smukkest, er smukkest
Mvh Duo(2)
|
| Til top |
|
| |
znefi Forum Bruger


Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
damm der er mange flotte, lækre, smukke, dejlige,osv højtalere i det her indlæg man sider jo og ligner en flækket træsko mens man tænker: tænk vis...
men efter min mening ligger sonus faber højt på listen over smukke HT'er
|
| Til top |
|
| |
tube mania Forum Bruger


Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2380
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke kun en højtaler, men også et smukt møbel...

__________________ Rørforstærker diy185W|McIntoshMR71|Luxman SQ38|Marantz 2500|TEACVRDS 10|Rectilinear High Boy+
AMT1Air Motion Transformer|FisherX101 rør|Pioneer SX1080|AVO-MK4 tubetester|HP3580A audio-analyzer
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller disse her......  Snell A/ll  ....eller mine.  __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
morten8620 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2010 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 223
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|

Diapason Adamantes III

__________________ morten
|
| Til top |
|
| |
chubbz Forum Bruger


Bruger siden: 16 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette er efter min mening noget af det flotteste jeg kender til. Den ligner nemlig lige præcist det den er - en højttaler!!! ATC SCM50 A
__________________ Pass Labs
Dali Epicon
Rega
Cambridge Audio
Musical Surroundings
Kharma
Van den Hul
Mogami
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Imponererde højttalere i har vist her
carsten
|
| Til top |
|
| |
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
de der avalon er altså for lækre
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de ville pynte i et hvert hjem.
carsten
|
| Til top |
|
| |
aprox Udelukket fra forum

Tidl. Denon4life - Mulig svindler i KSB
Bruger siden: 12 April 2011 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 21:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt enig men det vil prisen nok ik
|
| Til top |
|
| |
CARS10 Forum Bruger


Bruger siden: 15 Juli 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2794
|
| Sendt: 17 Juli 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
tube mania skrev:
|
Ikke kun en højtaler, men også et smukt møbel...

|
|
|
Jeg har tænkt på at købe sådan et sæt,og jeg kan nok også finde plads til dem,men jeg kan ikke finde ud af hvad de koster.
Tror i at de koster over eller under 5.000 pr.stk.
carsten
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller dem her......  Snell type J (de første) __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
  Aurum Cantus __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
allanowich Forum Bruger


Bruger siden: 21 August 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 9894
|
| Sendt: 18 Juli 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flotte ikke?  Merlin VSM __________________ If you can't explain it simply, you don't understand it well enough
|
| Til top |
|
| |
Svoldgaard Forum Bruger


Bruger siden: 31 Oktober 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 340
|
| Sendt: 24 Juli 2011 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Revel Ultima Salon2 Og de bliver ikke grimmer helt i sort
__________________ Ting behøver ikke at ændre verden for at være vigtigt
|
| Til top |
|
| |
bdef Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juli 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 739
|
| Sendt: 24 Juli 2011 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg kigget dem alle igennem (igen) og sidder og tænker på hvilke der mon blev kopieret.
Jeg lurer lidt på samme tanke. Vi er lidt i "70'er mode" her hjemme (måske fordi vi begge er født i den periode) og derfor tænker jeg lidt på at lave en højttaler med 70'er udseende, men efter mine nye principper. Altså ikke nødvendigvis 70'er lyd 
Jeg synes jeg så mange andre ( f.x. JBL, Snell og B&W) flotte i denne stilart, så jeg er næppe den eneste der synes om den stil.
B&W DM 14 herunder er nok noget af det jeg vil kopiere, men med andet indhold.

|
| Til top |
|
| |
*mmj* Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 01 September 2011 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|

















har jeg at sige til alle de højtaler her!. også de her som er mine Aurum Cantus V6F



|
| Til top |
|
| |