| Forfatter |
|
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, det har jeg så, men det er ved at være nogle sider tilbage i denne tråd! __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 24 Maj 2010 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
NGHNGH Forum Bruger


Bruger siden: 12 Marts 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 112
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
Toebs skrev:
| Min kæreste udbrud "Nej, ÅH nej nej nej, er det en der har bygget det selv? Det var da helt forfærdeligt...! Nej nej nej!" :P |
|
|
nej musik har hun sikkert heller forstand på |
|
|
De spiller sikkert fint, meeeeeeeeeeeen kønne er ikke lige det ord der falder nærmest
|
| Til top |
|
| |
beta Forum Bruger


Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
her er en køn "HØJT"taler....

| | |
Ja hun kan godt tale højt men kønne...... 
Der findes forhåbentligt kun een af denne "Cerwin Wega", i forklædning...
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
anse Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 476
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
edge skrev:
|
Dem her: B&W DM70

|
|
|
For pokker hvor er de flotte Flemming.
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
NGHNGH skrev:
velkommen skrev:
Toebs skrev:
| Min kæreste udbrud "Nej, ÅH nej nej nej, er det en der har bygget det selv? Det var da helt forfærdeligt...! Nej nej nej!" :P |
|
|
nej musik har hun sikkert heller forstand på
|
|
|
De spiller sikkert fint, meeeeeeeeeeeen kønne er ikke lige det ord der falder nærmest  |
|
|
det er jo smag og behag, er sku ikke ret mange der er vist frem her, der er særlig kønne.
men spille, det gør de, vil gerne se dem der spiller lige så dynamisk, skulle da lige være holger4`s fine kreationer.
mvh.
|
| Til top |
|
| |
Despoint Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 66
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Lux550 Freak Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 05 Juni 2010 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
WiredForSound Forum Bruger


Bruger siden: 27 August 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 72
|
| Sendt: 06 Juni 2010 kl. 00:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fantastisk finish... har du et færdigt billede med enheder i ? (uden enheder er det jo bare en kasse og ikke den smukkeste højtaler) :) __________________ Jean Hiraga A30
Panasonic SA-XR55 (Digital)
Hypex UCD 400 batteri
250.000uF per side!
Hypex UCD 400 mono blokke -2kVA forsyning (hver)
PDS 06 CD (tweeked version)
eAR Pre TWO 2+
Avalon Ceramiq
|
| Til top |
|
| |
Lux550 Freak Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 392
|
| Sendt: 06 Juni 2010 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
WiredForSound skrev:
Fantastisk finish... har du et færdigt billede med enheder i ? (uden enheder er det jo bare en kasse og ikke den smukkeste højtaler) :)
|
|
|
jeg kan faktisk ikke huske, om der er billeder i tråden af den færdige højttaler - men selv goe kasser er nu osse et blik værd, efter min mening.. 
|
| Til top |
|
| |
rush Udelukket fra forum

Thomas! :-(
Bruger siden: 26 September 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 153
|
| Sendt: 17 Juni 2010 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Det er ikke for at virke fesen, men for mig er det altså ikke det ydre der tæller, selvom min kone ser hamrende godt ud
Bortset fra det, så gør det ikke noget at de er majestætiske i deres fremtoning, samtidig med, at honingen strømmer ud højttaleren i form af vellyd.
Nu er jeg mest til horn, så den slanke silluette er nok svært opnåelig..
|
| Til top |
|
| |
JanJ Forum Bruger


Bruger siden: 29 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 108
|
| Sendt: 17 Juni 2010 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er altså nogle jævnt kedelige højttalere i kommer med  Denne her er flot (aner ikke hvordan den lyder):
|
| Til top |
|
| |
CasperCU Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
| Sendt: 17 Juni 2010 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
JanJ skrev:
Det er altså nogle jævnt kedelige højttalere i kommer med Denne her er flot (aner ikke hvordan den
lyder):
|
|
|
De er rigtig flotte og så er de også danske
De har lige lavet en ny højtaller, som der bare ikke er så meget info om endnu
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
CasperCU skrev:
JanJ skrev:
Det er altså nogle jævnt kedelige højttalere i kommer med Denne her er flot (aner ikke hvordan den lyder):
|
|
|
De er rigtig flotte og så er de også danske De har lige lavet en ny højtaller, som der bare ikke er så meget info om endnu |
|
|
Den er vist mere speciel, end den er flot...
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:

Så blir det ikke meget smukkere.....
|
|
|
Helt enig. Fabelagtig finish. Stadig lidt ærgerlig over at jeg ikke havde tid til en lytter på dit fine grej. Har set en som havde sendt sine Martin Logan Ascent's forbi en autolakerer og fået en total spejlblank pianolakering. Det var ikke så ringe enda. Jeg er vild med de transparente paneler på Logan's og med de nye med ClearSpars (gennemsigtige afstandsstykker), er det bare endnu flottere. Desværre er jeg ikke helt vild med hvad de har lavet med Vista, Vantage, Spire, Summit. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Absolut kæreste venligt. Med indbygget center/stereo højttaler og Dolby digital 5,1 Surround proecssor. 
BeoVision 10-46" - BeoLab 8000- BeoLab 11 sub -BeoLab 6000 baghøjttaler. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Absolut kæreste venligt. Med indbygget center/stereo højttaler og Dolby digital 5,1 Surround proecssor. 
BeoVision 10-46" - BeoLab 8000- BeoLab 11 sub -BeoLab 6000 baghøjttaler.
|
|
|
Ja det ser jo godt ud, hvad koster hele herligheden mon?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Medlem Udelukket fra forum


Bruger siden: 03 August 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 2084
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
|
Hej Medlem
Dansk B&O Prisliste gældende f.o.m. 1. januar 2010. Tryk her.
_____________________________________________________

|
|
|
BeoLab 11 sub er ikke med. Fandt den til DKK 12.000,- et andet sted.
Så i alt ca. DKK 125.000,- 
Puha 
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |