| Forfatter |
|
CPH-R Lukket konto


Bruger siden: 15 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1700
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
en til kvinder

og en til mænd


__________________ INNOVATING not IMITATING
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
CPH-R skrev:
|
en til kvinder

og en til mænd


|
|
|
du kan da osse lige finde de seje...men den sidste du viste, burde nok have lidt rumkorrektion.
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 18 Juni 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tannoy Dimension !

Dynaudio - Evidence Temptation

|
| Til top |
|
| |
Batman Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 September 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1524
|
| Sendt: 20 Juni 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne godt tænke mig at lægge øre til denne heftige højtaler der fås for ca 30K!
|
| Til top |
|
| |
Pølsemanden Forum Bruger

Bruger siden: 22 Oktober 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 86
|
| Sendt: 21 Juni 2010 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TruthSpinner Udelukket fra forum


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 875
|
| Sendt: 21 Juni 2010 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bösendorfer Vienna Classic med pladearbejde og finish af Bösendorfer klaverkvalitet...
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 21 Juni 2010 kl. 08:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL 0g Tannoy er blandt verdens bedste højtallerer...
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto


Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 21 Juni 2010 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 25 Juni 2010 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
DEM HER     Avalon Eidolon iøvrigt også en dejlig musikalsk højtaler at dele stue med.
__________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 25 Juni 2010 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
helt sikkert dem her!
|
| Til top |
|
| |
T.R.J Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 219
|
| Sendt: 25 Juni 2010 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den BeoLab9.2 Center er da mega sej. 
------------------------------------------------------------ ---------------------------------
Jeg så lige Dynaudio Consequence Ultimate Edition idag, hold fast de er fede ! 

|
| Til top |
|
| |
ICEP Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 38
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et par SP Technology Loudspeakers Revelation MRII 3,0 i Kirsebærtræ.
Her gælder det form følger funktion. Jeg syntes selv at de er ret flotte og at de spiller rigtigt godt. 

Uploaded with ImageShack.us[/img] __________________ BS
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger


Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
ICEP skrev:
|
Et par SP Technology Loudspeakers Revelation MRII 3,0 i Kirsebærtræ.
Her gældert dett form følger funktion. Jeg syntes selv at de er ret flotte og at de spiller rigtigt godt. 

Uploaded with ImageShack.us[/img]
|
|
|
At de spiller godt, det vil jeg give dig 110% ret i. En ultra fed og musikalsk højtaler, med et extremt hug i bunden Men flotte, det syntes jeg sku ikke de er Nu har jeg kun set/ hørt dem i sort lak med kobber lister og bund og det er ikke finishen de skal have ros for Men dine ser dog ud til at være noget pænere i den træfiner 
Men som sagt, så spiller de ULTRA fedt  __________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
Kenneth_P Branchemedlem

Anmelder i Fidelity og på nomono.dk
Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 324
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Verdens smukkeste højttaler? Klart at Sonus Faber vil dominere podiet, men Franco Serblins nye Ktêma er bestemt også et
seriøst bud. Beslægtningen er nu heller ikke helt til at overse...
 __________________ Mange hilsner,
Kenneth
Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
|
| Til top |
|
| |
anse Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 476
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den her mangler også lidt finish, men designet er spændende.
|
| Til top |
|
| |
Niels_arl Forum Bruger


Bruger siden: 13 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 446
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er sørme ikke pænt uden en sub... det bliver først rigtigt pænt, når man ikke længere kan se bagvæggen
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 28 Juni 2010 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sådan et sæt Audio Physics Tempo VI er godt nok også flotte.
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 08:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niels_arl skrev:
|
Ja det er sørme ikke pænt uden en sub... det bliver først rigtigt pænt, når man ikke længere kan se bagvæggen
|
|
|
hov hov du....kan du så være sød, den maler jeg bare sort, så blir det lidt mere diskret. men tro mig, det spiller fedt, og 21" sub er kommet ind på plads.
ved godt det ikke er det smukkeste system, men spiller røven ud af bukserne på meget jeg har hørt på div udstillinger...
mangler også lige at få dem sprøjtet op i pianolak, men rom blev jo heller ikke bygget på en dag, vel!!!!
mvh
|
| Til top |
|
| |
Yhde Forum Bruger


Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 11:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dette emne er misforstået..
Højttalere skal være store og "grimme", det er sådan vi definerer nutidens Samson.
:D
|
| Til top |
|
| |
Holger4 Forum Bruger


Bruger siden: 28 Februar 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 596
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |