Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 20:16   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Verdens smukkeste højtaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CPH-R
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1700
Sendt: 18 Juni 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

en til kvinder

 

og en til mænd



__________________
INNOVATING not IMITATING
Til top Vis CPH-R's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CPH-R
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1741
Sendt: 18 Juni 2010 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

CPH-R skrev:

en til kvinder

 

og en til mænd

 

du kan da osse lige finde de seje...men den sidste du viste, burde nok have lidt rumkorrektion.

mvh velkommen

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 18 Juni 2010 kl. 15:37 | IP-adresse registreret  

Tannoy Dimension !

Dynaudio - Evidence Temptation

 

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
Batman
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 11 September 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1524
Sendt: 20 Juni 2010 kl. 23:39 | IP-adresse registreret  

Despoint skrev:

XTZ Divine 100.49



Kunne godt tænke mig at lægge øre til denne heftige højtaler der fås for ca 30K!

Til top Vis Batman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Batman
 
Pølsemanden
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Oktober 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 86
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 01:56 | IP-adresse registreret  

Den her JBL er VERDENS FLOTTESTE HT, og så spiller den også fedt, så det er jo også perfekt

http://www.jbl.com/EN-GB/Products/Pages/ProductDetails.aspx? PID=DD66000RW&accT=1&tsT=0&ovT=1

 

Til top Vis Pølsemanden's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pølsemanden
 
TruthSpinner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 27 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 875
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 08:03 | IP-adresse registreret  

Bösendorfer Vienna Classic med pladearbejde og finish af Bösendorfer klaverkvalitet...

Til top Vis TruthSpinner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TruthSpinner
 
QWERTY126
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 417
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Pølsemanden skrev:

Den her JBL er VERDENS FLOTTESTE HT, og så spiller den også fedt, så det er jo også perfekt

http://www.jbl.com/EN-GB/Products/Pages/ProductDetails.aspx? PID=DD66000RW&accT=1&tsT=0&ovT=1

 

 

JBL 0g Tannoy er blandt verdens bedste højtallerer...

Til top Vis QWERTY126's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af QWERTY126
 
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto
Avatar

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 20276
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

 

 

 

                                                    



__________________
Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
Til top Vis Peter Pan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peter Pan Besøg Peter Pan's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 25 Juni 2010 kl. 01:09 | IP-adresse registreret  

DEM HER 


Avalon Eidolon
iøvrigt også en dejlig musikalsk højtaler at dele stue med.


__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 
Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 732
Sendt: 25 Juni 2010 kl. 01:28 | IP-adresse registreret  

helt sikkert dem her!

Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57
 
T.R.J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 219
Sendt: 25 Juni 2010 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skrev:

 

 

 

 

                                                     

Den BeoLab9.2 Center er da mega sej.

------------------------------------------------------------ ---------------------------------

Jeg så lige Dynaudio Consequence Ultimate Edition idag, hold fast de er fede !

 

 

Til top Vis T.R.J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af T.R.J
 
ICEP
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 38
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

 

Et par SP Technology Loudspeakers Revelation MRII 3,0 i Kirsebærtræ.

Her gælder det form følger funktion. Jeg syntes selv at de er ret flotte og at de spiller rigtigt godt.

Uploaded with ImageShack.us[/img]



__________________
BS
Til top Vis ICEP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ICEP
 
Pierre
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Januar 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 3547
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret  

ICEP skrev:

 

Et par SP Technology Loudspeakers Revelation MRII 3,0 i Kirsebærtræ.

Her gældert dett form følger funktion. Jeg syntes selv at de er ret flotte og at de spiller rigtigt godt.

Uploaded with ImageShack.us[/img]

At de spiller godt, det vil jeg give dig 110% ret i. En ultra fed og musikalsk højtaler, med et extremt hug i bunden  Men flotte, det syntes jeg sku ikke de er  Nu har jeg kun set/ hørt dem i sort lak med kobber lister og bund og det er ikke finishen de skal have ros for  Men dine ser dog ud til at være noget pænere i den træfiner

Men som sagt, så spiller de ULTRA fedt



__________________
Vin & Vinyl
Til top Vis Pierre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pierre
 
Kenneth_P
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Anmelder i Fidelity og på nomono.dk

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 324
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Verdens smukkeste højttaler? Klart at Sonus Faber vil dominere podiet, men Franco Serblins nye Ktêma er bestemt også et
seriøst bud. Beslægtningen er nu heller ikke helt til at overse...



__________________
Mange hilsner,
Kenneth

Skribent/anmelder i Fidelity og på nomono.dk/.se
Til top Vis Kenneth_P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kenneth_P Besøg Kenneth_P's Websted
 
anse
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Januar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 476
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 16:40 | IP-adresse registreret  

Den her mangler også lidt finish, men designet er spændende.

Til top Vis anse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af anse
 
Niels_arl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 446
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

velkommen skrev:
det er mine da....jbl 250ti og magnepan 3,6se samt mine hjemmebyg...mangler dog lige sub...

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=81049&P N=2

mvh velkommen

Ja det er sørme ikke pænt uden en sub... det bliver først rigtigt pænt, når man ikke længere kan se bagvæggen

Til top Vis Niels_arl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Niels_arl
 
thuekay
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4017
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Sådan et sæt Audio Physics Tempo VI er godt nok også flotte.





__________________
Mvh Thue
Til top Vis thuekay's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thuekay
 
velkommen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline
Indlæg: 1741
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 08:22 | IP-adresse registreret  

Niels_arl skrev:
velkommen skrev:
det er mine da....jbl 250ti og magnepan 3,6se samt mine hjemmebyg...mangler dog lige sub...

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=81049&P N=2

mvh velkommen

Ja det er sørme ikke pænt uden en sub... det bliver først rigtigt pænt, når man ikke længere kan se bagvæggen

hov hov du....kan du så være sød, den maler jeg bare sort, så blir det lidt mere diskret. men tro mig, det spiller fedt, og 21" sub er kommet ind på plads.

ved godt det ikke er det smukkeste system, men spiller røven ud af bukserne på meget jeg har hørt på div udstillinger...

mangler også lige at få dem sprøjtet op i pianolak, men rom blev jo heller ikke bygget på en dag, vel!!!!

 

mvh

Til top Vis velkommen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af velkommen
 
Yhde
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 142
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Dette emne er misforstået..

Højttalere skal være store og "grimme", det er sådan vi definerer nutidens Samson.

:D
Til top Vis Yhde's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Yhde
 
Holger4
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 596
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

Klart, at det må være disse - bare synd, at der står en tosse i pyjamasbukser og spiller korthåret og ødelægger det hele....

 

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=66571&K W=historien+om



__________________
*Membranareal does the job - små højttalere er KUN i vejen*
Til top Vis Holger4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Holger4
 

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes