Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 00:17   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Verdens smukkeste højtaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Ronnie B. R.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 November 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

jeg har også et bud

dem som mel gibson har i filmen "what women want"

en fin lille stander malet i sølv, og med buet frongitter

navnet er sgu væk



__________________
Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00

GO BIG OR GO HOME.....
Til top Vis Ronnie B. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronnie B. R.
 
Præsten
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2063
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:23 | IP-adresse registreret  

Det var da en Revel, ikke? Måske "Ultima Gem"?

mvh

Præsten

__________________
2A = 101010
DEQX-bruger/supporter

Undervands-Rugby
Præstens OB1
Til top Vis Præsten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Præsten
 
Ronnie B. R.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 November 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 312
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

det er da korrekt

http://www.hifimesta.fi/_FileRoot/428932.jpg



__________________
Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00

GO BIG OR GO HOME.....
Til top Vis Ronnie B. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronnie B. R.
 
dan a.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 December 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3923
Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Ronnie linn skrev:

det er da korrekt

http://www.hifimesta.fi/_FileRoot/428932.jpg

så syntes jeg godt nok at den mindste af gulv modellerne er flotter, har set dem i piano sort body og med sølv side paneler

__________________
Husk det er kun en hobby
Til top Vis dan a.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dan a.
 
Henrik.E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 264
Sendt: 30 Juni 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

ville sige neeperen er rigtig flot og spiller godt har selv haft et sæt
en andet godt bud kunne være
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD


__________________
VH
Henrik.E
Til top Vis Henrik.E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik.E
 
Jensen100
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Hedder nu NHJ4

Bruger siden: 23 November 2009
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 284
Sendt: 04 Juli 2010 kl. 14:16 | IP-adresse registreret  

Henrik.E skrev:
ville sige neeperen er rigtig flot og spiller godt har selv haft et sæt
en andet godt bud kunne være
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD

linkes virker ikke hos mig ???

Til top Vis Jensen100's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jensen100 Besøg Jensen100's Websted
 
SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 404
Sendt: 04 Juli 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Kenneth_P skrev:
Verdens smukkeste højttaler? Klart at Sonus Faber vil dominere podiet, men Franco Serblins nye Ktêma er bestemt også et
seriøst bud. Beslægtningen er nu heller ikke helt til at overse...

 

Det er jeg helt enig i

De her er også spændende

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ
 
SMAJ
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 26 April 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 404
Sendt: 04 Juli 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Præsten skrev:
Det var da en Revel, ikke? Måske "Ultima Gem"?

mvh

Præsten

 

Jeg måtte sælge mine da konen ikke kunne lide dem

Til top Vis SMAJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SMAJ
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 04 Juli 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Jensen100 skrev:

Henrik.E skrev:

ville sige neeperen er rigtig flot og spiller godt har selv haft et sæt
en andet godt bud kunne være
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD

linkes virker ikke hos mig ???



http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
Henrik.E
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Juli 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 264
Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

her er mine nye højttaler syndes nu de er flotte Monitor Audio PL300
http://www.whathifi.com/Review/Monitor-Audio-Platinum-PL300/


__________________
VH
Henrik.E
Til top Vis Henrik.E's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Henrik.E
 
Peterlh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Maj 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 309
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 07:22 | IP-adresse registreret  

Jeg synes sgu at B&W CM1 er den flotteste højttalere jeg har set.
Til top Vis Peterlh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Peterlh
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

Det er svært der er mange flotte højttaelr.

Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
2CHANNEL4EVER
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 08:29 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Det er svært der er mange flotte højttaelr.

Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

 

hva hedder sådan et pragteksemplar?

Til top Vis 2CHANNEL4EVER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2CHANNEL4EVER
 
frugtkompot
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Oktober 2010
Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline
Indlæg: 11
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret  

Den hedder Avalon Ascendant.
Til top Vis frugtkompot's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af frugtkompot
 
2CHANNEL4EVER
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 11 Juni 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 23
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

frugtkompot skrev:
Den hedder Avalon Ascendant.

Det gør den så helt sikkert ikk, den er nemmerli ikke affaset i bunden...

Til top Vis 2CHANNEL4EVER's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 2CHANNEL4EVER
 
telum
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 165
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har ikke set dem i virkeligheden, men de har altså en cuteness-faktor over sig med deres mellemting mellem en stander og en "rigtig" gulvhøjttaler - de er 76 cm. høje:

Det er i øvrigt Neat Motive SE2.

Til top Vis telum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af telum
 
finlytteren
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 21 Februar 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1882
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

2CHANNEL4EVER skrev:

hva hedder sådan et pragteksemplar?

Den hedder Avalon Transcendent...

Til top Vis finlytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finlytteren
 
jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 6646
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Hej

Den hedder Eidolon Diamond.

Den nye Transc er lidt mindre som en Indra.

 

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen
 
ts_riders
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 362
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

BKS Audio "Porthos"

En fryd for øjet in real life med sine knap 179cm. Også for mit vedkomne det helt klart bedste højttaler jeg har hørt til dato, uden sammenligning.

 



__________________
Mit stereo rør gear
Til top Vis ts_riders's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ts_riders Besøg ts_riders's Websted
 
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1475
Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:

Det er svært der er mange flotte højttaelr.

Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

 

Helt enig, Verdens flotteste højtalere

De ligner mine tilnærmelsesvis meget.



__________________
"Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N
 

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes