| Forfatter |
|
Ronnie B. R. Forum Bruger


Bruger siden: 02 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har også et bud
dem som mel gibson har i filmen "what women want"
en fin lille stander malet i sølv, og med buet frongitter
navnet er sgu væk __________________ Pass labs INT150
Audia flight One
Scan-speak
Illuminator D3004_660000
Revalator 18w_8531g00
Revalator 26w_8861t00
GO BIG OR GO HOME.....
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ronnie B. R. Forum Bruger


Bruger siden: 02 November 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 312
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
dan a. Forum Bruger


Bruger siden: 31 December 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3923
|
| Sendt: 29 Juni 2010 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
så syntes jeg godt nok at den mindste af gulv modellerne er flotter, har set dem i piano sort body og med sølv side paneler  __________________ Husk det er kun en hobby
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger


Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 30 Juni 2010 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
ville sige neeperen er rigtig flot og spiller godt har selv haft et sæt en andet godt bud kunne være http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD
__________________ VH
Henrik.E
|
| Til top |
|
| |
Jensen100 Lukket konto

Hedder nu NHJ4
Bruger siden: 23 November 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
|
| Sendt: 04 Juli 2010 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrik.E skrev:
ville sige neeperen er rigtig flot og spiller godt har selv haft et sæt en andet godt bud kunne være http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Products/HomeEntertai nment/Speakers/Enhanced+Content/TAD
|
|
|
linkes virker ikke hos mig ???
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 04 Juli 2010 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kenneth_P skrev:
Verdens smukkeste højttaler? Klart at Sonus Faber vil dominere podiet, men Franco Serblins nye Ktêma er bestemt også et seriøst bud. Beslægtningen er nu heller ikke helt til at overse...
 |
|
|
Det er jeg helt enig i

De her er også spændende
|
| Til top |
|
| |
SMAJ Forum Bruger

Bruger siden: 26 April 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 404
|
| Sendt: 04 Juli 2010 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|

Præsten skrev:
Det var da en Revel, ikke? Måske "Ultima Gem"?
mvh
Præsten |
|
|
Jeg måtte sælge mine da konen ikke kunne lide dem
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 04 Juli 2010 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Henrik.E Forum Bruger


Bruger siden: 31 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 26 Oktober 2010 kl. 23:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
 her er mine nye højttaler syndes nu de er flotte Monitor Audio PL300 http://www.whathifi.com/Review/Monitor-Audio-Platinum-PL300/
__________________ VH
Henrik.E
|
| Til top |
|
| |
Peterlh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes sgu at B&W CM1 er den flotteste højttalere jeg har set.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 07:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er svært der er mange flotte højttaelr.
Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

|
| Til top |
|
| |
2CHANNEL4EVER Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Juni 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
Det er svært der er mange flotte højttaelr.
Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

|
|
|
hva hedder sådan et pragteksemplar?
|
| Til top |
|
| |
frugtkompot Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2010 Lokalitet: Fyn Nord
Status: Offline Indlæg: 11
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den hedder Avalon Ascendant.
|
| Til top |
|
| |
2CHANNEL4EVER Udelukket fra forum

Bruger siden: 11 Juni 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 09:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
frugtkompot skrev:
| Den hedder Avalon Ascendant. |
|
|
Det gør den så helt sikkert ikk, den er nemmerli ikke affaset i bunden... 
|
| Til top |
|
| |
telum Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 165
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 09:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke set dem i virkeligheden, men de har altså en cuteness-faktor over sig med deres mellemting mellem en stander og en "rigtig" gulvhøjttaler - de er 76 cm. høje:

Det er i øvrigt Neat Motive SE2.
|
| Til top |
|
| |
finlytteren Udelukket fra forum


Bruger siden: 21 Februar 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1882
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
2CHANNEL4EVER skrev:
|
hva hedder sådan et pragteksemplar?
|
|
|
Den hedder Avalon Transcendent...
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Den hedder Eidolon Diamond.
Den nye Transc er lidt mindre som en Indra.
|
| Til top |
|
| |
ts_riders Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juni 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 362
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|



BKS Audio "Porthos"
En fryd for øjet in real life med sine knap 179cm. Også for mit vedkomne det helt klart bedste højttaler jeg har hørt til dato, uden sammenligning.
__________________ Mit stereo rør gear
|
| Til top |
|
| |
søren N Forum Bruger


Bruger siden: 25 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1475
|
| Sendt: 27 Oktober 2010 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
|
Det er svært der er mange flotte højttaelr.
Men en af dem der ligge i toppen i mine øjne er.

|
|
|
Helt enig, Verdens flotteste højtalere 
De ligner mine tilnærmelsesvis meget. __________________ "Musikken frem for alt"
Mit Anlæg, kig forbi
Er du hifi-kræsen?
|
| Til top |
|
| |