Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:45   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: PS Audio DAC (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sonny73
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2009
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 15 Maj 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret  

der er super dejlig at høre at du er veldig tilfreds... der er lidt evlig at du ikke fik mulighed at høre på stello 100 da der kune være spendede at høre din mining om lyd forskel... ( de ligger næsten i samme pris klasse)...da du alerede har haft DAC før så vil du hvad der skal legges mærke til og hvad skal der lytes til...

som sagt før  er jeg  også selv på jagt after en DAC der kan går mine inspilinger fra sonos ...varme,fyldiger,musikaliske osv...... så jeg kommer væk fra der kølige,neutrale, lyse og triste  lyd

Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 16 Maj 2010 kl. 11:01 | IP-adresse registreret  

sonny73 skrev:

der er super dejlig at høre at du er veldig tilfreds... der er lidt evlig at du ikke fik mulighed at høre på stello 100 da der kune
være spendede at høre din mining om lyd forskel... ( de ligger næsten i samme pris klasse)...da du alerede har haft DAC før så vil du hvad der skal
legges mærke til og hvad skal der lytes til...

som sagt før  er jeg  også selv på jagt after en DAC der kan går mine inspilinger fra sonos ...varme,fyldiger,musikaliske osv...... så jeg
kommer væk fra der kølige,neutrale, lyse og triste  lyd

Det eneste du skal lytte til er DIN egen sunde fornuft.
Jeg kunne forstille mig at stello´en var noget for dig, da den skulle lyde mere analog end andre dac´s.
Men du er da velkommen til at komme forbi hos mig i Esbjerg, og høre min PS Audio dac.
Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57

Ulvin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 Maj 2010 kl. 08:51 | IP-adresse registreret  

Mads57 skrev:

Jeg synes bestemt ikke lyden er kølig og lys. Jeg hører lyden som åben og dybdegående, og der er ikke noget gået tabt i musikaliteten.
Jeg oplever en virkelig dyb og stram bas og detaljeret sammentidig. Rigtig behagelig detaljeret diskant, helt uden skarpe s og t lyde. Som min
tidligere Benchmark dac1 havde til tider. Helt igennem spændene dac, som løfter lyden op på højere niveau end Apolloen.

Lige nøjagtig dét der også gik galt for benchmark herhjemme, samtidig er det en kold satan i forhold til PS Audio'en. Er selv fra Esbjerg, kig forbi en dag hvis du overvejer mod på den, så kan nu nå at høre forskellen først.

Dali Grand
Se det her
Til top Vis Ulvin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulvin

Mads57
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 17 Maj 2010 kl. 11:41 | IP-adresse registreret  

Ulvin skrev:

Mads57 skrev:
Jeg synes bestemt ikke lyden er kølig og lys. Jeg hører lyden som åben og dybdegående, og der er ikke noget
gået tabt i musikaliteten. Jeg oplever en virkelig dyb og stram bas og detaljeret sammentidig. Rigtig behagelig detaljeret diskant, helt uden skarpe s
og t lyde. Som min tidligere Benchmark dac1 havde til tider. Helt igennem spændene dac, som løfter lyden op på højere niveau end Apolloen.

Lige nøjagtig dét der også gik galt for benchmark herhjemme, samtidig er det en kold satan i forhold til PS Audio'en. Er selv fra Esbjerg, kig forbi
en dag hvis du overvejer mod på den, så kan nu nå at høre forskellen først.

Det kunne være sjovt en dag at hører PS dac´en med mod! Og høre om det er noget for mig.
Lige nu synes jeg bare den spiller pi... godt!
Til top Vis Mads57's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mads57

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes