| Forfatter |
|
Music4life Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 06:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Music4life skrev:
Mads57 skrev:
Håber ikke du afskriver stello´en med det samme. Jeg har lige været nede hos Jensen, og har den stello stående nede i biksen. Du kan jo altid få et lyt til den, hvis du spørger ham pænt. Nu hørte jeg ikke stello cd´en, men lyttede hurtigt til forstærkeren i samme serie. Og det var slet ikk så tosset! Så har stello´en vist også digital inputs, så kan du roligt aflever din dacmagic til Marius Pedersen & CO.  |
|
|
Stelloen er absolut ikke afskrevet
Den er ultralækker den maskine.
ja, den har digi inputs hvilket er et plus.
|
|
|
Den er ikke bare lækker på billeder, men IRL. er den til at savle over.  |
|
|
Så tråden med Milu og præsentationen af stello. De billeder fortæller alt. Er dog bange for at hvis man får cden ryger NAD M3 hurtigt til fordel for Stello ampen , Synes unisonen glider bedre ind designmæssigt sammen med M3.
|
|
|
Så designet kan altså have indflydelse hvordan resten af anlægget, skal være. Det lyder til du er under tæflen der hjemme.
|
|
|
Så meget er jeg heller ikke under tøflen. Jeg har en meget hifi forstående kone, bare det ikke overstiger nogle budgetter . Hvad angår design må det gerne passe sammen. Men lyden også selvfølgelig __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Hvilken af disse to cd afspillere skulle man vælge hvis man tænker på at opgradere
Påtænker dem begge et lyt.
Er der nogen som har noget at fortælle så sig frem eller evt. har testet de 2 maskiner op mod hinanden.
|
|
|
Er der nogen der ved hvem der forhandler Unison i danmark ?
Mvh Frankie
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 08:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frankie skrev:
Music4life skrev:
|
Hvilken af disse to cd afspillere skulle man vælge hvis man tænker på at opgradere
Er der nogen som har noget at fortælle så sig frem eller evt. har testet de 2 maskiner op mod hinanden.
|
|
|
Mvh Frankie
|
|
|
HIGHENDSOUND.DK __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 09:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Frankie skrev:
Music4life skrev:
|
|
|
|
Mvh Frankie
|
|
|
HIGHENDSOUND.DK
|
|
|
Takker ! 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sættet April Stello AI500/cda500 ankommer for test de nærmeste dage
Fik en god byttepris på mit NAD M5/M3 så må vi se
Jensen er Købmand og en pokkers flink fyr at snakke med. Nu har jeg handlet med ham nogle gange og ypperlig service er hvad man får . Det er ikke bare pga. af gode priser men bare generelt. __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sprødt!
Så nået Unicoen ikke engang forbi  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror iøvrigt det Stello sætter det NAD til vægs noget så eftertrykkeligt 
Af hvad man kan læse sig til. Så virker det og være et godt match dine til højtalere __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Sprødt!
Så nået Unicoen ikke engang forbi 
|
|
|
Unico er ikke ryddet af vejen. Det er seriøst det her __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Maj 2010 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Af hvad man kan læse sig til. Så virker det og være et godt match dine til højtalere
|
|
|
Måske, det er så hammer lækkert at jeg nok får svæært ved at slippe det igen. Om ikke andet så ved jeg hvad pengene skal bruges til engang,
Lad os nu se kenneth __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har CDA500 hjemme... Det er en stor og tung satan, det er virkelig kram. Og så er den spækket med lækker elektronik, ingen luft i kabinetet! Dog er der en anke, det er en toploader, det skal man lige vende sig til. Men lyden... Puha, jeg har aldrig haft så godt lyd som jeg har nu. Nu er mit anlæg virkelig ved at være der hvor jeg gerne vil have det. Og den CDA500 ryger ingen steder, den bliver stående...  Iøvrigt er jeg meget enig i det Milu skriver, helt uafhængigt er det faktisk også det det nordiske Fidelity når frem til. Super maksine, og til prisen er den vanvittig god! __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 02:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Jeg har CDA500 hjemme... Det er en stor og tung satan, det er virkelig kram. Og så er den spækket med lækker elektronik, ingen luft i kabinetet! Dog er der en anke, det er en toploader, det skal man lige vende sig til. Men lyden... Puha, jeg har aldrig haft så godt lyd som jeg har nu. Nu er mit anlæg virkelig ved at være der hvor jeg gerne vil have det. Og den CDA500 ryger ingen steder, den bliver stående...  Iøvrigt er jeg meget enig i det Milu skriver, helt uafhængigt er det faktisk også det det nordiske Fidelity når frem til. Super maksine, og til prisen er den vanvittig god! |
|
|
Hvad koster den? Havde selv en stello dac 22oMKII engang den spillede super godt, næsten ligeså godt som min cary til 4 gange prisen!
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 08:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glæder mig som et lille barn til det møde med Stello sættet   
Er spændt på synergien i ai500/cda500 kontra Nad M3/Cda500
Unison CDE er også i overvejelserne stadigvæk. Til 15k er det en kanon maskine er jeg temmelig sikker på.
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken soundstage kan jeg forvente af dette lækre Stello sæt

|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
RAZZER skrev:
Asklepios skrev:
Jeg har CDA500 hjemme... Det er en stor og tung satan, det er virkelig kram. Og så er den spækket med lækker elektronik, ingen luft i kabinetet! Dog er der en anke, det er en toploader, det skal man lige vende sig til. Men lyden... Puha, jeg har aldrig haft så godt lyd som jeg har nu. Nu er mit anlæg virkelig ved at være der hvor jeg gerne vil have det. Og den CDA500 ryger ingen steder, den bliver stående...  Iøvrigt er jeg meget enig i det Milu skriver, helt uafhængigt er det faktisk også det det nordiske Fidelity når frem til. Super maksine, og til prisen er den vanvittig god! |
|
|
Hvad koster den? Havde selv en stello dac 22oMKII engang den spillede super godt, næsten ligeså godt som min cary til 4 gange prisen!
|
|
|
Fra ny 19995, og så får man en gratis Wadia Ipod dock med i prisen kvit og frit  Min model er en demo, så den fik jeg lidt billigere, men så fulgte dock'en heller ikke med. __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Maj 2010 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det et spørgsmål eller en konstatering M4L?  Nu har jeg jo kun CD-afspilleren, men syntes der er stor soundstage. Både i breden og i dybden, adskillelsen er ganske glimrende. Det er hørt lidt bedre før, men det var i et af de dyre systemer hos High-Performance, som koster MANGE gange hvad jeg har herhjemme... Og så er den neutral, alt leveres dejligt letflydende. Det er ikke teknik der lyttes til, men musik - dog "neutral" musik...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 20 Maj 2010 kl. 02:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Var det et spørgsmål eller en konstatering M4L?  Nu har jeg jo kun CD-afspilleren, men syntes der er stor soundstage. Både i breden og i dybden, adskillelsen er ganske glimrende. Det er hørt lidt bedre før, men det var i et af de dyre systemer hos High-Performance, som koster MANGE gange hvad jeg har herhjemme... Og så er den neutral, alt leveres dejligt letflydende. Det er ikke teknik der lyttes til, men musik - dog "neutral" musik...  |
|
|
Deres Dacs er også meget neutrale, virkeligt lækkert lyd!
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 20 Maj 2010 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennethjensen skrev:
|
Af hvad man kan læse sig til. Så virker det og være et godt match dine til højtalere
|
|
|
Koster NAD sættet ikke omkring 27.000 - er Stello sættets pris ikke over 40.000?
Altså lidt ala en Golf er en bedre bil end en Polo?
Iøvrigt 2 fede sæt. __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2010 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
DKsoulman skrev:
kennethjensen skrev:
|
|
|
|
Koster NAD sættet ikke omkring 27.000 - er Stello sættets pris ikke over 40.000?
Altså lidt ala en Golf er en bedre bil end en Polo?
Iøvrigt 2 fede sæt.
|
|
|
Er dog også alvorligt bange for at hvis du skal lave en upgrade lydmæssigt skal du op i dette prisleje. Nad sættet er en killercombo til prisen. Synergien mellem M3 /M5 er outstanding!
Netop synergien kan måske være afgørende. Hvem ved
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Maj 2010 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Var det et spørgsmål eller en konstatering M4L?  Nu har jeg jo kun CD-afspilleren, men syntes der er stor soundstage. Både i breden og i dybden, adskillelsen er ganske glimrende. Det er hørt lidt bedre før, men det var i et af de dyre systemer hos High-Performance, som koster MANGE gange hvad jeg har herhjemme... Og så er den neutral, alt leveres dejligt letflydende. Det er ikke teknik der lyttes til, men musik - dog "neutral" musik...  |
|
|
Spændende. Det bliver vildt hype at have dette sæt på prøve. Har sgu lidt svært at holde på mundvandet........... dryp, dryp __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |