SHOCK!!!!!!
jeg tror faktisk aldrig, at min højre hånd har haft så travlt. febrilsk prøvede den at ramme "luk"-knappen på internetexplorer vinduet. synet der mødte mine øjne, da jeg klikke på linket med det lille JVC-anlæg var ganske enkelt grufuldt. og da det ikke lykkedes den første gang at lukke vinduet i en frygtelig fart, gik jeg i fuldstændig panik!!!
AAARRGH,,, luk, luk, luk, luk!!!
og da min fumlede højre hånd endelig fik trykket det rigtige sted, havde den klamme koldsved allerede bredt sig overalt på min krop, og gjort det næsten umuligt at holde ved musen pga. svedte håndflader.
mit hjerte hamrede så voldsomt, at jeg måtte holde hånden for brystet, da jeg frygtede at det ellers ville ryge ud af brystkassen.
Nu når jeg kommer til at tænke over denne traumatiske oplevelse, tror jeg nok at jeg bliver nødt til at sende regningen fra psykologen til dig.
min x-kæreste havde et JVC-"anlæg" der var en anelse mindre end dit, hun var meget glad for det, men jeg blev ved med at lægge hendes tæppe henover det 
det lød frygteligt og ser frygteligt ud...det er sørgelige kendsgerninger!
jeg er ikke meget for det, men jeg må jo sige, at vinderen må blive din onkels lille anlæg,,,
åh nej,,, nu bliver jeg helt ked af, at jeg faktisk har måtte vælge Dantax 
ihh,,jeg tror det betyder endnu en psykologregning til dig!