| Forfatter |
|
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1346
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 01:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er næsten rigtig... den hedder: Mental Jewelry, Throwing Copper, Secret Samadhi, The Distance To Here, V og Birds Of Pray.
Men det ændrer ikke ved din konklusion... de er det fedeste!!!! De spillede på Train i Århus i sommers hvor jeg gik glip af dem. Men oplevede dem som sagt som opvarmning til Bon Jovi i Kiel og det er fantastisk hvad de kan udrette på en scene.
Håber meget de kommer igen og snart udgiver en koncert DVD og så ville et nyt album jo heller ikke gøre noget!!!! 
|
| Til top |
|
| |
WhoCutTheCheese Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 01 April 2004 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zanetti >
Jamen det er altid rart at der findes nogle fornuftige mennesker. De mest fornuftige render rundt i en sort/blå stribet trøje med nummer 4 på ryggen.
__________________ Don´t just stand there and shout it. Do something about it.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
WhoCutTheCheese skrev:
|
Zanetti >
Jamen det er altid rart at der findes nogle fornuftige mennesker. De mest fornuftige render rundt i en sort/blå stribet trøje med nummer 4 på ryggen.
|
|
|
Uden at det skal lyde som et fodbold-forum, så glæder det mig at du siger sådan... Men vi må hellere mødes på http://www.inter-fans.dk istedet!!
Tilbage til Live... nogen der ved hvor man kan købe Live singler, nye som gamle... kender selv nogle steder, men kunne godt bruge nogle flere steder! 
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juli 2003
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 04:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har været derinde mange gange, men har aldrig "turdet" handle for var ikke helt sikker i min sag... hvordan foregår det??? Har handlet med både England og USA flere gange så er ikke helt uerfaren i denne form for handel med brugte CD'er. 
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det foregår ligesom alle andre steder :) Smid l**tet i din shopping basket - check out - frem med dit Visa kort og så ellers bare at vente. De er ganske flinke til at oplyse og svare på evt. spørgsmål. Så frygt dem ikke - jeg har i hvert fald aldrig haft de mindste problemer med dem, og har nok købt for de første 3-4k der. Både LP'er, CD'er og specielle ting. Alting er kommet frem uden den mindste skramme.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det glæder mig at høre for der er MASSER af ting derinde jeg gerne vil have fingrene i... troede at de bare formidlede en kontakt til en sælger og det havde jeg ikke meget lyst til, men kan forstå at de ligger inde med materialerne....
Hvor i den store verden er eil lokaliseret?
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, de sælger skam skidtet selv :)
De ligger i UK, så du skal ikke bekymre dig om told, moms og pis og l**t :) It's nice and painless :)
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu køber jeg sq hele deres lager af Bon Jovi og Live singler!!!! 
og tak Viper for din vejledning!! 
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ingen årsag :) Og hils din bank fra mig, når de ringer på mandag ;)
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det skal jeg gøre....  Det er dælme ikke småting de har derinde! Er det angivet i hvor god stand de forskellige ting er derinde. De ander steder jeg har hadlet har jeg kunne se det og et enkelt sted skiftede de også selve CD-boxen ud, om man så kan lide det eller ej....
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medmindre der står andet, så er det helt nye ting. Alt det jeg har købt har været i perfekt stand :)
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad så men fragt.... hvad skal de have og hvor lang tid skal de have for at smide dem over dammen?
|
| Til top |
|
| |
Viper Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fragt kan du ser derinde, når du bestiller... Kan ikke lige huske priserne, men det er udmærkede fragtpriser, så hut jeg visker. De er også ganske hurtige til at levere. De plejer at sende, hvis de har det på lager, i løbet af 1-2 dage og så er det vel ca. 2 dage om at dukke op i din postkasse.
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2004 kl. 05:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det er jo herligt... det skal prøves!!!!!
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 25 Juni 2004 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rygterne går nu på at Live udesender en Best Of... engang næste år. Håber godt nok også det inkluderer en koncertoptagelse på DVD!! 
Ellers synes jeg også det er på tide der følges op på Birds Of Pray, men er da også sikker på Ed og co sidder derhjemme i Pennsylvania og arbejder intens på endnu et monsteralbum ligesom alle de andre!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 14:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 14 Oktober 2004 kl. 16:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep... har godt set det... bliver gigant stort!!!
Den kan bestilles på CDON nu...
DVD Track Listing: 1. Operation Spirit 2. Operation Spirit (live performance) 3. Pain Lies on the Riverside 4. Pain on the Riverside (live performace) 5. Selling the Drama 6. I Alone 7. Lightning Crashes 8. White, Discussion 9. Lakini's Juice 10. Freaks 11. Turn My Head (by Jake Scott) 12. Turn My Head (by Mary Lambert) 13. Ghost 14. The Dolphin's Cry 15. Run to the Water 16. They Stood Up For Love 17. Overcome 18. Simple Creed 19. Like a Soldier 20. Heaven (Live at Vorst National - Brussels) 21. Heaven (concept version) 22. Run Away (with Shelby Lynne)
U.S. - CD Track listing Operation Spirit (The Tyranny Of Tradition) Pain Lies On The Riverside The Beauty Of Gray Selling The Drama I Alone Lightning Crashes All Over You Pillar Of Davidson We Deal In Dreams (Previously Unreleased) Lakini's Juice Turn My Head The Dolphin's Cry Run To The Water Dance With You Overcome Nobody Knows Heaven Run Away (with Shelby Lynne) I Walk The Line
"I Walk The Line"... gammel Johnny Cash nummer er bare for suverænt udført af Ed herlige stemme og Chad's fede guitar!!!
Ellers er der vist bare at glæde sig for vildt....
De har lige planlagt et par koncerter i Holland og Belgien, kunne de ikke lige komme forbi Danmark også!!!
|
| Til top |
|
| |
Zanetti Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 15 November 2004 kl. 07:00 | IP-adresse registreret
|
|