| Forfatter |
|
Bagger Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
En ting vi bør holde fast i og absolut gentage igen er en kort gennemgang for hver deltager til at fortælle om
hvad man har medbragt. |
|
|
Her tænker du på når alle er kommet frem på lørdag? Synes jeg lyder som en super ide :) __________________ Min stue
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 10:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi mangler da osse et Klampenborg meet Avatar
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 11:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bagger skrev:
kolind skrev:
En ting vi bør holde fast i og absolut gentage igen er en kort gennemgang for hver deltager til at fortælle om hvad man har medbragt. |
|
|
Her tænker du på når alle er kommet frem på lørdag? Synes jeg lyder som en super ide :) |
|
|
Yes, og det fremgår også af programmet  __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Bagger skrev:
kolind skrev:
En ting vi bør holde fast i og absolut gentage igen er en kort gennemgang for hver deltager til at fortælle om hvad man har medbragt. |
|
|
Her tænker du på når alle er kommet frem på lørdag? Synes jeg lyder som en super ide :) |
|
|
Yes, og det fremgår også af programmet 
|
|
|
Ahh.. Skal man nu også til at læse programmet igennem for at vide hvad der skal ske ? 
- Nåh.. Men det er da fint så; Det har været ganske godt at gennemgå hvad folk har og lade dem fortælle lidt om det de sidste gange. Til gengæld fik vi vist gjort det lidt tidligt sidste år hvor der efterfølgende kom en del mennesker til der derved ikke fik hørt/fortalt.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Strandvaskeren skrev:
Claus-dk skrev:
At komme alene vil koste mig over 1000 og jeg går lidt og spekulere på om det er det værd, jeg vil rigtigt
gerne, men 1000 kroner for at tilbringe 6 timer i bil på sin føsdá og så alene ???
|
|
|
Du kunne vel nøjes med at køre alene til Fredericia og køre resten af turen sammen med Burning og de andre gutter?
|
|
|
Claus!! Du skal da køre med Affex, Tech og mig!! 4 i en bil så bliver det ikke billigere over broen og så er det da også
hyggeligt... Så giver jeg en fødselsdags-pilsner til turen
PM mig lige om hvor i Fredericia jeg skal samle dig og dine LILLE  taske med udstyr op
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Strandvaskeren skrev:
Claus-dk skrev:
At komme alene vil koste mig over 1000 og jeg går lidt og spekulere på om det er det værd, jeg vil rigtigt gerne, men 1000 kroner for at tilbringe 6 timer i bil på sin føsdá og så alene ???
|
|
|
Du kunne vel nøjes med at køre alene til Fredericia og køre resten af turen sammen med Burning og de andre gutter?
|
|
|
Claus!! Du skal da køre med Affex, Tech og mig!! 4 i en bil så bliver det ikke billigere over broen og så er det da også hyggeligt... Så giver jeg en fødselsdags-pilsner til turen
PM mig lige om hvor i Fredericia jeg skal samle dig og dine LILLE taske med udstyr op  |
|
|
Så er jydekompagniet klart __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
flemming3520 Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg har kig paa et saet JH13/JH16 vil jeg den benytte chancen til at hoere dem Saa jeg haaber der er plads paa trods af den sene tilmelding.
Jeg medbringer
Etymotics ER4-S APureSound V2 ATH ESW9 Grado GS-1000 balancered XLR-4pin Sennheiser HD650 Meier kabel balancered XLR-4pin
IBasso D1 IAaudio7 (16gb) Korg MR-2 Musiland monitor 01 usd USB til SP/DIF evt en EMU 0404 USB
Desvaerre er min Twisted Pear Buffalo DAC ikke transportabel.
For de som ikke kender KOrg MR-2 er det udover Korg MR-1, den eneste baerbare afspiller som kan afspille DFF filer (1bit 2.8224MHz ogsaa kaldet DSD/SACD). Korg MR-2 er ogsaa en af de faa baerbare afspillere som kan afspille 176.4/192kHz 24bit pcm.
Hvis der er nogen som ha specielle oensker til musik vil jeg se hvad jeg kan goere?
PS Jeg haaber at der er rigeligt med skum propper til JH13/JH16
Hilsen Flemming
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flemming dig ksla jeg lige snakke med for du har jo lavet den DAC som er mit næste projekt
|
| Til top |
|
| |
Strandvaskeren Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
flemming3520 skrev:
| PS Jeg haaber at der er rigeligt med skum propper til JH13/JH16 |
|
|
Det håb tilslutter jeg mig, jeg ved dog ikke helt om jeg af hensyn til økonomien tør lytte til de dyreste af JH'erne..  Jeg medbringer min Sansa Fuze, Yuin PK1 og en Corda Headsix. Jeg har endvidere lovet at medbringe mine stortset ubrugte AKG K701 så de kan sammenlignes med et par der er tilspillede.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle nogle komme fra Holbæk eller nær omegn og have brug for et lift, kan jeg sagtens have en ekstra med..
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er velkommen Flemming. Og ja der skulle være rigeligt med skumpropper, vel omkring 50 par.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der en der tager earsonics sm3 med? dem også jh5pro står højt på min ønskeseddel :D
|
| Til top |
|
| |
High sky Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 279
|
| Sendt: 28 Oktober 2010 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg kan først være der kl. 13.45 - 14.00 p.g.a. jobbet. Men det går vel nok. Det bliver spændende
Vi ses
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kommer i bil sammen med Kolind så jeg tager alligevel mit store hjemme anlæg med.
Vi er der nok lige omkring/knap 11:00 så fortvivl ikke hvis der ikke lige er låst op på slaget 11:00.
Og som sædvanlig, husk rigeligt med forlængerledninger og strømkabler, det er et gammelt hus så der er begrænset antal stik kontakter __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ses i morgen der ude lidt over 11 så :)
Jeg medbringer følgende: Head-Direct EF1 + lille udvalg af rør. HE-5LE med SPC og OFC. HifiMan HM-801. En bunke in-ears, en bunke earbuds. Tror vist det er det sjovest jeg kan hive med.
|
| Til top |
|
| |
Mingo Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke tilmeldt mig, da jeg er optaget til anden side. Alligevel er jeg særdeles interesseret i, at deltagerne vil give os andre fyldestgørende rapporter. For mit vedkommende er jeg nysgerrig efter at vide, hvilke forstærkere, der passer SÆRDELES godt sammen med den modificerede HD681, AKG K701 og Sennheiser HD 800. Held og lykke med arrangementet.
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er nødt til at melde afbud til arrangementet. Dels pga. manglende kørelejlighed men primært fordi min Wadia 781i ikke spiller optimalt via digitalt input. Jeg afventer et nyt clock-board samt ny firmware-chip fra Wadia, men det vil nok tage en to-tre ugers tid at få det herover fra USA, og derefter skal maskinen sendes til Odense, repareres og retur igen.  Jeg vil gerne ønske alle deltagere rigtig god lytning! For de af jer, der er med for første gang, tør jeg godt love, at I får en rigtig fed oplevelse. Og mange tak til Jan, fordi han endnu engang lægger lokaler til meetet.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
mazlink Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er helt perfekt timing for mit vedkommende med dette meet. Mine elskede Sennheiser HD570 har igår og idag gjort opmærksom på at de er slidt op, men med 7,5 år på bagen, og mindre pæn behandling forstår man det også godt...
Vi ses i morgen! Jeg glæder mig
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glæder mig også. Har dog lige opdaget, at jeg kommer til at ligne en, der skal på en længere ferie:-) Mange tror nok at man interesserer sig for hovedtelefoner bl.a. fordi de ikke fylder noget. Dette bliver dementeret i morgen!!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 29 Oktober 2010 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL
Ja eller fordi det er billigt. Med alt det fra JH Audio plus mit eget udstyr indeholder den STORE taske jeg har pakket udstyr for 60-70.000 kr.
SHOCK
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |