| Sendt: 10 August 2010 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
681 er den mest populære model, selv kan jeg meget bedre lide 660, som godt nok lyder lidt tynd lige fra æsken, men bliver langt bedre efter at have fået nogle tæsk.. Jeg testede iøvrigt 681ernes holdbarhed ved at lade køteren og knægten lege med dem en hel dag, deres holdbarhed er imponerende, de tager ikke skade af at blive trampet på, sparket til, slået med, bidt i selv tovtrækningen kunne de klare. Du skal da bare købe begge sæt  Ang: alt det der kina/kopgøgl, så synes jeg at det er helt OK at betale ordentlige priser for mine varer, men det er altså helt hen i hegnet at AKG240 koster 6 gange mere end "kopierne", det var i orden de var dyre for 20 år siden da der stadig var lidt innovation på modellen, men når Superlux kan tjene penge på at sælge en forbedret version til 200 kroner, kan jeg ikke lade være med at se på AKG som værende overordentlige grådige.. Lidt ligesom jeg også synes at en Tshirt bør koste 50 kroner og ikke 500, bare fordi den har et smart mærke.. Sry nu skal jeg nok lade være med at tæve den stakkels hest mere 
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|