Tilbage til HIFI4ALL.DK 4. juni 2026 | 22:49   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: High Fidelity genopstået? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Friman
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 17 August 2010 kl. 08:54 | IP-adresse registreret  

Lige som der er andre der bevidst undlader at poste news her på sitet, da eneste effekt det giver er en negativ tråd med mudder og pladder....

(så er der jo så nogen der mener at negativ omtale er bedre end slet ingen omtale X-)

Jan O
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2009
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 17 August 2010 kl. 14:52 | IP-adresse registreret  

Kære Mikkel!

Jeg tror, at du misforstår et eller andet, for jeg har altså ikke bedt HIFI4ALL.DK publicere nyheden om det nye NOMONO.DK
site. Bare lige for at slå det fast! Selv om jeg på den anden side synes, at det ville være oplagt at formidle sådan en nyhed
for jeres brugere.

Min kritik går på selve indstillingen til nyhedsdækningen på HIFI4ALL.DK!

Mikkel Gige skrev:
Alle producenter/importører/branchefolk kan få bragt deres produktomtaler, så længe det har med
hifi-produkter at gøre.

Jamen det er da bare for kedeligt og forudsigeligt. Hvorfor tager Hifi4all.dk ikke selv initiativ og indrykke nyheder?

Mikkel Gige skrev:
...Jeg forstår godt, at du vil have flere nyheder. Men tro det eller ej, der er faktisk nogle
producenter/importører, som ikke ønsker deres produkter omtalt på HIFI4ALL.DK!

Enten fordi de ikke sælger deres produkter i DK, eller fordi de ikke ønsker at samarbejde med HIFI4ALL.DK. Og det ønsker
vi at respektere.

Jamen! Hvad er det I vil med jeres magasin? Er HIFI4ALL.DK blot et tandløst talerør for annoncører og branchen, eller er det
stadig et uvildigt forum, hvor vi hi-fi interesserede kan holde os på forkant med vores interesseområde?

Venlig hilsen
Jan Ottesen
Til top Vis Jan O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jan O

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 17 August 2010 kl. 15:09 | IP-adresse registreret  

Hej Jan O!

Jeg ved godt, at det ikke var nomono, du skrev om. Det blev brugt som eksempel.

Jeg har simpelthen ikke tiden til at surfe nettet rundt, for at opsøge nyheder. "Jamen, så kunne læserne da sende nyheder ind". Ja, det kunne lyde som en god idé, men igen er det tiden. Jeg har simpelthen ikke den tid, der skal til for at opfylde alle ønsker. Hifi4all er stadig kun en bibeskæftigelse.

Helt optimalt, så flød det med annonce kroner, og jeg kunne beskæftige mig 100 % med Hifi4all, opdatere siden, publicere en masse nyheder, tage på virksomhedsbesøg, lave en anmeldelse om ugen, og en masse andet. Forstå mig ret, det er ikke ment som ironi, men et udtryk for min egen drømmesituation.

Men sådan er det bare ikke. Og derfor må man nøjes. Nøjes med det, der nu engang kan lade sig gøre. Desværre! Jeg ville ønske det kunne være anderledes.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Jan O
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2010 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Respekt! Dit svar er taget til efterretning.

Og al respekt for det seje (og ulønsomme) slid det er at drive et site som Hifi4all.dk. Det kender jeg selv kun alt for godt.
Måske melder der sig nogle friske, velskrivende og vedholdene nyhedsskribenter der kan hjælpe lidt til?

Pøj pøj med projektet!

Venlig hilsen
Jan Ottesen

Friman
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 25 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 17 August 2010 kl. 15:46 | IP-adresse registreret  

Mikkel Gige skrev:

Jeg har simpelthen ikke tiden til at surfe nettet rundt, for at opsøge nyheder. "Jamen, så kunne læserne da sende nyheder ind". Ja, det kunne lyde som en god idé, men igen er det tiden. Jeg har simpelthen ikke den tid, der skal til for at opfylde alle ønsker. Hifi4all er stadig kun en bibeskæftigelse.

Helt optimalt, så flød det med annonce kroner, og jeg kunne beskæftige mig 100 % med Hifi4all, opdatere siden, publicere en masse nyheder, tage på virksomhedsbesøg, lave en anmeldelse om ugen, og en masse andet. Forstå mig ret, det er ikke ment som ironi, men et udtryk for min egen drømmesituation.

Men sådan er det bare ikke. Og derfor må man nøjes. Nøjes med det, der nu engang kan lade sig gøre. Desværre! Jeg ville ønske det kunne være anderledes.

Mvh, Mikkel.

Tillader mig lige at sparke ind hér...

Der findes da andre sites hvor det lader sig gøre. Er det kun dig alene der sørger for alt det? HVad med dine medkompetanter....? Der er så vidt jeg ved næsten altid en moderator, anmelder, whatever online, så det burde vel være muligt at flere kunne udføre eller hur...?

Sagt på en anden måde, så kunne i vel løfte arbejdsbyrden i flok....?

Jan O
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 August 2010 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hej Friman.

Lige hvad jeg tænkte. Men der er jo nok en grund til at resten af flokken ikke allerede er indraget i nyhedsdækingen?

Mvh
Jan

Mikkel G
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Redaktør og Indehaver

Bruger siden: 09 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 17 August 2010 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Friman skrev:

Tillader mig lige at sparke ind hér...

Der findes da andre sites hvor det lader sig gøre. Er det kun dig alene der sørger for alt det? HVad med dine medkompetanter....? Der er så vidt jeg ved næsten altid en moderator, anmelder, whatever online, så det burde vel være muligt at flere kunne udføre eller hur...?

Sagt på en anden måde, så kunne i vel løfte arbejdsbyrden i flok....?

Hej Friman!

Hvilke sites er det? Jeg spørger af nysgerrighed.

Jo, vi kunne løfte mere i flok, og det gør vi også. Et par af moderatorerne laver også anmeldelser. Men husk på, at alt arbejde på Hifi4all er ulønnet, inkl. mit eget input til siden. Jeg synes ikke jeg kan stille krav, når jeg ikke kan aflønne mine kollegaer for deres indsats. Jeg er super glad og taknemmelig for al det input der kommer. Lige som læserne!

Vi har alle arbejde og studier ved siden af vores virke på hifi4all, så der kan ikke garanteres et konstant flow.

Nyhederne står jeg selv for, da de helst skal ud med det samme, hvis de skal have en vis nyhedseffekt. Og det har jeg prioriteret tid til. Jeg synes ikke, at jeg kan stille krav om leveringstid, hvis en af de andre her på siden skulle gøre det.

Men det er også min drøm, at ændre på det. Men det er der desværre ikke indtægt til... endnu. Det kommer der måske i fremtiden.

Mvh, Mikkel.

Til top Vis Mikkel G's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mikkel G

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes