| Forfatter |
|
Savklinge Forum Bruger

Bruger siden: 18 Marts 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 622
|
| Sendt: 20 August 2010 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
[
Enig, men nu mest MONTANA EPX synes jeg, det er en lidt overset højttaler. Men den er ret stor 
[/QUOTE]
Hej!
Ja det er nok en lidt overset højttaler, jeg har spillet med den i en stue på 24 m2
da er den ikke for voldsom med bassen, den er utrolig nem at have med at gøre,
jeg tror det har lidt at gøre med det isobariske konstruktion at gøre, membranen er
nok kun ca. halvt så følsom, over for de lydbølger den bliver bombaderet med fra
rummet den er plaseret i M V H SAVKLINGE
|
| Til top |
|
| |
kazze27 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2009 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 21 August 2010 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
skal det kun være gulv ht? og kun brugt? for vis det måtte være ny/reol ht os. så kunne et sæt nye B&W 805D være en mulighed. så dem sidst
da jeg var nede i klubben. hold op de var fede. hørte dem desvære ikke :(.ellers kan du lige havde råd til et sæt B&W 804D gulv.
|
| Til top |
|
| |
nostalgiskmusik Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juni 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
|
2 vejs, som jo gang på gang giver en sammenhæng så man smiler. Til de 35 kvm, kan det også være noget af det bedste i verden 
Han har vist hørt den 
Klart et meget stærkt bud  |
|
|
Jamen det har jeg da, og det var da uden tvivl en meget kompetent højtalere  Specielt var bassen en overraskelse, hvis jeg ikke husker forkert...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 15:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for de mange gode bud, der er da i hvert fald et godt grundlag.... Kom dog endelig med flere gode bud, og nej det behøves ikke være brugt....
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medlem skrev:
nostalgiskmusik skrev:
Søger et nyt sæt højtalere, har kigget på en del forskelligt, men synes godt jeg kunne bruge nogle gode bud...
Price range: ca 50.000, gerne noget brugt...
Spiller på pass XA100 XP20 samt Wadia 581
Har ikke nogen direkte, krav med hensyn til lydkarakteristik, Skal spille på lige over 35kvm
|
|
|
Spiller du på Vienna Mahler nu? |
|
|
Helt korrekt er det ikke til mig, men er en længere forklaring  Personligt spiller jeg på los musica stadigvæk, og de flytter sig næppe nogle vegne foreløbig... Nu ved jeg du er meget glad for Avalon, har du så hørt nogle af de andre Avalon modeller? De "gamle" Opus, Indra etc.?
|
| Til top |
|
| |
bsl2 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
du kunne lytte til triangle hos lydbutikken.har haft modellen genese Quartet hjemme i mit lytterum på 30 m2.spiller fantastisk især diskanten var jeg meget imponeret over.pris ca 28000 for et sæt.jeg købte dem ikke da de blev slået af et sæt Xavian 360.dem kunne du også give et lyt fåes hos av-centrum prisen er 60000 men mon ikke de er til at snakke med.du kan evt læse testen af dem her på hifi4all.
mvh bsl2
|
| Til top |
|
| |
Vincent. Branchemedlem

Lightnsound.dk
Bruger siden: 19 September 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er mit bud
http://www.adam-audio.com/de/home-audio/products/column/desc ription
De har aldrig rigtig vundet ind i Danmark men damm de spilder musik.. Specielt den active version gør det rigtig godt.. Der er ingen grund til at gøre signal vejen længere end nødvendigt... Og eller gør deling mere besværligt end nødvendigt og dette høres meget tydeligt i den fuldt active version..
__________________ Jeg høre musik ikke teknik
|
| Til top |
|
| |
Christian Jense Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 621
|
| Sendt: 22 August 2010 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eventuelt kunne Dynaudio Contour 3.4 være et bud, og hvis du kan snakke lidt med Tapeconnection kan du muligtvis få 5.4.
Jeg må sige jeg har været meget imponeret over det jeg har hørt fra Dynaudio, også derfor jeg selv har Focus.
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|
| Til top |
|
| |