| Forfatter |
|
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 09:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
telum skrev:
|
ja de fik lige et nøk op ad. Jeg fik fingrene i 3 siddepladser 
Jeg har på fornemmelsen at man ikke behøvede skynde sig vildt og voldsomt, er der overhovedet nogen herinde der havde meldt sig til presale og som ikke blev udtrukket?
|
|
|
Det tror jeg ikke - jeg har fået presale til alle de byer jeg har tilmeldt mig til ( plus et par jeg ikke havde tilmeldt mig ) __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Fabricius Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 09:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte 3 billetter til L4/L5 i Herning, men ja, det havde sandsynligvis været bedre at vente til det officielle billetsalg.
Skal man tro denne plan til en Elton John-koncert, så er pladserne jo ikke specielt imponerende:
http://www.mch.dk/Files/mch.dk/pdf/arrangementer/Salsplan%20 Elton%20John.jpg
Med mindre at hele gulvet bliver ståpladser til Waters-koncerten. I så fald er jeg måske godt tilfreds.
Det er lidt træls at sidde med en fornemmelse af, at man via presale har købt billetter, der er både dyrere og dårligere end dem man kan købe ved det officielle salg. Det er ikke lige det koncept jeg havde forventet ved et presale!
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
tub61 skrev:
Jeg har bare en fornemmelse af at jeg skulle have ventet til den 30 med at købe billet , da jeg ikke tror at der bliver den helt store run på billetterne , og jeg måske kunne have fået nogle der er bedre end dem jeg får nu ( til en lidt billigere penge ). |
|
|
Tja, det tænkte jeg også, men belært af de talrige dårlige erfaringer med de glade amatører i Billetlugen, besluttede jeg mig for at bruge den her mulighed.
Det med siddepladser/ståpladser: Vælger altid ståpladser når det gælder Parken, mest fordi den bedste lyd fås der. Har prøvet at sidde på de pinde, der gør det ud for en siddeplads - selvom man i visse områder får en god lyd, er det en pestilens hver gang man skal hente øl og retur og på toilettet og retur. Jeg har desværre oplevet en form for "ejerfornemmelse" over sædet når først fok er bænket og der er masser af sure miner over dette frem og tilbageløb, som er en nærmest uundværlig del af en koncert - koncerten og livet er for kort til at bruge tiden på den "ballade". Ser aldrig fodbold, så jeg er ikke klar over, om det er et generelt fænomen. __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 10:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hrmand skrev:
tub61 skrev:
Jeg har bare en fornemmelse af at jeg skulle have ventet til den 30 med at købe billet , da jeg ikke tror at der bliver den helt store run på billetterne , og jeg måske kunne have fået nogle der er bedre end dem jeg får nu ( til en lidt billigere penge ). |
|
|
Tja, det tænkte jeg også, men belært af de talrige dårlige erfaringer med de glade amatører i Billetlugen, besluttede jeg mig for at bruge den her mulighed.
Det med siddepladser/ståpladser: Vælger altid ståpladser når det gælder Parken, mest fordi den bedste lyd fås der. Har prøvet at sidde på de pinde, der gør det ud for en siddeplads - selvom man i visse områder får en god lyd, er det en pestilens hver gang man skal hente øl og retur og på toilettet og retur. Jeg har desværre oplevet en form for "ejerfornemmelse" over sædet når først fok er bænket og der er masser af sure miner over dette frem og tilbageløb, som er en nærmest uundværlig del af en koncert - koncerten og livet er for kort til at bruge tiden på den "ballade". Ser aldrig fodbold, så jeg er ikke klar over, om det er et generelt fænomen.
|
|
|
Havde også selv regnet med at købe stå pladsser i parken , netop fordi lyden kan være meget svingende alt efter hvor man er i parken - men valgte alligevel sidde pladsser pga konen der ikke er så meget får at stå i en stor menneske mængde og slet ikke når jeg altid prøver på at komme så tæt på senen som muligt. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 August 2010 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fabricius skrev:
|
Jeg købte 3 billetter til L4/L5 i Herning, men ja, det havde sandsynligvis været bedre at vente til det officielle billetsalg.
Skal man tro denne plan til en Elton John-koncert, så er pladserne jo ikke specielt imponerende:
http://www.mch.dk/Files/mch.dk/pdf/arrangementer/Salsplan%20 Elton%20John.jpg
Med mindre at hele gulvet bliver ståpladser til Waters-koncerten. I så fald er jeg måske godt tilfreds.
Det er lidt træls at sidde med en fornemmelse af, at man via presale har købt billetter, der er både dyrere og dårligere end dem man kan købe ved det officielle salg. Det er ikke lige det koncept jeg havde forventet ved et presale!
|
|
|
Jeg har også købt billetter til Berlin O2world og skal sidde på 13 række i salen , sidst jeg var i Berlin O2 til Paul Mccartney var det på 7 række i salen og det var perfekte pladsser - så dem jeg har fået til roger waters i O2 er også " perfekte " og så var det ikke engang de dyreste.  __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 27 August 2010 kl. 08:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogle der har erfaring med det her presale halløj?
Har købt billetter, men de kan først hentes på dagen - går ud fra at man godt kan regne med det? Har betalt og fået kvittering, men vil gerne være helt sikker. Ville nødigt gå glip af det her!
|
| Til top |
|
| |
Westergaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 November 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 27 August 2010 kl. 09:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt til koncerten i Hamburg for et par måneder siden, fik nogle god siddepladser ret tæt på scenen :)
Har boet i Hamburg et par år, så kan man jo kombinere det med at besøge nogle gamle venner samtidig
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4790
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 10:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik to billetter - ståpladser på plænen . Vurderede det til at være bedre end de dyrere siddepladser. Er heller ikke meget for at sidde til rockkoncerter. Desuden slipper man måske for de værste akustikproblemer, når man er lidt væk fra tribunerne. Men jeg glæder mig.
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er rigtig, rigtig - rigtig glad for, at jeg benyttede mig af muligheden for presale i sidste uge. Vi skulle bruge 2 ståpladser mere hvis det var muligt, men siden kl. 10 i morges har jeg kun fået den nedslående besked, at den valgte type ikke findes. Prøvede for nysgerrighedens skyld bare at vælge "Bedst mulige" uden nærmere angivelse, men svaret var det samme hver gang.
Ked af, at mine bange anelser vedr. Billetlugen holdt stik, de ER og bliver nogle glade amatører.
PS: EB har faktisk også taget deres forbehold med denne bemærkning:
__________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjaaa, jeg har ikke fået pladser... Der er godt nok nogle siddepladser, men dem er jeg ikke interesseret i.
Er der en der har nogle ståplads billettr til salg, er jeg den glade køber..... __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvede forgæves, i en time på billetlugen´s hjemmeside.
Så mig ud af døren og ned til fona! Og 11.45 var jeg i fona og fik 2 billetter!
Ståplads på plænen.
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 14:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg sad en stiv time fra ti-nul-dut og prøvede at få billetter, men blev afvist gang på gang. Mage til elendigt billetsystem skal man sgu lede længe efter!  Heldigvis var min gamle papi mere heldig, så nu skal jeg se koncerten fra sektion A8. Ikke en specielt interessant plads (havde foretrukket ståplads), men det er jo uendeligt meget bedre end ingenting.  EDIT: Hovsa, nu kom jeg til at købe to billetter i A5. Gad vide om de er med begrænset udsyn siden jeg kunne få dem nu (halv fire)...
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 30 August 2010 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg prøvede fra kl. 10:00, blev smidt af adskillige gange, prøvede osse de forskellige billetmuligheder... For én gangs skyld var jeg dumstædig, og det betalte sig så. Fik mine billetter omkr. 10:30 .
Men, det billetsystem stinker udenfor al tvivl . Der bør i det mindste komme en rimeligt fornuftig service meddelelse, hvad der absolut IKKE gør - tværtimod lægges der de facto op til, at folk køber dyrere billetter, end de havde tænkt sig. Det minder om bondefangeri .
|
| Til top |
|
| |
DKsoulman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1063
|
| Sendt: 31 August 2010 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har i dag fået billet til Herning - det jeg gik efter: Ståplads.
Tog kun 40 min  __________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 31 August 2010 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det siges, at der er udsolgt til begge danske koncerter nu.
|
| Til top |
|
| |
Jarvig Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 02 September 2010 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fil billetter til koncerten. Yessssss!
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 02 September 2010 kl. 18:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik ikke nogen så jeg må prøve i London.
Mit firma skal iøvrigt levere noget til brug i en del af sceneshowet, men jeg aner ikke hvad så jeg er nødt til at skal med.
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 20 September 2010 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mollecon Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 03:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser rigtig godt ud! Øv, hvor er der længe til maj...
|
| Til top |
|
| |