| Forfatter |
|
Bonde1985 Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 11 September 2010 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gå tilbage til nogle af de gamle klassikere som nogle af folkene har været inde på  pulp fiction, snatch, luck stock & two smoking barrels, ondskab. og selvfølgelig Enemy at the gates:) fed krigs film. pianisten - handler om jødeforfølgelse i Polen, men har et mega lækkert soundtrack hvis man er til det lidt klassiske musik. men super go stemning ellers men hov - Indiana Jones er vist ikke blevet nævnt. men det kommer jo helt an på hvilken genre du er inde for
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 11 September 2010 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg vil foreslå "the hurt locker", har den kun på DVD selv, men efter min mening har den nok et af de bedste lydspor som jeg har oplevet, det får nærmest en til at føle at man sidder midt i det hele, især ved eksplosioner og diverse skudkampe. Hos mig er det en klar konkurrent til Master and Commander når anlægget skal folde sig ud.
Historien/plottet er dog måske ikke verdens bedste og der er lidt faktuelle fejl i den, men jeg synes nu den er fin nok.
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2010 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1324
|
| Sendt: 13 September 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
Gå tilbage til nogle af de gamle klassikere som nogle af folkene har været inde på
pulp fiction, snatch, luck stock & two smoking barrels, ondskab. og selvfølgelig Enemy at the gates:) fed krigs film. pianisten - handler om jødeforfølgelse i Polen, men har et mega lækkert soundtrack hvis man er til det lidt klassiske musik. men super go stemning ellers
men hov - Indiana Jones er vist ikke blevet nævnt.
men det kommer jo helt an på hvilken genre du er inde for
|
|
|
Jeg er mest til actionprægede film, hvor der er gang i lyden. Gode indlæg du kom med, kender da et par stykker af filmene og Enemy at the Gates er jo en klar vinder, af dem du nævner. Pianisten må jeg prøve, har kun set filmen The Soloist på B.D hvor det netop er om fattigdom og klassisk musik.
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger

|
| Sendt: 13 September 2010 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
db89 skrev:
Jeg vil foreslå "the hurt locker", har den kun på DVD selv, men efter min mening har den nok et af de bedste lydspor som jeg har oplevet, det får nærmest en til at føle at man sidder midt i det hele, især ved eksplosioner og diverse skudkampe. Hos mig er det en klar konkurrent til Master and Commander når anlægget skal folde sig ud.
Historien/plottet er dog måske ikke verdens bedste og der er lidt faktuelle fejl i den, men jeg synes nu den er fin nok.
|
|
|
Den kender jeg skam godt. Har set den 2 gange, og synes slet ikke den var ligeså god som første gang man så den. Den bliver hurtig triviel, men som du siger, ganske fremragende lydspor.
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger

|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre med gode bud? Iron Man 2 på BD kan klart anbefales ;)
|
| Til top |
|
| |
db89 Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og Iron Man 2 på BD kan jo også købes alle steder nu her  Fandt i weekenden ud af at der også er godt med knald på Hellboy II på BD, den har 7.1 DTS-HD MA lydspor.
|
| Til top |
|
| |
Ceecar Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kick ass er der også gang i :D
|
| Til top |
|
| |
Jonas47 Forum Bruger

Bruger siden: 24 April 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 235
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med G.I Joe? Den er godt nok ikke speciel god - skuespil og historien stinker, MEN der er virkelig gjort noget ud af lydsporet! Billedet er også ganske acceptabelt
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 21:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas47 skrev:
Hvad med G.I Joe? Den er godt nok ikke speciel god - skuespil og historien stinker, MEN der er virkelig gjort noget ud af lydsporet! Billedet er også ganske acceptabelt  |
|
|
Filmen er da fed! Action, dårlige replikker og lækre damer! Hvorfor skal standarten dog være så høj
|
| Til top |
|
| |
Jonas47 Forum Bruger

|
| Sendt: 22 September 2010 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Luggelaj skrev:
Jonas47 skrev:
Hvad med G.I Joe? Den er godt nok ikke speciel god - skuespil og historien stinker, MEN der er virkelig gjort noget ud af lydsporet! Billedet er også ganske acceptabelt  |
|
|
Filmen er da fed! Action, dårlige replikker og lækre damer! Hvorfor skal standarten dog være så høj
|
|
|
Hehe... Godt ord igen
Med de argumenter kan jeg godt pakke sammen 
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger

|
| Sendt: 23 September 2010 kl. 18:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den må afprøves ;) Får en kammeart på besøg imorgen til noget film aften, så mon ikke vi får set lidt af hvert.
|
| Til top |
|
| |
Luggelaj Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2008 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 23 September 2010 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
NAD-Mand skrev:
| Den må afprøves ;) Får en kammeart på besøg imorgen til noget film aften, så mon ikke vi får set lidt af hvert. |
|
|
Spontan lyst til at slukke for filmen kan forekomme
|
| Til top |
|
| |
barnes Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 23 September 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terminator Salvation har et superfedt lydspor og en til tider okay film..
Matrix 1 . Rambo 4, Terminator 2-3, I am legend, Wolverine..
|
| Til top |
|
| |
Jonas47 Forum Bruger

|
| Sendt: 25 September 2010 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
barnes skrev:
Terminator Salvation har et superfedt lydspor og en til tider okay film.. Matrix 1 . Rambo 4, Terminator 2-3, I am legend, Wolverine.. |
|
|
På nær Wolverine, er jeg enig i de overstående film. Lydsporet i Terminator Salvation er noget af det fedeste lydspor (læs: voldsomt ) man finder blandt nyere Blu-rays!
Jeg ved at selve filmen er af ældre dato, men vil stadig lige nævne King Kong på Blu-ray. Den er ganske imponerende hvis du spørger mig
|
| Til top |
|
| |
DDarko Forum Bruger

Bruger siden: 25 December 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 25 September 2010 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sunshine! Jeg har ikke oplevet denne film i andet end stereo-lyd og dvd-kvalitet, men lyden i den spiller en kæmpe rolle og er helt fænomenal, hvis jeg selv skal sige det  Storslået, indlevende.. Adskillige minutlange scener, hvor musikken og de flotte animationer af sol og ild er det eneste, der fylder rummet.. Og kan kun forestille mig, at den ville levere varen tifoldigt med noget god surround-lyd! Dertil er det absolut en god og spændende film, der sagtens kan klare et par gensyn.. eller ti.. Den står højt på min liste, og fortjener klart anbefalinger http://www.dvdoo.dk/blu-ray-film/sunshine-blu-ray_15762.html ?gclid=CKf07IufoqQCFdj92AoduQKh3w Den her, der er tale om, hvis nogen var i tvivl.. :-)
|
| Til top |
|
| |
NAD-Mand Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2010 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi fik set Master And Commander, som alle folk går og siger er så kanon god. Jeg var meget skeptisk over filmen, men hold da helt k*ft mand!!! sikke et lydspor, og ikke mindst flimen i sig selv. Den kan anbefales til alle, der vil opleve sit setup yde maksimalt!
Og en anden film, som bare er utrolig flot at se og er en smule medrivende, er : The Book of Eli. Kanon fed film. Lydbilledet kommer bare aldrig i nærheden af Master And Commander.
|
| Til top |
|
| |