| Forfatter |
|
martin_p Forum Bruger

Bruger siden: 18 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 401
|
| Sendt: 10 Oktober 2010 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jan Eskildsen skrev:
martin_p skrev:
klypstefan skrev:
[QUOTE=martin_p] Så fik jeg sgu en aftale i hus, hos audio2vision i viborg om at få en demo af ls modellerne på lørdag
:) |
|
|
Men fik til gengæld hørt XTZ 100.49 på noget rørgrej. Kan ikke huske hvilket. Umiddelbart lyder den ganske imponerende. Men det var lidt svært at vurdere eftersom den var spændt efter rør, så tror ikke dens fulde dynamik-potentiale blev udnyttet. Jeg er desuden ikke vant til at lytte til rør.:) |
|
|
Nej, når man ikke er vant til at lytte til gode rørforstærker, kan man skrive som du gør. Dynamik findes i allerhøjeste grad i rørforstærkere, og hvis du får hørt en Audio Research 2 x 100 watt eller derover, finder du først ud af, hvordan Dire Staits, B.B. King og andre lyder (øredøvende men flot), når de står på scenen. Hvis altså de benyttede højttalere kan følge med.

|
|
|
Jeg har aldrig hørt musik, ved brug af en rørforstærker, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om. Jeg ved bare at jeg glæder mig til at få mit bio rum færdigt, så jeg kan komme i gang med at få sat det hele til, når det kommer
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 10 Oktober 2010 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Heeeey..!!
- Har du allerede fået dem, kan se de er rettet i din signatur??
Mhp. Sub, bør du overveje noget Velodyne, eller evt Infinity Cascade15 - Evt. LS Sub'en er da osse ganske fed... - Har du snakket med forhandleren der solgte det andet om hvad han ville anbefale som Sub ???
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 07:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg har ikke fået det endnu, men da jeg har betalt, så ser jeg mig som ejer af udstyret :) Jeg har købt en svs billigt, og hvis den ikke lever op til mine krav, så overvejer jeg LS suben, da den vil se rigtig godt ud sammen med alt det andet. Jeg har hørt at velodyne ikke kan levere, og at man derfor skal holde sig fra dem, og de er jo heller ikke specielt billige.
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 11 Oktober 2010 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velodyne - Billige må man jo sige de ikke er, og der er langt til CSN Tekning på nordsjælland. Schmidt Audio i Finderup har dem dog osse...
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er mine LS 80 ankommet, nu venter jeg bare på at de bliver leveret sammen med alt det andet :)
|
| Til top |
|
| |
Jonas_h Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!
Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 904
|
| Sendt: 18 Oktober 2010 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med de nye speakers! Bliver en fed bio når det hele er sat op!  Men giver dig ret i, at setup'et fortjener en ny
subwoofer :)
Og forresten, glem nu ikke at få styr på akustikken i stuen :)
|
| Til top |
|
| |
martin_p Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2010 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jonas_h skrev:
Tillykke med de nye speakers! Bliver en fed bio når det hele er sat op! Men giver dig ret i, at setup'et fortjener en ny subwoofer :)
Og forresten, glem nu ikke at få styr på akustikken i stuen :) |
|
|
Jeg har skaffet nogle specielle akustik plader til loftet, men ved ikke hvad jeg skal putte på væggene, nogen forslag?
|
| Til top |
|
| |