| Forfatter |
|
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
virious skrev:
Lige for objektivitetens skyld, så er audiogon den tidligere importør/forhandler af Canton... Var det Hans Henrik, du hed?
Ret dårlig stil at høvle nogle ned, som har overtaget mærket efter en selv, synes du ikke?
|
|
|

Ja, det var jo heller ikke fordi han var meget diskret.
|
|
|
Og tidligere Lydcentrum (som ikke længere er i centrum ) AKA. HansCristian eller jens christian.
Endu en gang reklamebawl fra hans side.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
henrik j Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sikke i fører jer frem.Jeg gætter på i er Brøndby-fans..
__________________ og husk´`altid smile.Aldrig være sur
|
| Til top |
|
| |
Brok Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3135
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
henrik j skrev:
| Sikke i fører jer frem.Jeg gætter på i er Brøndby-fans.. |
|
|
Hvem? __________________ Skodgrej og popmusik
Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Iøvrigt Audiogon.
Hvorfor laver du ikke bare en billedetråd med beskrivels osv. af dit grej. Det ville gøre det lidt mere spændende at høre om dine, iøvrigt udemærkede, produkter.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Ja ikke........ Jeg henviser til links som dem der bryder ind ikke gider læse.......... Dvs. at når man nu læser en test af et produkt der bare ikke leverer varen i flere uafhænginge tests........... nå jamen det vil vi da godt bruge tiden på, hvis vi kan lytte til den, uden at flytte røven. Ellers er vi da bare total selvfede og rakker alt det totalt skræmmende ukendte som bla. Canton ned............
Jo, hifi entusiaster er ikke hvad de har været  |
|
|
er nok ikke lige helt enig med dig i men sådan SKAL det jo nødvendigvis heller ikke være vel... ...
jeg synes nu nok entuiasmen er lige så stor om ikke større end nogensinde, og dem jeg kender ligeså.... så er ikke enig i det sidste... ( kender et par af dem der har skrevet )
mvh
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Lige for objektivitetens skyld, så er audiogon den tidligere importør/forhandler af Canton... Var det Hans Henrik, du hed?
Ret dårlig stil at høvle nogle ned, som har overtaget mærket efter en selv, synes du ikke?
|
|
|
ahhhh såer den/han sgu forlangt ude.... total nederen.... jeg vil føler mig som en der er 80% dummere end våd bølgepap hvis det var mig...
men som jeg skrev før.... SJOV LÆSNING....som kun bliver sjovere
|
| Til top |
|
| |
audiogon Udelukket fra forum

Bruger siden: 18 November 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå det var da godt gættet.
Ja det er jeg da.
Jeg blev påkørt med fuld skrald, fik piskesmæld, mistede job, mistede noget af min førelighed, kom gennem den kommunale
kødhakker, har fået fleksjob, har fået afviklet min virksomhed og mit demoudstyr (lille halv million bundet) jeg havde fået
hjem til at demonstrere for dem der gad lette numsen.
Jeg kunne efterfølgende ikke magte mit 37 timers job, og ej heller at drive virksomhed i fritiden som jeg ellers havde gjort i
3 år forinden.
Jeg har ikke haft det mindste at gøre med hvem den nye skulle være.........
Men med den sammensætning han der fik sat på benene i kbh. så er han en klovn. Ren skræk.
Med det fik han ødelagt alt sympati for et super produkt og mærke.
Og ja, jeg har fundet ud af at jeg langt fra er en god sælger, eller i nærheden af det.
Jeg kan i den forbindelse nævne nogle der kom fra hovedstaden og brugte 4 timer hos mig, før jeg lukkede ned.
De var 2 der skulle have nye speakers, men de var lidt i tvivl.
Jeg sagde så til dem at mit motto er: "Er du i tvivl.......så lad vær' "
Det gjorde de så.
Og hvem er virious så??
Ifølge profilen er han ingen.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja. Alt det der er sket, og at jeg ikke har nogen som helst kommerciel interesse, ændrer intet på min opfattelse af Canton.
Der skal flere ud i butikkerne så det danske folk kan få noget Audi, bare på hifisiden, inden døre, men til Hyundai priser.
Så deeeeeet
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Såmænd blot en ex-moderator, der kan fornemme gamle tilstedeværelser alt for godt... __________________ We say "Lowther for Life". We mean that once Lowther Loudspeakers are used, audio and hi-fi perfectionists stay with them for life, and those that stray come back.
|
| Til top |
|
| |
wazix Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 171
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal lige siges at Bulow Trading har overtaget importen af Canton.. :)
Og vil give trådstarter ret i, at Canton er desværre et meget overset Højtaler mærke. Men mon ikke snart at butikkerne
begynder så småt at, få dem ind i deres sortiment....
Hvilken lækker lyd, de kan give til så " små " basse øre.. puha, tror sgu også snart jeg opgradere til vento'en, istedet for min
ellers velspillende chrono'er...
Mvh en stor tilhænger af Canton :P
|
| Til top |
|
| |
Pierre Forum Bruger

Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Nå det var da godt gættet. Ja det er jeg da. Jeg blev påkørt med fuld skrald, fik piskesmæld, mistede job, mistede noget af min førelighed, kom gennem den kommunale kødhakker, har fået fleksjob, har fået afviklet min virksomhed og mit demoudstyr (lille halv million bundet) jeg havde fået hjem til at demonstrere for dem der gad lette numsen. Jeg kunne efterfølgende ikke magte mit 37 timers job, og ej heller at drive virksomhed i fritiden som jeg ellers havde gjort i 3 år forinden. Jeg har ikke haft det mindste at gøre med hvem den nye skulle være......... Men med den sammensætning han der fik sat på benene i kbh. så er han en klovn. Ren skræk. Med det fik han ødelagt alt sympati for et super produkt og mærke. Og ja, jeg har fundet ud af at jeg langt fra er en god sælger, eller i nærheden af det. Jeg kan i den forbindelse nævne nogle der kom fra hovedstaden og brugte 4 timer hos mig, før jeg lukkede ned. De var 2 der skulle have nye speakers, men de var lidt i tvivl. Jeg sagde så til dem at mit motto er: "Er du i tvivl.......så lad vær' " Det gjorde de så. Og hvem er virious så?? Ifølge profilen er han ingen. |
|
|
Det der er så dårlig stil
__________________ Vin & Vinyl
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
HEHE i i sgu da for meget................. En flok bønder......... på den gode måde. Få røven ud af sædet og fortæl hvor min makker kan købe Canton henne i dk. Han er ikke en spade som mig og bare køber over nettet ( de sidste 2 sæt) uden at have hørt dem først. Alle andre har jeg hørt først, og som sagt aldrig skuffet over dynamik, lydtryk, klarhed og perspektiv....... |
|
|
Tror KT i odense har dem til at stå.
|
| Til top |
|
| |
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 20:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
wildstyle skrev:
Dine overtalelsesevner overgår min vildeste fantasi.Jeg har set lyset - og køber derfor udelukkende Canton fra nu
af. |
|
|
Skifter også med det samme! |
|
|
Husk at skifte resten af udstyret med POOH Music Stello.
Det er en ordre!!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
virious skrev:
Såmænd blot en ex-moderator, der kan fornemme gamle tilstedeværelser alt for godt...
|
|
|
Det var godt fornemmet - synes også det smagte lidt derhen ad. Den lettere mavesure attitude overfor alt andet og andre var let genkendelig!
Trist.... __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen man kan jo lade være at læse tråden som idioten her oprettede........ og også skrive i den.
Og hvad dårlig stil er der over min tråd???
Jeg har bogstaveligt talt haft tonsvis af udstyr gennem mine hænder, nyt og brugt og været ude ved kunder, hvor
sammenligningen har fundet sted og kunder der har haft udstyr med inde......ca 75% af tilfældene har Canton vundet på
lyden.
Det er meget. Magnepan som jeg også solgte, var en anden boldgade. Højttalerne fra Lua......Lua Con Affetto fin fin lyd, men
en anelse kølig. Lua Con Espressione var en dynamikbombe med en rørforstærker foran, men det var så det eneste positive
jeg havde at sige om den. Sunfire nej. Subwooferne var ok, men heller ikke mere. Cantons sub mangler lydtryk og ægte
dybbas. Det er også trist.
Ja det er da trist med ikke at være åben for nye lytteindtryk, men også at mindst 50 % af dem der udtaler sig eller brokker
sig, ikke har den fjerneste ide om de produkter der skrives om, men alene ved at se på billeder eller navnet, kan sige at det
ikke kan være godt.
Det er virklig trist.
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
audiogon skrev:
Jamen man kan jo lade være at læse tråden som idioten her oprettede........ og også skrive i den.
Og hvad dårlig stil er der over min tråd???
Jeg har bogstaveligt talt haft tonsvis af udstyr gennem mine hænder, nyt og brugt og været ude ved kunder, hvor
sammenligningen har fundet sted og kunder der har haft udstyr med inde......ca 75% af tilfældene har Canton vundet på
lyden.
Det er meget. Magnepan som jeg også solgte, var en anden boldgade. Højttalerne fra Lua......Lua Con Affetto fin fin lyd, men
en anelse kølig. Lua Con Espressione var en dynamikbombe med en rørforstærker foran, men det var så det eneste positive
jeg havde at sige om den. Sunfire nej. Subwooferne var ok, men heller ikke mere. Cantons sub mangler lydtryk og ægte
dybbas. Det er også trist.
Ja det er da trist med ikke at være åben for nye lytteindtryk, men også at mindst 50 % af dem der udtaler sig eller brokker
sig, ikke har den fjerneste ide om de produkter der skrives om, men alene ved at se på billeder eller navnet, kan sige at det
ikke kan være godt.
Det er virklig trist. |
|
|
Og endnu engang viser du, at du enten ikke kan eller vil forstå, hvad vi prøver at fortælle dig.
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 21 September 2010 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
floe skrev:
wildstyle skrev:
Dine overtalelsesevner overgår min vildeste fantasi.Jeg har set lyset - og køber derfor udelukkende Canton fra nu
af. |
|
|
Skifter også med det samme! |
|
|
Husk at skifte resten af udstyret med POOH Music Stello.
Det er en ordre!!!  |
|
|
Det var bestemt et drømmesystem førhen, men med disse nye informationer, så tror jeg da godt nok lige at jeg har omprioriteret  Har ellers været igennem en del drømme undervejs:   __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |